20 setembre 2017

La Fundació puntCAT vol manifestar la seva màxima repulsa, indignació i reprovació per les accions que darrerament ha estat patint amb successius manaments judicials, escorcolls i finalment la detenció del nostre Director d’Innovació i Sistemes d’Informació, en Pep Masoliver.

16 setembre 2017
lliberat

Internet constitueix una de les més grans expressions de llibertat i pluralisme universal. Davant els requeriments de la justícia espanyola que reclamen actuacions que restringeixen aquesta missió fundacional, ens veiem obligats a fer accions que no compartim

06 setembre 2017
lince works

Eduard Soler, Álvaro Muñoz, i David León eren tres estudiants d’enginyeria informàtica que, després de fer un Màster en Videojocs van decidir crear la seva pròpia empresa. Així va néixer Lince Works, un estudi que treballa únicament en videojocs amb alt contingut narratiu per a consola i PC.

08 setembre 2017
Josep Morell

Volem expressar el nostre condol per la mort del Sr. Josep Morell i Miró, membre del patronat de la Fundació puntCAT, representant la Cambra de Comerç de Barcelona. Des de la Fundació agraïm i ja trobem a faltar la seva excel·lent feina, el seu talant així com la seva dedicació a la institució i a la defensa de la nostra llengua a internet.

Domini.cat
30 agost 2017

La Comissió Delegada de la Fundació puntCAT s’ha reunit amb el Molt Honorable President de la Generalitat, Sr. Carles Puigdemont, per manifestar el suport institucional de la Fundació a la Generalitat de Catalunya

31 juliol 2017
Foto Eduard Martin

Eduard Martin Lineros, enginyer en Informàtica, ha estat nomenat nou director general de la Fundació puntCAT.

28 juliol 2017
L'hort de Sant Agustí

Entrevistem al Josep Armengol i Arnau Miquel, fundadors de L’hort de Sant Agustí, i a la Gemma Caihuelas, gestora de la comunitat i espai del coworking. L’hort de Sant Agustí és un espai de coworking ubicat a la vila de Gràcia, integrat per perfils creatius de tots els àmbits.

12 juliol 2017
Ignasi Melià ARDITS

Fins fa poc l’Ignasi Melià treballava en la logística d’automoció. Fa un parell d’anys va començar el seu propi projecte: ARDITS, un marca de roba i complements que s'inspira en el surf i el Mediterrani. Des del mes de maig ARDITS ja compta amb una botiga online i està 100% activa.

05 juliol 2017
gira comerç local juny

Durant el mes de juny el programa comerçlocal.cat ha estat present en diversos municipis de Catalunya com Guissona i Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, on més de 50 comerços han aconseguit el seu web en català.

27 juny 2017
Gira comerç local Vendellòs i l'Hospitalet de l'Infant

L’Associació de Comerços de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors i l’Associació de Restauració i Hoteleria de la Vall de Llors en col·laboració amb la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització comerçlocal.cat al municipi.

Domini.cat
26 juny 2017
Entrevista filmincat

L’any 2007, des de l’empresa de distribució Cameo van tenir clar que algun dia el cinema es distribuiria a través d’Internet i que havien d’estar preparats. Així va néixer Filmin, la primera plataforma digital de cinema de tot l’Estat espanyol. El mateix any va sortir Filmotech, la plataforma digital d’EGEDA. I un any més tard va arribar Youtube.

12 juny 2017
laincorrecta.cat

Volem conèixer empreses, entitats i persones que aposten pel domini .cat a l’hora de donar-se a conèixer al món digital. En aquest article entrevistem a la Valentina Planas de La incorrecta, una empresa jove que entén d’una manera molt personal la figura del corrector lingüístic. L’empresa està formada per una filòloga catalana, una dissenyadora gràfica i una traductora, o el que és el mateix, les germanes Valentina i Júlia Planas i la Roser Bauza.

07 juny 2017
L’Hospitalet de l’Infant i Vandellòs s'adhereixen al programa Comerçlocal.cat

L’Associació de comerços, el Gremi de Restauradors i Hotelers de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i la Fundació puntCAT han signat un conveni per tal que els comerços del municipi s’acullin al programa Comerçlocal.cat del 7 al 23 de juny.

Pàgines