Trajectòries sociolingüístiques dels adolescents catalans

Realitat desagradable o oportunitat?

05 setembre 2016

La publicació de la recerca sobre les trajectòries sociolingüístiques dels joves catalans en la seva transició educativa [1] deixa en evidencia una realitat desagradable: l’ús del català entre els més joves pateix un retrocés, malgrat la creixent institucionalització de la llengua.

Llengua
30 juny 2016

El domini .cat és un domini innovador, trencador i en constant evolució. És per això que aquest estiu et presentem la promoció més sorprenent que hem fet fins ara: a més a més del domini .cat al millor preu, ara també pots tenir el teu web amb .cat per 0€!

Es tracta d’un web presència ideal per a que puguis iniciar la teva estratègia digital. Però si encara vols anar més enllà, pots triar entre tots els packs que t’oferim per a desenvolupar un web amb totes les prestacions. Hi ha 4 packs per a triar.

Empreses
Software
23 juny 2016
Drupal Summer Barcelona

L’any passat us vam convidar a les sessions d’iniciació a Drupal organitzades per la comunitat catalana de Drupal (Drupal.cat). Aquest any, tornem a apostar per aquest sistema de gestió de continguts basat en programari lliure.

Per això us volem convidar a la Drupal Summer Barcelona que tindrà lloc els propers 8, 9 i 10 de juliol al Citilab de Cornellà.

25 maig 2016

El 21 de maig es van complir dos mesos des que es van activar les primeres pàgines web amb l'extensió .barcelona. Ja hi ha 5.082 dominis .barcelona registrats.

Llengua
24 maig 2016

Mai tenir una pàgina web havia estat tant fàcil. La Fundació puntCAT, coherents amb el nostre compromís amb la presència de la llengua catalana a Internet, hem dissenyat un servei per augmentar el nombre de pàgines web en català.

Empreses
24 maig 2016

Els dies 1 i 2 de juny, el recinte firal de Montjuïc serà la seu d’una nova edició del Bizbarcelona, el saló per a emprenedors, pimes i autònoms. Enguany inclou 220 ponents i un centenar d’expositors, i també organitza 143 conferències i una trentena d’activitats de treball en xarxa.

11 maig 2016

De l’11 al 18 de maig per celebrar la Setmana d’Internet, des la Fundació puntCAT posem en marxa una promoció que no deixarà indiferent ningú.

26 abril 2016

Enguany el Webs al Punt.cat ha comptat amb més alumnes que mai, més de 2.000 repartits en 667 grups de 101 centres educatius d’arreu del països catalans (Balears, Catalunya i el País Valencià).

22 abril 2016

El dissabte 23 d'abril vine'ns a la nsotra paradeta i emporta't un domini .cat de forma gratuïta.

20 abril 2016

Des de la Fundació puntCAT volem celebrar Sant Jordi amb tu. Per això hem preparat un concurs en el qual sortejarem un domini .CAT i un .barcelona, valorat en 45 euros, durant un any.

11 abril 2016

El domini .barcelona ja està en funcionament. En el període de llançament, durant el qual es va poder fer la reserva de noms amb prioritat, es van registrar un total de 1.356 dominis .barcelona. A partir del dia 21 de març, quan va començar el registre lliure, el nombre de registres ha augmentat fins a 3.948.

Pàgines