24 novembre 2014

Estem d’enhorabona perquè hem arribat als 80.000 dominis .cat registrats i, per celebrar-ho, llancem aquesta setmana de nou el concurs "80.000 gràcies", on sortejarem entre els participants 20 dominis .cat gratuïts (i el seu corresponent allotjament web) pel període d’un any.

Per participar al sorteig, només heu de difondre a les xarxes socials la fotografia dels 80.000 dominis .cat, a la qual podeu accedir mitjançant els perfils de Facebook, Twitter i Instagram de la Fundació puntCAT.

13 octubre 2014
Baner promocio tardor 2014

La Fundació puntCAT ha posat en marxa una doble promoció de tardor per tal de facilitar el registre de dominis .cat. La campanya, que romandrà operativa fins al 31 de desembre, permet registrar dos .cat pel preu d’un (2x1) i un .cat per dos anys pel preu d’un any (1x2). Sis registradors de dominis s’hi han adherit i ofereixen la possibilitat d’aprofitar o bé la promoció 2x1, o bé la promoció 1x2, o bé les dues.

28 novembre 2014

La campanya #LinkedInCatalan, que va néixer el 9 de setembre amb la voluntat de sensibilitzar els responsables d’aquesta xarxa social professional per tal que la plataforma permeti introduir perfils escrits en català, ja suma més de 3.200 signatures al w

03 novembre 2014

Si volies renovar el teu domini .cat o registrar un de nou, ara és un bon moment. Coincidint amb la Diada de Catalunya Nord, la Fundació puntCAT posa en marxa una promoció especial que estarà operativa des del 3 al 14 de novembre, ambdós inclosos. Els preus baixaran considerablement i varien segons el registrador que escullis.

Websalpunt.cat
16 octubre 2014

La Fundació puntCAT organitza per cinquè any consecutiu el concurs Webs al punt .cat, on convida els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web propi en català dins del seu àmbit acadèmic. La convocatòria per inscriure’s al certamen, que va dirigit a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior del curs 2014/2015, comença avui i estarà oberta fins al 30 de gener de 2015.

09 setembre 2014

Si volies renovar el teu .cat o registrar un nou domini, ara és un bon moment. Coincidint amb la Diada Nacional de Catalunya, la Fundació puntCAT posa en marxa una promoció especial que estarà operativa des del 9 al 17 de setembre, ambdós dies inclosos. Els preus baixaran considerablement i varien segons el registrador que triïs. Pots consultar-ho en aquest enllaç.

09 setembre 2014
Logo LinkedInCat

La Fundació puntCAT ha posat en marxa avui la campanya “LinkedInCatalan”, que neix amb la voluntat de sensibilitzar els responsables d’aquesta xarxa social professional per tal que la plataforma permeti introduir currículums escrits en català. Així mateix, la iniciativa demana també a LinkedIn un menú de navegació en llengua catalana.

08 setembre 2014

Una fotografia presa al carrer de la Llibertat de Barcelona durant la Festa Major de Gràcia 2014 ha estat escollida guanyadora del concurs #estiupuntCAT, que va organitzar la Fundació puntCAT durant els mesos de juliol i agost.

05 setembre 2014

La Fundació punt CAT ha arribat a un acord amb l’empresa Tucows per oferir la possibilitat de registrar un domini .cat als seus usuaris a través del portal d'Internet OpenSRS.

04 setembre 2014

La campanya d’estiu de la Fundació puntCAT, que permetia registrar un domini .cat per només 5 euros anuals durant els mesos de juliol i agost, ha estat tot un èxit. Tant és així que aquest juliol, amb 2.643 nous .cat registrats, ha estat el mes més reeixit des del maig del 2006, l’any en què es posà en marxa el nostre domini.

17 juliol 2014
Logo RedCoruna

Estem d’enhorabona, ja que un nou registrador de referència, RedCoruna, ofereix des d’ara la possibilitat de registrar un domini .cat a tot aquell qui ho desitgi. Ho fa, a més, a un preu molt competitiu, ja que RedCoruna s’ha adherit a la campanya d’estiu de la Fundació puntCAT, que permet registrar dominis .cat a només 5 euros anuals aquest juliol i agost.

El món dels dominis
25 juny 2014
Foto ICANN Londres

La Fundació puntCAT està participant al 50è Congrés de l’ICANN, l’entitat responsable de la coordinació del sistema de noms de domini a Internet, que se celebra fins demà, 26 de juny, al Hilton London Metropole Hotel de Londres.

Websalpunt.cat
20 maig 2014
Captura web dot award

El concurs internacional Dot Award, que reconeix els millors webs dissenyats per estudiants de diversos països, ha premiat avui dos webs catalans: damngames.cat (de l’Institut Sa Palomera de Blanes) i sunite.cat (de l’Institut Manuel de Montsuar de Lleida). Es tracta de la 4a edició d’aquests guardons, que enguany han comptat amb participants de França, Lituània, Portugal, El Salvador i territoris de parla catalana.

Pàgines