Destaquem

13 març 2017

La Fundació PuntCAT i el TERMCAT, el Centre de Terminologia de la llengua catalana, activen una iniciativa de col·laboració per posar a l’abast dels professionals que ho vulguin la terminologia sectorial.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és posar a disposició dels usuaris els recursos terminològics proporcionats pel TERMCAT, amb la terminologia organitzada per sectors professionals, per garantir la disponibilitat de la terminologia catalana en tots els àmbits de coneixement i d'activitat i per afavorir-ne l'ús.

06 març 2017

La Fundació puntCAT promou amb aquesta gira per tot el territori un programa la capacitació digital dels botiguers que vulguin tenir el seu comerç connectat a la xarxa per a donar-se a conèixer i augmentar els seus clients potencials.

07 març 2017

La Fundació puntCAT va presentar el concurs Webs al Punt a la fira Youth Mobile (YOMO) que es va celebrar en la passada edició del Mobile World Congress.