Planol.info

Ajuts puntCAT
14 desembre 2011

L'Obra Social de la Fundació puntCAT, a través dels Ajuts puntCAT, dóna suport a projectes innovadors que potenciïn la Societat de la Informació en l'àmbit catalanoparlant, que beneficiïn el màxim de persones possible i que no tinguin ànim de lucre, lliurant fins a 20.000€ per cada projecte. La 2a convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 14 de desembre de 2011 i tres entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per a desenvolupar els seus projectes.

Planol.info ha estat una d'elles. Al vídeo, el director d'aquesta empresa, David Nogué, ens explica quina tasca desenvolupa Planol.info i en què consisteix el projecte que desenvoluparan amb l'Ajut puntCAT 2011, anomenat Eixos.cat http://eixos.cat i basat en dades obertes.

Recordem que aquest projecte es desenvoluparà al 50% entre la Fundació puntCAT i el finançament col·lectiu aconseguit a través de la plataforma de micomecenatge Verkami. Vosaltres us heu implicat amb aquest projecte i nosaltres hem posat la nostra part per acabar d'impulsar-lo. Gràcies!