El concurs, que busca impulsar l’ús del català a Internet, ha superat enguany el nombre d’inscrits en l’anterior edició

Websalpunt.cat
02 febrer 2016

La Fundació puntCAT organitza un any més el certamen Webs al Punt .cat en el qual convida els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web o una aplicació mòbil en català dins del seu àmbit acadèmic.

Empreses
25 gener 2016
mentoringstartup.cat

La Fundació puntCAT impulsa un programa de mentoring destinat a Startups amb l’objectiu d’ajudar-les a consolidar el seu model de negoci. L’al·licient és que les empreses seleccionades tindran l’oportunitat de presentar els seus projectes al 4YFN, l’esdeveniment per a emprenedors que té lloc dins del marc del Mobile World Congress i del qual la Fundació n’és enguany un dels partners estratègics.

11 gener 2016

El proper dimarts 12 de gener s’inicia un primer període de reserva per sol·licitar-lo obert a totes aquelles empreses, entitats i particulars que vulguin associar els seus webs i/o correus electrònics amb el nom de la capital catalana.

15 desembre 2015

L’anhel de la Fundació puntCAT i dels nombrosos internautes catalanoparlants s’apropa cada cop més a la realitat. Actualment, quan es compleixen deu anys del naixement del .cat, ja hem superat els 96.500 dominis quan, a mitjan d’abril, la xifra se situava en els 88.000.

25 novembre 2015

La Fundació puntCAT, en col·laboració amb la plataforma Cap Empresa Sense Web, impulsa aquesta tasca de difusió i conscienciació dels avantatges de disposar d’un domini acabat en .cat i d’un lloc web en llengua catalana

25 novembre 2015

Els professionals de Tic Central ofereixen serveis de programació web, posicionament SEO, màrqueting online, e-commerce, disseny gràfic, disseny de Wordpress i logotips o desenvolupament d’Apps, entre d'altres.

18 novembre 2015

La iniciativa, que s’impulsa conjuntament amb la plataforma Cap Empresa Sense Web, vol augmentar la presència de webs .cat arreu del territori català

Empreses
11 novembre 2015

La rellevància de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació és cada cop més gran i, per això, són necessaris esforços per impulsar les empreses d'aquest sector, tal com posa de manifest l'acord entre les entitats MWCP i CTecno.

El món dels dominis
22 octubre 2015

La particularitat d’aquests dos nous dominis genèrics, que permeten que els webs d'advocats, facultats de dret i bufets es distingeixin a la xarxa, és que només poden registrar-los persones vinculades al sector jurídic

Websalpunt.cat
19 octubre 2015
WebsapuntCAT 2014 -2015

El certamen, que vol oferir sortides professionals a l’alumnat en l’entorn digital, ha passat dels 127 concursants de la 1a edició (curs 2010-2011) als 1.856 de la 5a edició (curs 2014-2015). En total, prop de 5.000 alumnes ja han participat en aquest projecte formatiu.

14 octubre 2015

Durant el congrés, la Fundació puntCAT va explicar les claus de l'èxit del .cat, un dels dominis que més va créixer el 2014 entre els que integren Centr.

Llengua
07 octubre 2015

#il·lusió, #mil·lenari #al·lucinant... Quants cops has volgut fer servir aquestes etiquetes però no has pogut fer-ho a causa de l'ela geminada? Tenim bones notícies! Des de fa sis mesos, Twitter ja permet utilitzar l’ela geminada als hasthags i fer justícia a aquesta lletra tan catalana que té 102 anys d’història. Facebook i Instagram encara no l’admeten, però confiem en què aviat se sumin a la causa.

05 octubre 2015

Ha arribat el mal temps, però nosaltres tenim bones notícies. Durant aquesta tardor i aquest hivern, donar d’alta un nou domini .cat costa tan sols 5 euros.

Pàgines