Promocio per a entitats sense anim de lucre

Promoció especial per a entitats sense ànim de lucre

Si pertanys a una associació, fundació, col·legi professional, etc. a Internet també teniu molt a dir!

Com ajuda a la meva entitat un domini .cat? Informa-te'n.

La teva presència a Internet és molt important, volem ajudar-te a millorar-la. Aquí tens els diferents productes que augmentaran la visibilitat de la teva entitat a Internet. Quin t’interessaria tenir? Tria un o combina varis.

Domini

Si encara no ets .cat, registra el teu domini. El teu nom .cat et costarà 6 EUR a l’any, ara i sempre, doncs la renovació anual mai superarà aquest cost. Inclou servei de DNS.

6 € / any

Hosting

Si ja tens el teu domini, contracta allotjament per a hostatjar un web i tenir correu. Inclou 3 GB d’espai, 10 comptes de correu de 2 GB per cada compte i 90 GB de transferència.

35 € / any

Domini + Hosting

Encara no ets a Internet? Registra el teu domini amb allotjament per a crear un web i disposar de correu electrònic. Inclou els serveis dels dos productes anteriors.

40 € / any

Disseny Web

Si no te’n surts, t’ajudem a fer el web de la teva entitat.

Des de 99 €

Posicionament

Vols que la gent trobi fàcilment el teu web? T’ajudem a millorar el posicionament de la teva pàgina als cercador (SEO/SEM)

Consulta el preu

TENS CAP DUBTE?
VOLS QUE EN PARLEM?
TRUCA’NS!

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres, 10 a 13 h.

Ja he escollit les opcions que m’interessen. I ara què?

CONTACTA AMB NOSALTRES!
Escriu-nos un correu a entitats@fundacio.cat o omple el formulari de sota
i et donarem tota la informació que necessitis per a millorar
la presència digital de la teva entitat.

Selecciona els produtes que t'interessen

Si el català és la llengua de la teva entitat i de les persones per les
que treballeu, el .cat és el vostre domini, ara més solidari que mai.