El .cat, un domini excel·lent

Les qualitats del .cat el converteixen en un dels millors dominis d'Internet del món.

.cat segmenta el mercat i permet a les empreses adreçar-se directament als clients catalanoparlants en la seva llengua.

Eina de màrqueting

.cat és un domini en expansió. Disposa d'un creixement anual mitjà del 21% i una mitjana de renovació del 85%, per sobre del mercat mundial de dominis.

Creixement constant

.cat és domini obert a tothom. Cada cop més empreses, entitats i individus, de tots els sectors d'activitat i ideologia, d'aquí i de fora, escullen .cat per a ser a Internet.

Comunitat transversal

Els beneficis de la venda de dominis .cat es reinverteixen en la Societat de la Informació catalanoparlant. Aquesta és la finalitat fundacional de la Fundació puntCAT, l'entitat Registre del .cat.

Sense ànim de lucre

D'acord a la nostra vocació de servei a la comunitat catalanoparlant, som un dels pocs Registres de dominis d'Internet al món que disposa de servei d'atenció a l'usuari.

Al teu servei