• Noves dades sobre els dominis .cat. Segur que t'interessen!

11 abril 2016

El domini .barcelona ja està en funcionament. En el període de llançament, durant el qual es va poder fer la reserva de noms amb prioritat, es van registrar un total de 1.356 dominis .barcelona. A partir del dia 21 de març, quan va començar el registre lliure, el nombre de registres ha augmentat fins a 3.948.

Infografies
Casos d'èxit
Cas d'èxit: Escola Superior de Disseny (ESDi)
13 novembre 2015

L’any 2012, l’Escola Superior de Disseny va renovar el seu lloc web i optà pel domini .cat per establir un compromís amb el territori, amb la seva gent i el seu teixit empresarial.

Domini.cat
15 desembre 2015

L’anhel de la Fundació puntCAT i dels nombrosos internautes catalanoparlants s’apropa cada cop més a la realitat. Actualment, quan es compleixen deu anys del naixement del .cat, ja hem superat els 96.500 dominis quan, a mitjan d’abril, la xifra se situava en els 88.000.

Empreses
Mercat
14 març 2016

La Fundació puntCAT estarà present per tercer any consecutiu a l’eShow, el major esdeveniment anual internacional dedicat al comerç electrònic (eCommerce), que se celebrarà els

20 abril 2016

A la Fundació puntCAT estem d’estrena. Mai registrar un domini .cat i un .barcelona havia estat tant fàcil. A partir d’ara t’ajudem a registrar el teu domini amb un servei d’atenció telefònica.

Domini.cat
26 abril 2016

Enguany el Webs al Punt.cat ha comptat amb més alumnes que mai, més de 2.000 repartits en 667 grups de 101 centres educatius d’arreu del països catalans (Balears, Catalunya i el País Valencià).