Destaquem

laincorrecta.cat

Entrevistem La incorrecta, una empresa jove nascuda l’any 2016 dedicada a l’assessorament lingüístic i comunicatiu, i a la correcció ortotipogràfica i estilística

12 juny 2017

Volem conèixer empreses, entitats i persones que aposten pel domini .cat a l’hora de donar-se a conèixer al món digital. En aquest article entrevistem a la Valentina Planas de La incorrecta, una empresa jove que entén d’una manera molt personal la figura del corrector lingüístic. L’empresa està formada per una filòloga catalana, una dissenyadora gràfica i una traductora, o el que és el mateix, les germanes Valentina i Júlia Planas i la Roser Bauza.

07 juny 2017
L’Hospitalet de l’Infant i Vandellòs s'adhereixen al programa Comerçlocal.cat

L’Associació de comerços, el Gremi de Restauradors i Hotelers de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i la Fundació puntCAT han signat un conveni per tal que els comerços del municipi s’acullin al programa Comerçlocal.cat del 7 al 23 de juny.

Domini.cat
26 juny 2017
Entrevista filmincat

L’any 2007, des de l’empresa de distribució Cameo van tenir clar que algun dia el cinema es distribuiria a través d’Internet i que havien d’estar preparats. Així va néixer Filmin, la primera plataforma digital de cinema de tot l’Estat espanyol. El mateix any va sortir Filmotech, la plataforma digital d’EGEDA. I un any més tard va arribar Youtube.