El sorteig anima els participants a penjar fotografies i vídeos estiuencs a les xarxes socials

31 juliol 2015

El sorteig premiarà tres concursants que hagin penjat una fotografia o un vídeo estiuenc a Twitter, Facebook o Instagram durant el mes d'agost.

Els guardons es lliuraran el 7 d’octubre al Palais des Académies de Brusseles

27 agost 2015

La campanya “Navega en Català”, que impulsa la Fundació puntCAT, ha sensibilitzat a milers d’internautes de parla catalana per tal que naveguin en la seva llengua.

08 juny 2015

Un bon número de registradors de dominis participen de la promoció impulsada per la Fundació puntCAT

Mercat
22 juliol 2015

El comerç electrònic va créixer un 25% en facturació a l’Estat espanyol durant el 2014, però només el 28% de les microempreses tenen lloc web.

13 juliol 2015

Internet s’està quedant sense espai per a més adreces IP i, fins i tot, s’ha posat en marxa un discutible mercat de segona mà per a aquells que estan en llista d’espera.

Llengua
07 juliol 2015

L'Informe sobre la situació de la llengua catalana del 2014 evidencia les dificultats del català en certs àmbits, però celebra la seva bona salut a Internet.

El món dels dominis
02 juliol 2015

Què tenen en comú Taylor Swift, Kevin Spacey i Oprah Winfrey? Tots tres són figures mediàtiques i tots tres han registrat recentment un domini .sucks ("fa fàstic" en anglès) amb el seu nom per defensar-se.

01 juliol 2015

1. Objectiu i funcionament

El concurs #estiupuntcat té com a objectiu fomentar la participació activa de la comunitat puntCAT a Instagram, Facebook i Twitter. S’hi pot participar des del 31 de juliol i fins al 27 d’agost. Tres dels participants seran premiats amb un pack de productes puntCAT.

Empreses
29 juny 2015

La Fundació puntCAT comptarà amb un estand propi, on oferirà assessorament gratuït a aquelles empreses que vulguin arribar als seus consumidors en un entorn online i alhora proporcionarà codis de descompte en el registre d’un nou domini .cat.

29 juny 2015
Curs bàsic de Wordpress

Els propers dies 16 i 17 de juliol (de 09.30h a 13.30h) tindrà lloc la tercera edició del curs “Iniciació al Wordpress”, que se celebrarà a la seu de la Fundació puntCAT (C/ Aribau, 230-240, 7a planta, Barcelona).  Es tracta de la quarta sessió formativa que convoca la Fundació puntCAT per tal de fomentar el coneixement de les noves tecnologies entre els ciutadans.

29 maig 2015

El posicionament SEO (Search Engine Optimization) d'un lloc web és cada cop més essencial per garantir la seva visibilitat a la xarxa. Entre els atributs que cal considerar per tal d'aparèixer entre els primers resultats que proporciona un cercador d'Internet (com, per exemple, Google), s'ha de tenir en compte l'extensió de domini del lloc web, que hauria de ser coherent amb els seus continguts.

Geolocalització
26 maig 2015

El número de .cat operatius als territoris de parla catalana ha augmentat en un 34% els darrers dos anys

15 maig 2015

Us comuniquem que gràcies a la campanya “In Catalan, please”, la Fundació puntCAT ha pogut iniciar converses amb l’empresa LinkedIn per assolir que aquesta xarxa social es tradueixi al català. La Fundació puntCAT es desvincula de la promoció de la campanya per tal de centrar-se en les negociacions corresponents.

Volem agrair el suport que heu donat a la campanya, suport que ha estat determinant per iniciar aquestes converses

Pàgines