Logo LinkedInCat
09 setembre 2014

La Fundació puntCAT ha posat en marxa avui la campanya “LinkedInCatalan”, que neix amb la voluntat de sensibilitzar els responsables d’aquesta xarxa social professional per tal que la plataforma permeti introduir currículums escrits en català. Així mateix, la iniciativa demana també a LinkedIn un menú de navegació en llengua catalana.

09 setembre 2014

Si volies renovar el teu .cat o registrar un nou domini, ara és un bon moment.

Empreses
10 setembre 2014

Forfree.cat neix l’any 2009 amb la voluntat de ser la guia més completa de les activitats gratuïtes de Barcelona.

08 setembre 2014

Una fotografia presa al carrer de la Llibertat de Barcelona durant la Festa Major de Gràcia 2014 ha estat escollida guanyadora del concurs #estiupuntCAT, que va organitzar la Fundació puntCAT durant els mesos de juliol i agost.

05 setembre 2014

La Fundació punt CAT ha arribat a un acord amb l’empresa Tucows per oferir la possibilitat de registrar un domini .cat als seus usuaris a través del portal d'Internet OpenSRS.

04 setembre 2014

La campanya d’estiu de la Fundació puntCAT, que permetia registrar un domini .cat per només 5 euros anuals durant els mesos de juliol i agost, ha estat tot un èxit. Tant és així que aquest juliol, amb 2.643 nous .cat registrats, ha estat el mes més reeixit des del maig del 2006, l’any en què es posà en marxa el nostre domini.

17 juliol 2014
Logo RedCoruna

Estem d’enhorabona, ja que un nou registrador de referència, RedCoruna, ofereix des d’ara la possibilitat de registrar un domini .cat a tot aquell qui ho desitgi. Ho fa, a més, a un preu molt competitiu, ja que RedCoruna s’ha adherit a la campanya d’estiu de la Fundació puntCAT, que permet registrar dominis .cat a només 5 euros anuals aquest juliol i agost.

El món dels dominis
25 juny 2014
Foto ICANN Londres

La Fundació puntCAT està participant al 50è Congrés de l’ICANN, l’entitat responsable de la coordinació del sistema de noms de domini a Internet, que se celebra fins demà, 26 de juny, al Hilton London Metropole Hotel de Londres.

Empreses
Titulars
10 juny 2014
Imatge posicionamiento web .cat

El març del 2013 es posà en marxa Posicionamiento web .cat, una agència barcelonina de màrqueting online que, en poc més d’un any, ha esdevingut ja un referent al sector a Catalunya. Desenvolupada per Juan Pablo Lozano (dissenyador i director d’art) i Xavier Viguer (Webmaster, executiu en cap i responsable de SEO), l’empresa disposa d’un web sota domini .cat, posicionamientoweb.cat, amb el qual ha obtingut un posicionament web notable.

Websalpunt.cat
20 maig 2014
Captura web dot award

El concurs internacional Dot Award, que reconeix els millors webs dissenyats per estudiants de diversos països, ha premiat avui dos webs catalans: damngames.cat (de l’Institut Sa Palomera de Blanes) i sunite.cat (de l’Institut Manuel de Montsuar de Lleida). Es tracta de la 4a edició d’aquests guardons, que enguany han comptat amb participants de França, Lituània, Portugal, El Salvador i territoris de parla catalana.

Navegadors
Penetració
Evolució
16 maig 2014
Captura navega

La Fundació puntCAT, l’entitat privada sense ànim de lucre que gestiona el domini .cat, ha posat en marxa avui la campanya “Navega en català”, que neix amb la voluntat de sensibilitzar els internautes de parla catalana per tal que naveguin en català a Internet i així contribueixin a augmentar la demanda de continguts a la xarxa d’aquesta llengua.

09 maig 2014
Diagrama llengua cercadors

Els internautes catalans trien com a idioma principal el castellà quan empren els cercadors de la xarxa (Google, Yahoo, Bing, etc.). Concretament, un 57,5% fan cerques a Internet en aquesta llengua, mentre que un 36,8% opten pel català i un 2,6% es decanten per l’anglès. Pel que fa a la navegació per webs amb diverses opcions lingüístiques entre les que es troba el català, el 48,2% escullen la versió catalana, mentre que un 24% prefereixen la castellana o l’anglesa i un 19,2% la que surt per defecte.

Websalpunt.cat
29 abril 2014
Entrega de premis de Webs al punt .cat 2013/14

La Fundació puntCAT, l’entitat privada que gestiona el domini .cat, ha lliurat aquest migdia els guardons de la 4a edició de Webs al punt .cat, un concurs que convida els estudiants de territoris de parla catalana d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior a dissenyar un lloc web propi en català dins del seu àmbit acadèmic.

Pàgines