Foto Eduard Martin
31 juliol 2017

Eduard Martin Lineros, enginyer en Informàtica, ha estat nomenat nou director general de la Fundació puntCAT. Eduard Martin, fins ara director d’estratègia per al sector públic a Catalunya i Península de l’empresa Sopra Steria, havia desenvolupat anteriorment bona part de la seva carrera professional a l’Ajuntament de Barcelona, assumint diferents responsabilitats en l’àmbit de les TIC fins a ocupar la posició de Director d’Innovació, Societat del Coneixement i Arquitectures TIC, on va contribuir decisivament a la proclamació de Barcelona com a Capital Europea de la Innovació 2014-2016.

12 juliol 2017
Ignasi Melià ARDITS

Fins fa poc l’Ignasi Melià treballava en la logística d’automoció. Fa un parell d’anys va començar el seu propi projecte: ARDITS, un marca de roba i complements que s'inspira en el surf i el Mediterrani. Des del mes de maig ARDITS ja compta amb una botiga online i està 100% activa.

05 juliol 2017
gira comerç local juny

Durant el mes de juny el programa comerçlocal.cat ha estat present en diversos municipis de Catalunya com Guissona i Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, on més de 50 comerços han aconseguit el seu web en català.

28 juliol 2017
L'hort de Sant Agustí

Entrevistem al Josep Armengol i Arnau Miquel, fundadors de L’hort de Sant Agustí, i a la Gemma Caihuelas, gestora de la comunitat i espai del coworking. L’hort de Sant Agustí és un espai de coworking ubicat a la vila de Gràcia, integrat per perfils creatius de tots els àmbits.

27 juny 2017
Gira comerç local Vendellòs i l'Hospitalet de l'Infant

L’Associació de Comerços de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors i l’Associació de Restauració i Hoteleria de la Vall de Llors en col·laboració amb la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització comerçlocal.cat al municipi.

Domini.cat
26 juny 2017
Entrevista filmincat

L’any 2007, des de l’empresa de distribució Cameo van tenir clar que algun dia el cinema es distribuiria a través d’Internet i que havien d’estar preparats. Així va néixer Filmin, la primera plataforma digital de cinema de tot l’Estat espanyol. El mateix any va sortir Filmotech, la plataforma digital d’EGEDA. I un any més tard va arribar Youtube.

12 juny 2017
laincorrecta.cat

Volem conèixer empreses, entitats i persones que aposten pel domini .cat a l’hora de donar-se a conèixer al món digital. En aquest article entrevistem a la Valentina Planas de La incorrecta, una empresa jove que entén d’una manera molt personal la figura del corrector lingüístic. L’empresa està formada per una filòloga catalana, una dissenyadora gràfica i una traductora, o el que és el mateix, les germanes Valentina i Júlia Planas i la Roser Bauza.

07 juny 2017
L’Hospitalet de l’Infant i Vandellòs s'adhereixen al programa Comerçlocal.cat

L’Associació de comerços, el Gremi de Restauradors i Hotelers de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i la Fundació puntCAT han signat un conveni per tal que els comerços del municipi s’acullin al programa Comerçlocal.cat del 7 al 23 de juny.

Websalpunt.cat
30 maig 2017
guanyadors webs al punt cat 2017

Divendres 26 de maig es va celebrar l'acte de lliurament de premis de la 7a edició del concurs Webs al punt, un projecte que fomenta la creació digital entre els alumnes de ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

19 maig 2017
Oferta feina tecnic suport sistemes

La Fundació puntCAT obre un procés de selecció per contractar un/a tècnic de suport de sistemes

17 maig 2017

Coincidint amb el Dia Internacional d’Internet la Fundació puntCAT presenta l’Observatori puntCAT, una anàlisi infogràfica de l’evolució del domini .cat. Aquesta publicació es presentarà cada 17 de maig i té la voluntat de créixer i ampliar la seva informació, incloent-hi els resultats de nous estudis que la Fundació està duent a terme sobre la demanda del català a la xarxa.

Websalpunt.cat
15 maig 2017
guanyadors webs al punt cat 2017

Aquest dilluns 15 de maig s’han publicat els guanyadors de les diverses categories de la darrera edició del concurs Webs al punt .cat. El nivell dels participants ha sigut molt alt i ha costat molt triar un sol guanyador en algunes categories.

08 maig 2017
54 comerços sallent web catala

Durant aquestes 4 setmanes 54 comerços han demanat el seu lloc web en català. El programa ha tingut molt bona rebuda entre els comerciants i botiguers de Sallent, fins al punt que s’ha prorrogat l’acció una setmana més del previst per a poder donar resposta a totes les peticions.

Pàgines