Presentació de la promoció entitats

Les entitats sense ànim de lucre podran disposar d’un domini .cat per 6 euros anuals i del disseny d’un lloc web per 99 euros

03 abril 2014

La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, vol facilitar que les entitats sense ànim de lucre (ONGs, col·legis professionals, fundacions, associacions, etc.) tinguin presència a Internet en català amb una despesa mínima.

Llengua
20 març 2014
logotip cit

El portal CiT consisteix en un projecte editorial, patrocinat entre d'altres per la Fundació puntCAT, que posa a l’abast del públic obres terminològiques de ciències i tecnologia, principalment obres pub

19 març 2014
Imatge d'un dels anuncis de la campanya  "A Internet i en català .cat. Diu més de tu"

La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, aspira a què la comunitat de parla catalana es mobilitzi per arribar als 100.000 dominis .cat operatius aquest 2014.

28 febrer 2014
El domini .cat és una eina de màrqueting molt bona per a adreçar-se a un públic catalanoparlant

Actualment, fer una web ja no té cap utilitat sense un bon pla de posicionament. Són molts els factors que influeixen en el posicionament d’una pàgina web i un dels primers a tenir en compte és el domini sota el que es troba el web. En l’àmbit catalanoparlant, és molt recomanable disposar d’un domini .cat per a gaudir d’un bon posicionament als principals cercadors en llengua catalana i poder adreçar-se al públic potencial.

27 febrer 2014
508 concursants al Webs al punt .cat

Un total de 1.727 alumnes s’han apuntat a la 4a edició de Webs al punt .cat, un concurs que convida a tots els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web propi en català dins del seu àmbit acadèmic. La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, és l’organitzadora del certamen, que va dirigit a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior del curs 2013/2014, i que pretén fomentar el coneixement de les noves tecnologies, la creativitat dels participants i l’ús correcte del català.

Evolució
21 febrer 2014
Creixement del domini .cat

Amb motiu del Dia Internacional de la Llengua Materna, la Fundació puntCAT fa un balanç de l'estat i ús del domini .cat 8 anys després de la seva creació. A continuació teniu els aspectes més destacats:

13 febrer 2014
.cat

No és fàcil seguir creixent any rere any ni encara menys convertir-se en una referència mundial pel que fa a dominis dirigits a una comunitat lingüística i cultural. Però el .cat ho ha aconseguit i avui celebrem el nostre vuitè aniversari amb grans perspectives de futur. Des que el 13 de febrer de 2006 es va posar en marxa el registre de dominis, el .cat s’ha fet fort a nombrosos àmbits (empreses, entitats, organisme públics, particulars...) i s’ha convertit en la millor eina dels catalanoparlants per identificar-se a Internet.

11 febrer 2014

La Fundació puntCAT ha posat en marxa una campanya de reducció del preu de les renovacions de dominis.

Llengua
31 gener 2014

Ricard Huguet, president de la Fundació puntCAT; Arnau Duran, president de l’Associació Amical Wikimedia; Pau Font, fundador d’Appsencatalà, i Jordi Mas, membre fundador de Softcatalà, van participar ahir en una taula rodona sobre l’estat de la llengua catalana a Internet. La trobada que ha reunit les entitats que treballen per la presència del català a Internet, va ser organitzada pel Departament de Cultura de la Generalitat i celebrada a l’Espai Santa Eugènia de Girona i va clausurar l’exposició “El català llengua d’Europa”.

Mercat
17 gener 2014
Cartell Catosfera

El proper dimarts 21 de gener, a les vuit del vespre, es durà a terme l’última sessió del cicle de xerrades ‘Jornades de la Catosfera’, que se celebra anualment a Granollers, i que està organitzat per La Catosfera i per Òmnium Cultural.

09 gener 2014

Si sou alumnes d’ESO, Batxillerat o Cicles Formatius podeu inscriure-us fins al 31 de gener al certamen que organitzem a la Fundació puntCAT!

31 desembre 2013

Amb motiu de la Diada de Mallorca, avui posem en marxa una promoció de renovació de dominis amb un descompte entorn al 60%.

05 desembre 2013

A la Fundació puntCAT estem molt contents. La quarta edició del nostre concurs de webs per a estudiants està tenint molt èxit i ja s’hi han inscrit més de 200 grups. Més de 700 alumnes de 35 escoles i instituts diferents ja han començat a crear els webs que presentaran al Webs al punt .cat, el concurs de creació web dirigit a estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior. A la pàgina http://websalpunt.cat/concursants/ els veieu.

Pàgines