SEO

Vídeo SEO + .cat

Infografies del domini .cat

Informe

Actualment, fer un web ja no té cap utilitat sense un bon pla de posicionament. Descarrega l'informe sobre el domini .cat i el posicionament SEO.

Descarrega-te'l

Casos d'èxit

Atributs del .cat

• IDN

El domini .cat permet l'ús dels accents (oberts i tancats), de la dièresi, de la ce trencada (ç) i de l'ela geminada (l·l). Qualsevol .cat pot contenir aquests caràcters propis de la nostra llengua.

• IPv6

Resultat del llarg compromís de la Fundació puntCAT pel lideratge tecnològic, el domini .cat està preparat des del seu inici per acceptar en els DNS adreces IPv4 i IPv6.

• DNSSEC

.cat ofereix DNSSEC, unes claus criptogràfiques que asseguren la conversió correcta del nom de domini a la seva adreça IP, facilitant un nivell extra de seguretat al domini en qüestió.

• Whois privat

El domini .cat permet ocultar les dades de contacte dels titulars que en facin un ús no comercial dels seus dominis.

• Adreçament anycast

El domini .cat utilitza aquesta tecnologia Anycast en alguns dels seus servidor de consulta de DNS.

• Millora contínua

La Fundació puntCAT no s'ha aturat mai, ni ho farà, en la recerca i implementació de les darreres tecnologies al domini.

Vídeo tutorials