Destaquem

La Fundació puntCAT participa a la jornada "Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)"

La jornada està organitzada per ESADE i compta amb el patrocini de ICANN, CORE Association i la participació dels gestors dels dominis .eus, .seat i .barcelona

16 novembre 2017

Aquest divendres 17 de novembre La Fundació puntCAT paticipa a la jornada «Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)» organitzada per ESADE i patrocinada per ICANN i CORE Association.

Websalpunt.cat
10 novembre 2017
Inscripcions obertes per la 8a edició de Webs al punt .cat

Fins al 15 de gener, els alumnes de 5è i 6è de primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior poden inscriure’s a la vuitena edició del certamen Webs al Punt.

15 novembre 2017
Biblio(r)evolució

La Fundació Jaume Bofill a través del projecte Educació Demà aborda reptes i millores educatives concretes a Catalunya de forma oberta i col·laborativa amb tota la comunitat.