El domini .cat segueix creixent, ja hi ha prop de 113.000 registres i és present a tot el territori de parla catalana

17 maig 2017

Coincidint amb el Dia Internacional d’Internet la Fundació puntCAT presenta l’Observatori puntCAT, una anàlisi infogràfica de l’evolució del domini .cat. Aquesta publicació es presentarà cada 17 de maig i té la voluntat de créixer i ampliar la seva informació, incloent-hi els resultats de nous estudis que la Fundació està duent a terme sobre la demanda del català a la xarxa.

Websalpunt.cat
15 maig 2017
guanyadors webs al punt cat 2017

Aquest dilluns 15 de maig s’han publicat els guanyadors de les diverses categories de la darrera edició del concurs Webs al punt .cat. El nivell dels participants ha sigut molt alt i ha costat molt triar un sol guanyador en algunes categories.

08 maig 2017
54 comerços sallent web catala

Durant aquestes 4 setmanes 54 comerços han demanat el seu lloc web en català. El programa ha tingut molt bona rebuda entre els comerciants i botiguers de Sallent, fins al punt que s’ha prorrogat l’acció una setmana més del previst per a poder donar resposta a totes les peticions.

19 maig 2017
Oferta feina tecnic suport sistemes

La Fundació puntCAT obre un procés de selecció per contractar un/a tècnic de suport de sistemes

28 abril 2017

Aquest Sant Jordi vam voler apostar per la poesia i la literatura al món digital. Per aquest motiu vam organitzar un recital de poesia a la parada de la Fundació puntCAT al Passeig de Gràcia.

Llengua
26 abril 2017
trobada cens enitats foment llengua catalana

L’acte va comptar amb la intervenció de Carles Salvadó en representació de la Fundació puntCAT, que va explicar les tasques que fa l’entitat pel foment de la llengua catalana en l’entorn tecnològic.

21 abril 2017

Després de tancar el període de presentació de projectes participants a la 7na edició del concurs de creació de pàgines web i apps, el web www.nika.cat  creat per alumnes de l’escola Sant Nicolau de Sabadell ha sigut el guanyador de la votació popular. NIKA.cat és una agenda cultural que recull propostes d’oci en català.

20 abril 2017
comerç local sallent

A través del conveni signat amb l'Ajuntament de Sallent i Sallent Comercial, els comerciants de Sallent poden obtenir un lloc web de presentació del seu negoci en català. La iniciativa estava prevista que durés del 3 al 21 d’abril, però degut a la bona acollida entre els comerciants del municipi i el nombre de peticions rebudes fins ara, hem decidit allargar-ho fins el 28 d’abril.

Llengua
18 abril 2017
escriptors Sant Jordi digital

Aquest any a la Fundació puntCAT preparem un Sant Jordi molt especial. Oferirem als nostres seguidors de xarxes socials la possibilitat de rebre un tuit dedicat per diversos escriptors i escriptores en llengua catalana.

Altres
Titulars
06 abril 2017

Amb l’objectiu de donar a conèixer i promocionar entre els barcelonins el domini d’Internet .barcelona, hem fet un sondeig entre els ciutadans per saber si dominem la nostra ciutat.

Els resultats ha trencat tòpics arrelats entre la ciutadania, com per exemple, que un barceloní mai ha visitat la Sagrada Família per dintre (7 de cada 10 sí que ho han fet) o que seguim allò de «la pela és la pela»: La meitat dels barcelonins no marxaria de la ciutat ni pel doble de sou.

04 abril 2017

Les votacions del patronat de la Fundació puntCAT per escollir el seu nou president s’han fet durant la tarda del 4 d’abril, després que el president sortint Ricard Huguet, en representació de FemCAT, deixi el càrrec per la voluntat de FemCAT d’apostar per la renovació al si de les institucions.

30 març 2017

L'Ajuntament de Sallent i la Unió de Botiguers i Comerciants de Sallent i  la Fundació Punt CAT han signat un conveni de cooperació per portar a terme aquesta iniciativa que s'implementarà al municipi del 3 al 21  d'abril. Els comerciants que ho vulguin podran obtenir un lloc web de presentació del seu negoci en català.

L’objectiu del programa és impulsar la presència del comerç local a internet. La Gira de Comerçlocal.cat ja s’ha implementat amb èxit a Girona, Reus i Platja d’Aro. Aquest projecte compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Websalpunt.cat
29 març 2017

El grup NIKA de l’escola Sant Nicolau de Sabadell ha sigut el guanyador de la votació popular de la 7ª edició del concurs Webs al punt .cat.

La Fundació puntCAT ha detectat un ús fraudulent del sistema de votacions per part d’alguns grups participants durant l’última jornada de votacions. Per aquest motiu s’ha decidit anul·lar els vots emesos durant el 27 de març.

A la imatge superior podeu veure els tres grups més votats.

Moltes felicitats alumnes de l'escola Sant Nicolau de Sabadell!

Pàgines