Entrevista Xavi Méndez | Fundació puntCAT

Parlem amb en Xavi Méndez, creador de laCULTURAL, l’agenda cultural d'Igualada que trobaràs a igualadacultural.cat

El món dels dominis
17 setembre 2018

En Xavi és dissenyador i viu a Igualada. L’any 2010 va marxar a viure a Edinburgh per re-enfocar la seva carrera professional. Allà va néixer la idea de crear l’agenda de cultura laCULTURAL. Al maig de 2011 aquesta idea es va fer realitat, i avui en dia es pot veure tota la oferta cultural d’Igualada al web igualadacultural.cat.

El món dels dominis
10 setembre 2018
El domini .barcelona baixa de preu! | Fundació puntCAT

L’Ajuntament de Barcelona vol que el domini .barcelona sigui accessible a tota la ciutadania del l’àrea metropolitana. Per aquest motiu ha decidit baixar el preu de venta del domini de la ciutat.

Domini.cat
06 setembre 2018
Entrevista Antoni Palmarola | Fundació puntCAT

L’Antoni Palmarola té 66 anys i viu a Barcelona. En un viatge a Donostia va topar-se amb el carrer 31 d’agost i es va preguntar si totes les dates del calendaris tindrien el seu carrer en algun lloc del món. Quatre anys més tard va crear cronovies.cat, un web on recopila totes les plaques de carrers amb nom de data i n’explica la seva referència històrica.

30 agost 2018
Entrevista Tasta Llibres | Fundació puntCAT

En Manel, en Joel i en Joan són estudiants d’enginyeria amb moltes ganes d’emprendre. Junts ja han creat la consultoria informàtica Onabitz i ara comencen un nou projecte, Tasta Llibres, una subscripció literària en català on els usuaris rebran un llibre nou cada mes. Una oportunitat per descobrir nous títols i autors catalans.

21 agost 2018
Entrevista Guies.cat | Fundació puntCAT

L'Albert i l'Eduard ens presenten Guies.cat, un projecte que ha engegat amb molta força i que segur, molt aviat, ens ajudarà a viatjar en català a qualsevol racó del món.

Llengua
18 juliol 2018
Creu de Sant Jordi | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT rep la Creu de Sant Jordi en reconeixement a la seva tasca de promoció del domini .cat a la xarxa i per haver impulsat la cultura catalana i la normalització de l’ús del català a Internet.

05 juliol 2018
xeviestudi.cat | Fundació puntCAT

En Xevi Masip va fundar el seu propi estudi gairebé sense adonar-se’n. Després de treballar en una gran empresa va decidir començar una carrera professional com a autònom. Més tard va trobar un local on establir-se i, degut al volum de projectes que li arribaven, va passar de treballar com a freelance a gestionar tot un equip a Xevi Estudi.

19 juny 2018
va.cat | Fundació puntCAT

Us presentem va.cat, el nou servei gratuït creat per Dinahosting i la Fundació puntCAT per enviar arxius amb una capacitat màxima de 2GB. A més a més amb va.cat podràs configurar les condicions de cada enviament.

12 juny 2018
ja.cat | Fundació puntCAT

Et presentem ja.cat, un escurçador de URLs en català desenvolupat per Dinahosting i la Fundació puntCAT. Amb ja.cat podràs personalitzar les teves URLs a més a més de crear enllaços més curts i fàcils de recordar.

11 juny 2018
El conseller Jordi Puigneró visita la Fundació puntCAT

El conseller de Polítiques digitals i Administració pública, Jordi Puigneró, visita la Fundació puntCAT en el seu primer acte oficial.

Domini.cat
17 maig 2018
Observatori puntCAT 2018 | Fundació puntCAT

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2007, any de la seva creació.

04 maig 2018
Seminari Literatur&EinesDigitals | Fundació puntCAT

El seminari Literatura&EinesDigitals, que tindrà lloc del 9 al 13 de juliol de 2018 a l’aula de Tantàgora, proposa diversos recursos per a treballar les competències digitals, literàries i lingüístiques en el marc de la comunitat educativa.

20 abril 2018
signatura conveni Taula tercer sector i Fundació puntcat

La Fundació puntCAT i la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya han signat un conveni de col·laboració per promoure la digitalització i l’enfortiment del Tercer Sector social.

Pàgines