Pimpampum.net

Ajuts puntCAT
14 desembre 2011

L'Obra Social de la Fundació puntCAT, a través dels Ajuts puntCAT, dóna suport a projectes innovadors que potenciïn la Societat de la Informació en l'àmbit catalanoparlant, que beneficiïn el màxim de persones possible i que no tinguin ànim de lucre, lliurant fins a 20.000€ per cada projecte. La 2a convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 14 de desembre de 2011 i tres entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per a desenvolupar els seus projectes.

Pimpampum http://pimpampum.cat ha estat una d'elles. Al vídeo, l'equip de Pimpampum.cat ens explica quina tasca desenvolupen i en què consisteix el projecte que realitzaran amb l'Ajut puntCAT 2011, anomenat Agenda Oberta http://oberta.cat, un repositori estàndard d'actes i un gestor d'esdeveniments personalitzat, basat en les dades obertes que ofereixen institucions i entitats i que centralitzarà la informació de gran part de les agendes d'activitats d'arreu dels Països Catalans.