Destaquem

El domini .cat segueix creixent, ja hi ha prop de 113.000 registres i és present a tot el territori de parla catalana

17 maig 2017

Coincidint amb el Dia Internacional d’Internet la Fundació puntCAT presenta l’Observatori puntCAT, una anàlisi infogràfica de l’evolució del domini .cat. Aquesta publicació es presentarà cada 17 de maig i té la voluntat de créixer i ampliar la seva informació, incloent-hi els resultats de nous estudis que la Fundació està duent a terme sobre la demanda del català a la xarxa.

08 maig 2017
54 comerços sallent web catala

Durant aquestes 4 setmanes 54 comerços han demanat el seu lloc web en català. El programa ha tingut molt bona rebuda entre els comerciants i botiguers de Sallent, fins al punt que s’ha prorrogat l’acció una setmana més del previst per a poder donar resposta a totes les peticions.

Websalpunt.cat
15 maig 2017
guanyadors webs al punt cat 2017

Aquest dilluns 15 de maig s’han publicat els guanyadors de les diverses categories de la darrera edició del concurs Webs al punt .cat. El nivell dels participants ha sigut molt alt i ha costat molt triar un sol guanyador en algunes categories.