Destaquem

28 octubre 2016

Ja està en marxa la inscripció per a la propera edició del concurs d’elaboració de llocs web per  a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. El certamen té per objectius fomentar el coneixement de les noves tecnologies, la creativitat dels participants i la normalització del català en l'entorn digital. Enguany es celebra la setena edició del concurs. Al llarg d'aquests anys hi han participat més de 6.700 alumnes de 120 centres educatius repartits per tot el territori de parla catalana.

02 novembre 2016

Per què li ha semblat interessant acollir i donar suport al programa comerçlocal.cat a la seva ciutat?

22 desembre 2016

La Fundació puntCAT, entitat que gestiona el domini .barcelona, presenta una col·laboració amb la Fundació La Roda d’Accions Culturals i del Lleure per la qual destinarà 5 euros per cada domini .barcelona registrat per a col·laborar amb projectes socials de la ciutat.