Destaquem

Ignasi Melià ARDITS

Entrevistem a l’Ignasi Melià, fundador d’ARDITS, una marca de roba feta a Catalunya que ven a tot el món a través d’Internet

12 juliol 2017

Fins fa poc l’Ignasi Melià treballava en la logística d’automoció. Fa un parell d’anys va començar el seu propi projecte: ARDITS, un marca de roba i complements que s'inspira en el surf i el Mediterrani. Des del mes de maig ARDITS ja compta amb una botiga online i està 100% activa.

Domini.cat
26 juny 2017
Entrevista filmincat

L’any 2007, des de l’empresa de distribució Cameo van tenir clar que algun dia el cinema es distribuiria a través d’Internet i que havien d’estar preparats. Així va néixer Filmin, la primera plataforma digital de cinema de tot l’Estat espanyol. El mateix any va sortir Filmotech, la plataforma digital d’EGEDA. I un any més tard va arribar Youtube.

27 juny 2017
Gira comerç local Vendellòs i l'Hospitalet de l'Infant

L’Associació de Comerços de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors i l’Associació de Restauració i Hoteleria de la Vall de Llors en col·laboració amb la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització comerçlocal.cat al municipi.