18 desembre 2014

La Fundació puntCAT us convida, amb motiu d’aquestes festes, a sumar-vos a la campanya #LinkedInCatalan difonent una imatge nadalenca de la iniciativa entre els vostres amics i seguidors de LinkedIn, Facebook i Twitter.

Empreses
11 desembre 2014

Aquesta tarda, a partir de les 18:30, se celebrarà la desena edició de la Tertúlia 12x12; la trobada anual ineludible per a les empreses TIC catalanes.

17 desembre 2014

Volem que et tornis a convertir en un caçador de dominis. Ja t’ho vam demanar aquest estiu i ara, entre avets, torrons i caganers, volem que localitzis i fotografiïs dominis .cat camuflats en l’ambient nadalenc. Hauràs d’estar molt atent perquè en qualsevol aparador, paper de regal, bola d’arbre, cartell o guarnició nadalenca hi pot haver un .cat esperant per ser fotografiat.

Registradors
10 desembre 2014

La Fundació puntCAT ha arribat a un acord amb l’empresa 1&1, que des d’ara ofereix la possibilitat de registrar un domini .cat als seus usuaris.

09 desembre 2014

Estem d’enhorabona perquè hem arribat als 80.000 dominis .cat registrats i, per celebrar-ho, llancem aquesta setmana de nou el concurs "80.000 gràcies", on sortejarem entre els participants 20 dominis .cat gratuïts (i el seu corresponent allotjament web) pel període d’un any.

Per participar al sorteig, només heu de difondre a les xarxes socials la fotografia dels 80.000 dominis .cat, a la qual podeu accedir mitjançant els perfils de Facebook, Twitter i Instagram de la Fundació puntCAT.

28 novembre 2014

La campanya #LinkedInCatalan, que va néixer el 9 de setembre amb la voluntat de sensibilitzar els responsables d’aquesta xarxa social professional per tal que la plataforma permeti introduir perfils escrits en català, ja suma més de 3.200 signatures al web linkedincatalan.cat i més de 3.300 membres al

03 novembre 2014

Si volies renovar el teu domini .cat o registrar un de nou, ara és un bon moment. Coincidint amb la Diada de Catalunya Nord, la Fundació puntCAT posa en marxa una promoció especial que estarà operativa des del 3 al 14 de novembre, ambdós inclosos. Els preus baixaran considerablement i varien segons el registrador que escullis.

Websalpunt.cat
16 octubre 2014

La Fundació puntCAT organitza per cinquè any consecutiu el concurs Webs al punt .cat, on convida els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web propi en català dins del seu àmbit acadèmic. La convocatòria per inscriure’s al certamen, que va dirigit a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior del curs 2014/2015, comença avui i estarà oberta fins al 30 de gener de 2015.

13 octubre 2014
Baner promocio tardor 2014

La Fundació puntCAT ha posat en marxa una doble promoció de tardor per tal de facilitar el registre de dominis .cat. La campanya romandrà operativa fins al 31 de desembre.

09 setembre 2014

Si volies renovar el teu .cat o registrar un nou domini, ara és un bon moment. Coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya, la Fundació puntCAT posa en marxa una promoció especial que estarà operativa des del 9 al 17 de setembre, ambdós dies inclosos. Els preus baixaran considerablement i varien segons el registrador que triïs. Pots consultar-ho en aquest enllaç.

09 setembre 2014
Logo LinkedInCat

La Fundació puntCAT ha posat en marxa avui la campanya “LinkedInCatalan”, que neix amb la voluntat de sensibilitzar els responsables d’aquesta xarxa social professional per tal que la plataforma permeti introduir currículums escrits en català. Així mateix, la iniciativa demana també a LinkedIn un menú de navegació en llengua catalana.

08 setembre 2014

Una fotografia presa al carrer de la Llibertat de Barcelona durant la Festa Major de Gràcia 2014 ha estat escollida guanyadora del concurs #estiupuntCAT, que va organitzar la Fundació puntCAT durant els mesos de juliol i agost.

Registradors
05 setembre 2014

La Fundació punt CAT ha arribat a un acord amb l’empresa Tucows per oferir la possibilitat de registrar un domini .cat als seus usuaris a través del portal d'Internet OpenSRS.

Pàgines