esTICenllaçat

El projecte esTICenllaçat obre una convocatòria per dotar de pàgines web a entitats del tercer sector

22 febrer 2018

La Fundació puntCAT ha signat un conveni de col·laboració amb el amb el CTecno (Cercle Tecnològic de Catalunya) i la Fundació real dreams amb la finalitat de participar al projecte esTICenllaçat.

29 gener 2018
La Mirta i la Sònia són l'ànima de l'agència Sumem

La Mirta i la Sònia ens presenten el seu projecte: Sumem. Una agència de comunicació i transformació digital que treballa per entitats del tercer sector, petites i mitjanes empreses i l’administració pública.

Websalpunt.cat
22 gener 2018
ampliem inscripcions Webs al punt

S’amplia fins al 2 de febrer el període per inscriure el vostre projecte de creació de pàgina web o aplicació mòbil al concurs Webs al punt .cat.

29 desembre 2017

L’Agrupació de Botiguers de Taradell i la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització Comerç local al municipi.

De l’11 al 28 de desembre, 27 comerços de Taradell han aconseguit el seu lloc web en català gràcies al programa Comerç local. Dels comerços que han volgut participar al programa de digitalització, 22 d’ells no tenien presència a Internet amb el seu negoci, i han aprofitat l’ocasió per registrar el seu domini .cat i aconseguir un web presència gratuïtament.

18 desembre 2017
Busquem un/a Tècnic de Suport a Sistemes

Busquem una persona compromesa, amb alta capacitat organitzativa, que pugui treballar amb grup i tingui capacitat d’aprenentatge i superació, intentant millorar cada dia. Es valorarà positivament l’interès per la llengua i la cultura catalana i el formar part d’una fundació que té per objectiu el desenvolupament de la societat de la informació catalanoparlant en tots els seus aspectes.

15 desembre 2017
Comerç local Taradell

L’Agrupació de Botiguers de Taradell ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Els comerciants de Taradell que registrin un domini .cat obtindran un lloc web gratuït per donar visibilitat del seu negoci a la xarxa. El lloc web, presència que s’ofereix als comerciants, conté informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis, oferint així una primera incursió al món digital.

15 desembre 2017
Carles Salvadó

Les votacions del patronat de la Fundació puntCAT per escollir nou president es van dur a terme ahir la tarda, dia 14 de desembre. En Salvador Alegret, fins ahir president de l’entitat, va cedir la presidència a Carles Salvadó, en representació de la ISOC-CAT, amb l’objectiu d’encarar una nova i il·lusionant etapa a la Fundació.

27 novembre 2017
NadalpuntCAT

Per celebrar la bona acollida que ha tingut el programa Comerç local entre els diversos municipis de Catalunya, la Fundació puntCAT ha fet una selecció d’aquests municipis i sorteja un lot de Nadal entre totes les persones que es facin una foto comprant a les seves botigues.

16 novembre 2017
La Fundació puntCAT participa a la jornada "Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)"

Aquest divendres 17 de novembre La Fundació puntCAT paticipa a la jornada «Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)» organitzada per ESADE i patrocinada per ICANN i CORE Association.

15 novembre 2017
Biblio(r)evolució

La Fundació Jaume Bofill a través del projecte Educació Demà aborda reptes i millores educatives concretes a Catalunya de forma oberta i col·laborativa amb tota la comunitat. En aquest context s’acaba de llançar una crida a les escoles de Catalunya sota el nom de «biblio(r)evolució». Aquesta iniciativa consisteix a atraure Centres Escolars que vulguin impulsar un debat sobre possibles usos de la biblioteca perquè siguin espais de futur i es converteixin en models per connectar els alumnes amb el patrimoni cultural que els envolta.

Websalpunt.cat
10 novembre 2017
Inscripcions obertes per la 8a edició de Webs al punt .cat

Fins al 15 de gener, els alumnes de 5è i 6è de primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior poden inscriure’s a la vuitena edició del certamen Webs al Punt.

24 octubre 2017
Signatura conveni Comerçlocal.cat Agramunt

L’Ajuntament d’Agramunt i la Unió de Botiguers i Industrials han signat un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Els comerciants d’Agramunt que registrin un domini .cat obtindran un lloc web gratuït per donar visibilitat del seu negoci a la xarxa. El lloc web presència que s’ofereix als comerciants conté informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis, oferint així una primera incursió al món digital.

10 octubre 2017
Xavier Breil, director general de Dictapp

En Xavier Breil és professor de català a Secundària. Davant la necessitat de millorar l’ortografia dels seus alumnes i detectar i classificar els errors més comuns va crear Dictapp, una aplicació que ajuda a professors i alumnes a treballar l’ortografia dins i fora de l’aula.

Pàgines