Destaquem

Carles Salvadó

El patronat de la Fundació puntCAT ha escollit Carles Salvadó, en representació de la ISOC-CAT, nou president del puntCAT

15 desembre 2017

Les votacions del patronat de la Fundació puntCAT per escollir nou president es van dur a terme ahir la tarda, dia 14 de desembre. En Salvador Alegret, fins ahir president de l’entitat, va cedir la presidència a Carles Salvadó, en representació de la ISOC-CAT, amb l’objectiu d’encarar una nova i il·lusionant etapa a la Fundació.

18 desembre 2017
Busquem un/a Tècnic de Suport a Sistemes

Busquem una persona compromesa, amb alta capacitat organitzativa, que pugui treballar amb grup i tingui capacitat d’aprenentatge i superació, intentant millorar cada dia.

29 desembre 2017

L’Agrupació de Botiguers de Taradell i la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització Comerç local al municipi.