29 juliol 2014

La Fundació puntCAT ha posat en marxa una campanya d’estiu que permet a qui ho desitgi registrar un domini .cat per tan sols 5 euros el primer any. La promoció és vàlida els mesos de juliol i agost i hi participen setze registradors de dominis

Empreses
Titulars
Totssom
09 juliol 2014
Retol concurs d'estiu

Aquest estiu ajuda'ns a trobar dominis .cat i podràs guanyar una tauleta Nexus i un domini .cat durant un any (d’alta nova o renovació anual).

Registradors
17 juliol 2014
Logo RedCoruna

Estem d’enhorabona, ja que un nou registrador de referència, RedCoruna, ofereix des d’ara la possibilitat de registrar un domini .cat a tot aquell qui ho desitgi.

El món dels dominis
25 juny 2014
Foto ICANN Londres

La Fundació puntCAT està participant al 50è Congrés de l’ICANN, l’entitat responsable de la coordinació del sistema de noms de domini a Internet, que se celebra fins demà, 26 de juny, al Hilton London Metropole Hotel de Londres.

Empreses
Titulars
10 juny 2014
Imatge posicionamiento web .cat

El març del 2013 es posà en marxa Posicionamiento web .cat, una agència barcelonina de màrqueting online que, en poc més d’un any, ha esdevingut ja un referent al sector a Catalunya. Desenvolupada per Juan Pablo Lozano (dissenyador i director d’art) i Xavier Viguer (Webmaster, executiu en cap i responsable de SEO), l’empresa disposa d’un web sota domini .cat, posicionamientoweb.cat, amb el qual ha obtingut un posicionament web notable.

Registradors
20 maig 2014
Captura web dot award

El concurs internacional Dot Award, que reconeix els millors webs dissenyats per estudiants de diversos països, ha premiat avui dos webs catalans: damngames.cat (de l’Institut Sa Palomera de Blanes) i sunite.cat (de l’Institut Manuel de Montsuar de Lleida). Es tracta de la 4a edició d’aquests guardons, que enguany han comptat amb participants de França, Lituània, Portugal, El Salvador i territoris de parla catalana.

Navegadors
Penetració
Evolució
16 maig 2014
Captura navega

La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, ha posat en marxa avui la campanya “Navega en català”, que neix amb la voluntat de sensibilitzar els internautes de parla catalana per tal que naveguin en català a Internet i així contribueixin a augmentar la demanda de continguts a la xarxa d’aquesta llengua.

09 maig 2014
Diagrama llengua cercadors

Els internautes catalans trien com a idioma principal el castellà quan empren els cercadors de la xarxa (Google, Yahoo, Bing, etc.). Concretament, un 57,5% fan cerques a Internet en aquesta llengua, mentre que un 36,8% opten pel català i un 2,6% es decanten per l’anglès. Pel que fa a la navegació per webs amb diverses opcions lingüístiques entre les que es troba el català, el 48,2% escullen la versió catalana, mentre que un 24% prefereixen la castellana o l’anglesa i un 19,2% la que surt per defecte.

29 abril 2014
Entrega de premis de Webs al punt .cat 2013/14

La Fundació puntCAT, l’entitat privada que gestiona el domini .cat, ha lliurat aquest migdia els guardons de la 4a edició de Webs al punt .cat, un concurs que convida els estudiants de territoris de parla catalana d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior a dissenyar un lloc web propi en català dins del seu àmbit acadèmic.

03 abril 2014
Presentació de la promoció entitats

La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, vol facilitar que les entitats sense ànim de lucre (ONGs, col·legis professionals, fundacions, associacions, etc.) tinguin presència a Internet en català amb una despesa mínima.

20 març 2014
logotip cit

El portal CiT consisteix en un projecte editorial, patrocinat entre d'altres per la Fundació puntCAT, que posa a l’abast del públic obres terminològiques de ciències i tecnologia, principalment obres publicades i actualment exhaurides, les quals es poden consultar en un format avançat de base de dades accessible per Internet.

19 març 2014
Imatge d'un dels anuncis de la campanya  "A Internet i en català .cat. Diu més de tu"

La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, aspira a què la comunitat de parla catalana es mobilitzi per arribar als 100.000 dominis .cat operatius aquest 2014. Es tracta d’un objectiu ambiciós, ja que representa un creixement del 40% respecte el 2013, però en paraules de Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, “volem que el .cat sigui el domini més emprat de Catalunya, ja que és el que millor identifica la comunitat de parla catalana a Internet”.

27 febrer 2014
508 concursants al Webs al punt .cat

Un total de 1.727 alumnes s’han apuntat a la 4a edició de Webs al punt .cat, un concurs que convida a tots els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web propi en català dins del seu àmbit acadèmic. La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, és l’organitzadora del certamen, que va dirigit a alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior del curs 2013/2014, i que pretén fomentar el coneixement de les noves tecnologies, la creativitat dels participants i l’ús correcte del català.

Pàgines