El .cat va augmentar un 17% durant el 2014, mentre que el .es només va créixer un 3%

Geolocalització
15 abril 2015

El 2014 ha estat l’any amb major número de .cat donats d’alta de la història, amb un increment de més de 12.000 dominis actius

01 abril 2015

Ja està aquí la primavera i amb el bon temps arriben també els bons preus. Des d’avui i durant tot el mes d’abril, podeu donar d’alta un nou domini .cat per tan sols 5 euros.

El món dels dominis
23 abril 2015

Des d'avui i fins al 25 d'abril se celebrarà la setena edició de les conferències Domaining Europe, un esdeveniment que s'organitza anualment a València.

Llengua
20 abril 2015

Sant Jordi ja està a la cantonada i, abans de recollir la rosa i matar el drac, cal aconseguir un bon llibre per regalar. Des de la Fundació puntCAT, ens decantem per obres escrites o traduïdes al català, però la tria no és gens fàcil.

Altres
23 març 2015

Cerquem una persona titulada en informàtica o a punt de fer-ho, interessada en el món d'Internet i que tingui ganes de treballar amb nosaltres. Concretament, estarà orientat principalment a tasques de recerca i desenvolupament, centrades en sistemes d'obtenció i recol·lecció d'informació de forma automatitzada, organització de la mateixa i preparació per a una explotació posterior. La resta del temps, complementarà a l'equip de suport tècnic a l'usuari i s'encarregarà del manteniment de les estructures tecnològiques i de programari internes.

Empreses
19 març 2015

Dins del marc de la Catosfera 2015, se celebrarà la sessió “Estratègia .cat. De Catalunya al món”, a càrrec de Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, i de Josep M. Miret, director de Comunicació i responsable de l'estratègia digital del RACC

Empreses
17 març 2015

La Fundació comptarà amb un estand propi, on es repartiran codis promocionals i productes de marxandatge, a més de fomentar els acords i els intercanvis amb altres actors de l’Internet en català.

Totssom
13 març 2015

L’acció ha rebut 58 participants i un total de 652 vots.

Websalpunt.cat
27 febrer 2015

Webs al punt .cat, un concurs que convida a tots els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web propi en català

Totssom
18 febrer 2015

Aquesta notícia és una crida als dissenyadors i aficionats al disseny amagats entre els nostres lectors.

10 febrer 2015

La Fundació puntCAT ha posat en marxa una promoció especial de descomptes, que estarà operativa fins al 9 de març

06 febrer 2015

Avui, 6 de febrer del 2015, la comunitat catalanoparlant ha assolit una nova fita: ha aconseguit que ja hi hagi 85.000 dominis .cat actius

Registradors
04 febrer 2015

La Fundació puntCAT ha arribat a un acord amb l’empresa alemanya Strato AG, que des d’ara ofereix la possibilitat de registrar un domini .cat als seus usuaris.

Pàgines