Destaquem

Cateria Ubeda sapiens.cat

Parlem amb la Caterina Úbeda, cap de mitjans digitals de Sàpiens Publicacions i coordinadora de Sapiens.cat, la versió digital de la revista Sàpiens.

13 març 2018

A principis de febrer el web sapiens.cat, versió digital de la revista SÀPIENS, va renovar la seva estructura, va incloure noves seccions i una nova imatge. Hem volgut conèixer amb més detall com és el dia a dia de sapiens.cat de la mà de la seva directora, Caterina Úbeda.

18 abril 2018
sant jordi .cat |Fundació puntCAT

El Sant Jordi és un dels dies més especials de Catalunya i també ho és per la Fundació puntCAT! És per això que sortim al carrer i ens trobareu just davant la Pedrera, al Passeig de Gràcia 91.

26 febrer 2018
La Fundació puntCAT incorpora 2 nous patrons

La Fundació puntCAT ha celebrat una reunió extraordinària del patronat de l’entitat aprovant i donant la benvinguda a dues noves incorporacions com a patrons de la Fundació: Joan Camp Fontcuberta, en representació a l’AMIC, l’Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació, i Albert Pont i Serrano, en representació al Cercle Català de Negocis. Amb la incorporació d’aquestes dues associacions es pretén tenir reforçar el caràcter associatiu del territori representat al .CAT.