El món dels dominis
26 setembre 2018
Entrevista Maria Rosa Ferré | Fundació puntCAT

La Maria Rosa és de Vilafranca del Penedès, fa 6 anys la caixa d’estalvis on treballava va tancar i es va quedar a l’atur. Sempre li havia agradat la fotografia i escriure, així que, quan es va quedar sense feina, el seu fill li va regalar una càmera digital i li va obrir un bloc. A partir d’aquí, la Maria Rosa va començar la segona etapa de la seva vida, als 61 anys.

El món dels dominis
17 setembre 2018
Entrevista Xavi Méndez | Fundació puntCAT

En Xavi és dissenyador i viu a Igualada. L’any 2010 va marxar a viure a Edinburgh per re-enfocar la seva carrera professional. Allà va néixer la idea de crear l’agenda de cultura laCULTURAL. Al maig de 2011 aquesta idea es va fer realitat, i avui en dia es pot veure tota la oferta cultural d’Igualada al web igualadacultural.cat.

Observatori puntCAT