Des del 21 de març ja són actius els dominis reservats i ha començat l’assignació oberta sota demanda

11 abril 2016

El domini .barcelona ja està en funcionament. En el període de llançament, durant el qual es va poder fer la reserva de noms amb prioritat, es van registrar un total de 1.356 dominis .barcelona. A partir del dia 21 de març, quan va començar el registre lliure, el nombre de registres ha augmentat fins a 3.948.

Els finalistes del programa de consolidació del model de negoci són File Circles i Goo Campus

07 abril 2016

L'startup Weego Electric ha estat la guanyadora del programa d’Speed Mentoring que ha organitzat la Fundació puntCAT i que té com a objectiu ajudar a consolidar el model de negoci de les empreses emergents en el món digital.

El web guanyador és www.aprendrexines.cat dedicat a l'intercanvi lingüístic

26 abril 2016

Enguany el Webs al Punt.cat ha comptat amb més alumnes que mai, més de 2.000 repartits en 667 grups de 101 centres educatius d’arreu del països catalans (Balears, Catalunya i el País Valencià).

20 abril 2016

Des de la Fundació puntCAT volem celebrar Sant Jordi amb tu. Per això hem preparat un concurs en el qual sortejarem un domini .CAT i un .barcelona, valorat en 45 euros, durant un any.

22 abril 2016

El dissabte 23 d'abril vine'ns a la nsotra paradeta i emporta't un domini .cat de forma gratuïta.

19 abril 2016

A la Fundació puntCAT estem d’estrena. Mai registrar un domini .cat i un .barcelona havia estat tant fàcil. A partir d’ara t’ajudem a registrar el teu domini amb un servei d’atenció telefònica.

11 abril 2016

Mercat
14 març 2016

La Fundació puntCAT estarà present per tercer any consecutiu a l’eShow, el major esdeveniment anual internacional dedicat al comerç electrònic (eCommerce), que se celebrarà els

29 febrer 2016

Qualsevol empresa, entitat i particular que vulgui associar el seu web i els seus correus electrònics al nom de la capital catalana pot registrar la petició amb prioritat i de forma preferent fins a les 13h del 15 de març.

27 febrer 2016

El català en l’àmbit digital està d’enhorabona: s’han registrat 100.000 dominis .cat. En 10 anys d’existència el .cat s’ha convertit en el domini de referència la territoris de parla catalana.

22 febrer 2016
Foto estand puntCAT al 4YFN

Les startups seleccionades per al programa de 'speed mentoring' presenten els seus projectes dins de l'esdeveniment internacional 4YFN.

15 febrer 2016
Foto guanyadors Nit Telecos

La 21a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, esdeveniment de referència del sector TIC ha fet un reconeixement especial a la Fundació puntCAT, que enguany commemora els deu anys d’història de l’entrada en servei del domini .cat.

Websalpunt.cat
02 febrer 2016

La Fundació puntCAT organitza un any més el certamen Webs al Punt .cat en el qual convida els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web o una aplicació mòbil en català dins del seu àmbit acadèmic.

25 gener 2016
mentoringstartup.cat

La Fundació puntCAT impulsa un programa de mentoring destinat a Startups amb l’objectiu d’ajudar-les a consolidar el seu model de negoci. L’al·licient és que les empreses seleccionades tindran l’oportunitat de presentar els seus projectes al 4YFN, l’esdeveniment per a emprenedors que té lloc dins del marc del Mobile World Congress i del qual la Fundació n’és enguany un dels partners estratègics.

11 gener 2016

El proper dimarts 12 de gener s’inicia un primer període de reserva per sol·licitar-lo obert a totes aquelles empreses, entitats i particulars que vulguin associar els seus webs i/o correus electrònics amb el nom de la capital catalana.

15 desembre 2015

L’anhel de la Fundació puntCAT i dels nombrosos internautes catalanoparlants s’apropa cada cop més a la realitat. Actualment, quan es compleixen deu anys del naixement del .cat, ja hem superat els 96.500 dominis quan, a mitjan d’abril, la xifra se situava en els 88.000.

25 novembre 2015

La Fundació puntCAT, en col·laboració amb la plataforma Cap Empresa Sense Web, impulsa aquesta tasca de difusió i conscienciació dels avantatges de disposar d’un domini acabat en .cat i d’un lloc web en llengua catalana

25 novembre 2015

Els professionals de Tic Central ofereixen serveis de programació web, posicionament SEO, màrqueting online, e-commerce, disseny gràfic, disseny de Wordpress i logotips o desenvolupament d’Apps, entre d'altres.

18 novembre 2015

La iniciativa, que s’impulsa conjuntament amb la plataforma Cap Empresa Sense Web, vol augmentar la presència de webs .cat arreu del territori català

11 novembre 2015

La rellevància de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació és cada cop més gran i, per això, són necessaris esforços per impulsar les empreses d'aquest sector, tal com posa de manifest l'acord entre les entitats MWCP i CTecno.

Pàgines