Domini.cat
06 setembre 2018
Entrevista Antoni Palmarola | Fundació puntCAT

L’Antoni Palmarola té 66 anys i viu a Barcelona. En un viatge a Donostia va topar-se amb el carrer 31 d’agost i es va preguntar si totes les dates del calendaris tindrien el seu carrer en algun lloc del món. Quatre anys més tard va crear cronovies.cat, un web on recopila totes les plaques de carrers amb nom de data i n’explica la seva referència històrica.

Llengua
18 juliol 2018
Creu de Sant Jordi | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT rep la Creu de Sant Jordi en reconeixement a la seva tasca de promoció del domini .cat a la xarxa i per haver impulsat la cultura catalana i la normalització de l’ús del català a Internet.

19 juny 2018
va.cat | Fundació puntCAT

Us presentem va.cat, el nou servei gratuït creat per Dinahosting i la Fundació puntCAT per enviar arxius amb una capacitat màxima de 2GB. A més a més amb va.cat podràs configurar les condicions de cada enviament.