Destaquem

Entrevista Xavi Méndez | Fundació puntCAT

Parlem amb en Xavi Méndez, creador de laCULTURAL, l’agenda cultural d'Igualada que trobaràs a igualadacultural.cat

El món dels dominis
17 setembre 2018

En Xavi és dissenyador i viu a Igualada. L’any 2010 va marxar a viure a Edinburgh per re-enfocar la seva carrera professional. Allà va néixer la idea de crear l’agenda de cultura laCULTURAL. Al maig de 2011 aquesta idea es va fer realitat, i avui en dia es pot veure tota la oferta cultural d’Igualada al web igualadacultural.cat.

El món dels dominis
10 setembre 2018
El domini .barcelona baixa de preu! | Fundació puntCAT

L’Ajuntament de Barcelona vol que el domini .barcelona sigui accessible a tota la ciutadania del l’àrea metropolitana. Per aquest motiu ha decidit baixar el preu de venta del domini de la ciutat.

Domini.cat
06 setembre 2018
Entrevista Antoni Palmarola | Fundació puntCAT

L’Antoni Palmarola té 66 anys i viu a Barcelona. En un viatge a Donostia va topar-se amb el carrer 31 d’agost i es va preguntar si totes les dates del calendaris tindrien el seu carrer en algun lloc del món. Quatre anys més tard va crear cronovies.cat, un web on recopila totes les plaques de carrers amb nom de data i n’explica la seva referència històrica.