Destaquem

xeviestudi.cat | Fundació puntCAT

Parlem amb en Xevi Masip, fundador de l’estudi de so i postproducció d’àudio Xevi Estudi

05 juliol 2018

En Xevi Masip va fundar el seu propi estudi gairebé sense adonar-se’n. Després de treballar en una gran empresa va decidir començar una carrera professional com a autònom. Més tard va trobar un local on establir-se i, degut al volum de projectes que li arribaven, va passar de treballar com a freelance a gestionar tot un equip a Xevi Estudi.

12 juny 2018
ja.cat | Fundació puntCAT

Et presentem ja.cat, un escurçador de URLs en català desenvolupat per Dinahosting i la Fundació puntCAT. Amb ja.cat podràs personalitzar les teves URLs a més a més de crear enllaços més curts i fàcils de recordar.

19 juny 2018
va.cat | Fundació puntCAT

Us presentem va.cat, el nou servei gratuït creat per Dinahosting i la Fundació puntCAT per enviar arxius amb una capacitat màxima de 2GB. A més a més amb va.cat podràs configurar les condicions de cada enviament.