Destaquem

Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Els ajuts estan dotats d’un total de 160.000€ i van dirigits a entitats públiques o privades sense ànim de lucre

21 gener 2019

El proper 28 de gener, la Fundació puntCAT obre la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. Els projectes presentats hauran de pertànyer a l’àmbit TIC, al de Llengua, Cultura i Societat o bé a Serveis i Infraestructures Estratègiques. La recepció de projectes finalitzarà el 28 de març.

18 desembre 2018
el Detallista | Fundació puntCAT

La Lídia i en Narcís són detallistes de mena, tant que fa un temps van decidir deixar les seves feines i començar un projecte de capses gourmet de regal i experiències gastronòmiques anomenat el Detallista.

11 desembre 2018
La Fundació puntCAT i la Coordinadora Catalana de Fundacions signen un conveni de col·laboració

El president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, i el president de la Coordinadora Catalana de Fundacions, Pere-A. Fàbregas Vidal, han signat un conveni de col·laboració per fomentar l’adopció i l’ús del domini .cat entre els associats de la CCF.