Fundació Planeta Imaginari

Ajuts puntCAT
14 desembre 2011

L'Obra Social de la Fundació puntCAT, a través dels Ajuts puntCAT, dóna suport a projectes innovadors que potenciïn la Societat de la Informació en l'àmbit catalanoparlant, que beneficiïn el màxim de persones possible i que no tinguin ànim de lucre, lliurant fins a 20.000€ per cada projecte. La 2a convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 14 de desembre de 2011 i tres entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per a desenvolupar els seus projectes.

La Fundació Planeta Imaginari http://www.planetaimaginario.org ha estat una d'elles. Al vídeo, el director clínic de la fundació, Víctor Rodríguez, ens explica quina tasca desenvolupen en aquesta fundació per a nens i nenes amb autisme. També ens parla del projecte ISeqüències, el qual desenvoluparan gràcies a l'Ajut puntCAT 2011 i que consistirà en una aplicació per a tauletes tàctils (tablets) dissenyada per treballar de forma lúdica algunes dificultats del nens amb autisme i/o trastorn generalitzat del desenvolupament.