Durant els dos mesos d'activació del .barcelona, s'han registrat més de 5.000 dominis

25 maig 2016

El 21 de maig es van complir dos mesos des que es van activar les primeres pàgines web amb l'extensió .barcelona. Ja hi ha 5.082 dominis .barcelona registrats.

11 maig 2016

De l’11 al 18 de maig per celebrar la Setmana d’Internet, des la Fundació puntCAT posem en marxa una promoció que no deixarà indiferent ningú.

26 abril 2016

Enguany el Webs al Punt.cat ha comptat amb més alumnes que mai, més de 2.000 repartits en 667 grups de 101 centres educatius d’arreu del països catalans (Balears, Catalunya i el País Valencià).

Llengua
24 maig 2016

Mai tenir una pàgina web havia estat tant fàcil. La Fundació puntCAT, coherents amb el nostre compromís amb la presència de la llengua catalana a Internet, hem dissenyat un servei per augmentar el nombre de pàgines web en català.

24 maig 2016

Els dies 1 i 2 de juny, el recinte firal de Montjuïc serà la seu d’una nova edició del Bizbarcelona, el saló per a emprenedors, pimes i autònoms. Enguany inclou 220 ponents i un centenar d’expositors, i també organitza 143 conferències i una trentena d’activitats de treball en xarxa.

22 abril 2016

El dissabte 23 d'abril vine'ns a la nsotra paradeta i emporta't un domini .cat de forma gratuïta.

20 abril 2016

Des de la Fundació puntCAT volem celebrar Sant Jordi amb tu. Per això hem preparat un concurs en el qual sortejarem un domini .CAT i un .barcelona, valorat en 45 euros, durant un any.

07 abril 2016

L'startup Weego Electric ha estat la guanyadora del programa d’Speed Mentoring que ha organitzat la Fundació puntCAT i que té com a objectiu ajudar a consolidar el model de negoci de les empreses emergents en el món digital.

Mercat
14 març 2016

La Fundació puntCAT estarà present per tercer any consecutiu a l’eShow, el major esdeveniment anual internacional dedicat al comerç electrònic (eCommerce), que se celebrarà els propers 16 i 17 de març a la Fira de Barcelona.

29 febrer 2016

Qualsevol empresa, entitat i particular que vulgui associar el seu web i els seus correus electrònics al nom de la capital catalana pot registrar la petició amb prioritat i de forma preferent fins a les 13h del 15 de març.

27 febrer 2016

El català en l’àmbit digital està d’enhorabona: s’han registrat 100.000 dominis .cat. En 10 anys d’existència el .cat s’ha convertit en el domini de referència la territoris de parla catalana.

22 febrer 2016
Foto estand puntCAT al 4YFN

Les startups seleccionades per al programa de 'speed mentoring' presenten els seus projectes dins de l'esdeveniment internacional 4YFN.

15 febrer 2016
Foto guanyadors Nit Telecos

La 21a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, esdeveniment de referència del sector TIC ha fet un reconeixement especial a la Fundació puntCAT, que enguany commemora els deu anys d’història de l’entrada en servei del domini .cat.

Pàgines