La fira se celebrarà els dies 25 i 26 de març a Barcelona

Empreses
17 març 2015

La Fundació comptarà amb un estand propi, on es repartiran codis promocionals i productes de marxandatge, a més de fomentar els acords i els intercanvis amb altres actors de l’Internet en català.

Totssom
13 març 2015

L’acció ha rebut 58 participants i un total de 652 vots.

Empreses
19 març 2015

Dins del marc de la Catosfera 2015, se celebrarà la sessió “Estratègia .cat. De Catalunya al món”, a càrrec de Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, i de Josep M. Miret, director de Comunicació i responsable de l'estratègia digital del RACC

Altres
23 març 2015

Cerquem una persona titulada en informàtica o a punt de fer-ho, interessada en el món d'Internet i que tingui ganes de treballar amb nosaltres. Concretament, estarà orientat principalment a tasques de recerca i desenvolupament, centrades en sistemes d'obtenció i recol·lecció d'informació de forma automatitzada, organització de la mateixa i preparació per a una explotació posterior. La resta del temps, complementarà a l'equip de suport tècnic a l'usuari i s'encarregarà del manteniment de les estructures tecnològiques i de programari internes.

Websalpunt.cat
27 febrer 2015

Webs al punt .cat, un concurs que convida a tots els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web propi en català

Totssom
18 febrer 2015

Aquesta notícia és una crida als dissenyadors i aficionats al disseny amagats entre els nostres lectors.

10 febrer 2015

La Fundació puntCAT ha posat en marxa una promoció especial de descomptes, que estarà operativa fins al 9 de març

06 febrer 2015

Avui, 6 de febrer del 2015, la comunitat catalanoparlant ha assolit una nova fita: ha aconseguit que ja hi hagi 85.000 dominis .cat actius

Registradors
04 febrer 2015

La Fundació puntCAT ha arribat a un acord amb l’empresa alemanya Strato AG, que des d’ara ofereix la possibilitat de registrar un domini .cat als seus usuaris.

Software
03 febrer 2015

Des de la Fundació puntCAT oferim enguany sessions formatives d’eines online i software per tal de fomentar el coneixement de les noves tecnologies entre els ciutadans. La primera serà un Curs d'Iniciació al Wordpress, que se celebrarà a la seu de la Fundació puntCAT (C/ Aribau, 230-240, 7a planta, Barcelona) els dies 19 i 20 de febrer de 9:30 a 13:30.

Altres
28 gener 2015

La Fundació puntCAT vol començar el 2015 premiant els vostres coneixements sobre el domini .cat i la seva història. Per això, cada primer dia laborable de mes posarem en marxa el #trivialpuntCAT: una pregunta amb tres possibles respostes. Necessitarem que esteu molt atents a la nostra pàgina de Facebook, ja que la qüestió es publicarà en qualsevol moment de la jornada. Els cinc primers usuaris en contestar correctament guanyaran un domini .cat gratuït (*)

Software
23 gener 2015

La Fundació puntCAT vol estar més a prop de la seva comunitat que mai. Per això, organitzarà enguany una sèrie de sessions de caire formatiu sobre l’ús d’eines online i desoftware. Les places dels seminaris seran limitades i s’oferiran mitjançant els perfils de Facebook i Twitter de la Fundació puntCAT.

21 gener 2015

El 2014 resultà tot un èxit per a la Fundació puntCAT, especialment pel que fa al número de noves altes de dominis .cat, que va ser el més elevat des del naixement del domini de la comunitat catalanoparlant. En total, durant l’any passat es van donar d'alta 23.534 nous dominis, una xifra que supera fins i tot la del 2006, l’any en què es posà en marxa el domini .cat i que comptà amb un total de 19.856 nous .cat.

Pàgines