sant jordi .cat |Fundació puntCAT

Un any més sortim al carrer per Sant Jordi, ens podreu trobar a la nostra parada de Passeig de Gràcia

18 abril 2018

El Sant Jordi és un dels dies més especials de Catalunya i també ho és per la Fundació puntCAT! És per això que sortim al carrer i ens trobareu just davant la Pedrera, al Passeig de Gràcia 91.

13 març 2018
Cateria Ubeda sapiens.cat

A principis de febrer el web sapiens.cat, versió digital de la revista SÀPIENS, va renovar la seva estructura, va incloure noves seccions i una nova imatge. Hem volgut conèixer amb més detall com és el dia a dia de sapiens.cat de la mà de la seva directora, Caterina Úbeda.

26 febrer 2018
La Fundació puntCAT incorpora 2 nous patrons

La Fundació puntCAT ha celebrat una reunió extraordinària del patronat de l’entitat aprovant i donant la benvinguda a dues noves incorporacions com a patrons de la Fundació: Joan Camp Fontcuberta, en representació a l’AMIC, l’Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació, i Albert Pont i Serrano, en representació al Cercle Català de Negocis. Amb la incorporació d’aquestes dues associacions es pretén tenir reforçar el caràcter associatiu del territori representat al .CAT.

07 març 2018
Carles Salvado

Ens trobem davant d’un moment de reptes i oportunitats. Catalunya viu un període polític i cultural excepcional. Des de la Fundació puntCAT encarem aquesta situació amb la major fermesa possible. I és que, tal i com ens marquen els nostres estatuts, l’entitat és i serà un referent en la promoció de la cultura catalana a Internet i la defensa de la xarxa lliure.

22 febrer 2018
esTICenllaçat

La Fundació puntCAT ha signat un conveni de col·laboració amb el amb el CTecno (Cercle Tecnològic de Catalunya) i la Fundació real dreams amb la finalitat de participar al projecte esTICenllaçat.

Websalpunt.cat
08 febrer 2018
Webs al punt .cat al Yomo

El passat 2 de febrer es va tancar el període d’inscripcions del concurs Webs al punt .cat amb un total de 802 grups i 2415 alumnes inscrits. Xifres que suposen un rècord de participació en la història del concurs.

29 gener 2018
La Mirta i la Sònia són l'ànima de l'agència Sumem

La Mirta i la Sònia ens presenten el seu projecte: Sumem. Una agència de comunicació i transformació digital que treballa per entitats del tercer sector, petites i mitjanes empreses i l’administració pública.

Websalpunt.cat
22 gener 2018
ampliem inscripcions Webs al punt

S’amplia fins al 2 de febrer el període per inscriure el vostre projecte de creació de pàgina web o aplicació mòbil al concurs Webs al punt .cat.

29 desembre 2017

L’Agrupació de Botiguers de Taradell i la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització Comerç local al municipi.

De l’11 al 28 de desembre, 27 comerços de Taradell han aconseguit el seu lloc web en català gràcies al programa Comerç local. Dels comerços que han volgut participar al programa de digitalització, 22 d’ells no tenien presència a Internet amb el seu negoci, i han aprofitat l’ocasió per registrar el seu domini .cat i aconseguir un web presència gratuïtament.

18 desembre 2017
Busquem un/a Tècnic de Suport a Sistemes

Busquem una persona compromesa, amb alta capacitat organitzativa, que pugui treballar amb grup i tingui capacitat d’aprenentatge i superació, intentant millorar cada dia. Es valorarà positivament l’interès per la llengua i la cultura catalana i el formar part d’una fundació que té per objectiu el desenvolupament de la societat de la informació catalanoparlant en tots els seus aspectes.

15 desembre 2017
Comerç local Taradell

L’Agrupació de Botiguers de Taradell ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Els comerciants de Taradell que registrin un domini .cat obtindran un lloc web gratuït per donar visibilitat del seu negoci a la xarxa. El lloc web, presència que s’ofereix als comerciants, conté informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis, oferint així una primera incursió al món digital.

15 desembre 2017
Carles Salvadó

Les votacions del patronat de la Fundació puntCAT per escollir nou president es van dur a terme ahir la tarda, dia 14 de desembre. En Salvador Alegret, fins ahir president de l’entitat, va cedir la presidència a Carles Salvadó, en representació de la ISOC-CAT, amb l’objectiu d’encarar una nova i il·lusionant etapa a la Fundació.

27 novembre 2017
NadalpuntCAT

Per celebrar la bona acollida que ha tingut el programa Comerç local entre els diversos municipis de Catalunya, la Fundació puntCAT ha fet una selecció d’aquests municipis i sorteja un lot de Nadal entre totes les persones que es facin una foto comprant a les seves botigues.

Pàgines