Altres
28 gener 2015

La Fundació puntCAT vol començar el 2015 premiant els vostres coneixements sobre el domini .cat i la seva història. Per això, cada primer dia laborable de mes posarem en marxa el #trivialpuntCAT: una pregunta amb tres possibles respostes. Necessitarem que esteu molt atents a la nostra pàgina de Facebook, ja que la qüestió es publicarà en qualsevol moment de la jornada. Els cinc primers usuaris en contestar correctament guanyaran un domini .cat gratuït (*)

15 gener 2015

Article d'opinió de Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, on es fa palesa la importància d'utilitzar la llengua materna dels consumidors a l'àmbit de l'eCommerce.

21 gener 2015

El 2014 resultà tot un èxit per a la Fundació puntCAT, especialment pel que fa al número de noves altes de dominis .cat, que va ser el més elevat des del naixement del domini de la comunitat catalanoparlant.

Software
23 gener 2015

La Fundació puntCAT vol estar més a prop de la seva comunitat que mai. Per això, organitzarà enguany una sèrie de sessions de caire formatiu sobre l’ús d’eines online i desoftware. Les places dels seminaris seran limitades i s’oferiran mitjançant els perfils de Facebook i Twitter de la Fundació puntCAT.

19 gener 2015

A més de promoure i gestionar el domini .cat, la Fundació puntCAT treballa per augmentar la presència del català a l’àmbit d’Internet i les TIC. Per això, ha decidit donar suport a la campanya ‘Spotify en català’, que es posà en marxa el darrer 26 de novembre de 2014 a change.org.

12 gener 2015

Una fotografia presa al Parc de la Ciutadella de Barcelona durant aquestes festes ha estat escollida guanyadora del concurs #nadalpuntCAT, que va organitzar la Fundació puntCAT durant els mesos de desembre i gener.

18 desembre 2014

La Fundació puntCAT us convida, amb motiu d’aquestes festes, a sumar-vos a la campanya #LinkedInCatalan difonent una imatge nadalenca de la iniciativa entre els vostres amics i seguidors de LinkedIn, Facebook i Twitter.

17 desembre 2014

Volem que et tornis a convertir en un caçador de dominis. Ja t’ho vam demanar aquest estiu i ara, entre avets, torrons i caganers, volem que localitzis i fotografiïs dominis .cat camuflats en l’ambient nadalenc. Hauràs d’estar molt atent perquè en qualsevol aparador, paper de regal, bola d’arbre, cartell o guarnició nadalenca hi pot haver un .cat esperant per ser fotografiat.

Empreses
11 desembre 2014

Aquesta tarda, a partir de les 18:30, se celebrarà la desena edició de la Tertúlia 12x12; la trobada anual ineludible per a les empreses TIC catalanes. La Fundació puntCAT és, conjuntament amb Techno Trends i nordic, una de les entitats patrocinadores de l’acte i oferirà gratuïtament a tots els assistents un USB de 8GB, un domini.cat i tres bústies de correu de 2GB.

Registradors
10 desembre 2014

La Fundació puntCAT ha arribat a un acord amb l’empresa 1&1, que des d’ara ofereix la possibilitat de registrar un domini .cat als seus usuaris.

09 desembre 2014

Estem d’enhorabona perquè hem arribat als 80.000 dominis .cat registrats i, per celebrar-ho, llancem aquesta setmana de nou el concurs "80.000 gràcies", on sortejarem entre els participants 20 dominis .cat gratuïts (i el seu corresponent allotjament web) pel període d’un any.

Per participar al sorteig, només heu de difondre a les xarxes socials la fotografia dels 80.000 dominis .cat, a la qual podeu accedir mitjançant els perfils de Facebook, Twitter i Instagram de la Fundació puntCAT.

28 novembre 2014

La campanya #LinkedInCatalan, que va néixer el 9 de setembre amb la voluntat de sensibilitzar els responsables d’aquesta xarxa social professional per tal que la plataforma permeti introduir perfils escrits en català, ja suma més de 3.200 signatures al web linkedincatalan.cat i més de 3.300 membres al

03 novembre 2014

Si volies renovar el teu domini .cat o registrar un de nou, ara és un bon moment. Coincidint amb la Diada de Catalunya Nord, la Fundació puntCAT posa en marxa una promoció especial que estarà operativa des del 3 al 14 de novembre, ambdós inclosos. Els preus baixaran considerablement i varien segons el registrador que escullis.

Pàgines