Destaquem

El .cat ja suma 107.652 dominis distribuïts en més de 90 països d’arreu del món

Domini.cat
17 maig 2018

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2007, any de la seva creació.

20 abril 2018
signatura conveni Taula tercer sector i Fundació puntcat

La Fundació puntCAT i la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya han signat un conveni de col·laboració per promoure la digitalització i l’enfortiment del Tercer Sector social.

04 maig 2018
Seminari Literatur&EinesDigitals | Fundació puntCAT

El seminari Literatura&EinesDigitals, que tindrà lloc del 9 al 13 de juliol de 2018 a l’aula de Tantàgora, proposa diversos recursos per a treballar les competències digitals, literàries i lingüístiques en el marc de la comunitat educativa. Les sessions, teòriques i pràctiques, ofereixen una doble formació: iniciació a la capacitació tecnològica i especialització en creació de continguts pedagògics i dinàmiques lectores a l’aula utilitzant la tecnologia apresa.