trobada cens enitats foment llengua catalana

Actualment són 189 les associacions que formen part del cens d’entitats del foment de la llengua catalana, 26 de les quals s’hi han incorporat l’any 2016

26 abril 2017

L’acte va comptar amb la intervenció de Carles Salvadó en representació de la Fundació puntCAT, que va explicar les tasques que fa l’entitat pel foment de la llengua catalana en l’entorn tecnològic.

21 abril 2017

Després de tancar el període de presentació de projectes participants a la 7na edició del concurs de creació de pàgines web i apps, el web www.nika.cat  creat per alumnes de l’escola Sant Nicolau de Sabadell ha si

20 abril 2017
comerç local sallent

A través del conveni signat amb l'Ajuntament de Sallent i Sallent Comercial, els comerciants de Sallent poden obtenir un lloc web de presentació del seu negoci en català. La iniciativa estava prevista que durés del 3 al 21 d’abril, però degut a la bona acollida entre els comerciants del municipi i el nombre de peticions rebudes fins ara, hem decidit allargar-ho fins el 28 d’abril.

18 abril 2017
escriptors Sant Jordi digital

Aquest any a la Fundació puntCAT preparem un Sant Jordi molt especial. Oferirem als nostres seguidors de xarxes socials la possibilitat de rebre un tuit dedicat per diversos escriptors i escriptores en llengua catalana.

04 abril 2017

Les votacions del patronat de la Fundació puntCAT per escollir el seu nou president s’han fet durant la tarda del 4 d’abril, després que el president sortint Ricard Huguet, en representació de FemCAT, deixi el càrrec per la voluntat de FemCAT d’apostar per la renovació al si de les institucions.

30 març 2017

L'Ajuntament de Sallent i la Unió de Botiguers i Comerciants de Sallent i  la Fundació Punt CAT han signat un conveni de cooperació per portar a terme aquesta iniciativa que s'implementarà al municipi del 3 al 21  d'abril. Els comerciants que ho vulguin podran obtenir un lloc web de presentació del seu negoci en català.

L’objectiu del programa és impulsar la presència del comerç local a internet. La Gira de Comerçlocal.cat ja s’ha implementat amb èxit a Girona, Reus i Platja d’Aro. Aquest projecte compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

29 març 2017

El grup NIKA de l’escola Sant Nicolau de Sabadell ha sigut el guanyador de la votació popular de la 7ª edició del concurs Webs al punt .cat.

La Fundació puntCAT ha detectat un ús fraudulent del sistema de votacions per part d’alguns grups participants durant l’última jornada de votacions. Per aquest motiu s’ha decidit anul·lar els vots emesos durant el 27 de març.

A la imatge superior podeu veure els tres grups més votats.

Moltes felicitats alumnes de l'escola Sant Nicolau de Sabadell!

13 març 2017

La Fundació PuntCAT i el TERMCAT, el Centre de Terminologia de la llengua catalana, activen una iniciativa de col·laboració per posar a l’abast dels professionals que ho vulguin la terminologia sectorial.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és posar a disposició dels usuaris els recursos terminològics proporcionats pel TERMCAT, amb la terminologia organitzada per sectors professionals, per garantir la disponibilitat de la terminologia catalana en tots els àmbits de coneixement i d'activitat i per afavorir-ne l'ús.

07 març 2017

La Fundació puntCAT va presentar el concurs Webs al Punt a la fira Youth Mobile (YOMO) que es va celebrar en la passada edició del Mobile World Congress.

Centenars de nois i noies van participar en la creació de la instal·lació col·laborativa Imagina el teu WEB.  Els participants dibuixaven amb un fils de colors el projecte digital que s’imaginaven, triant diverses opcions d’una graella de possibilitats. Imaginaven el nom de domini que tindria aquest web i l’escrivien al final del seu itinerari i entre tots anaven teixint la xarxa d’Internet.

06 març 2017

La Fundació puntCAT promou amb aquesta gira per tot el territori un programa la capacitació digital dels botiguers que vulguin tenir el seu comerç connectat a la xarxa per a donar-se a conèixer i augmentar els seus clients potencials. Segons Santi Ribera, director de la Fundació, “l’acollida de La Gira del programa comerçlocal.cat està sent molt satisfactòria ja que el nombre de comerços que s'està acollint a la campanya és alt, fet que ens demostra que hi havia una demanda insatisfeta.

22 desembre 2016

El projecte comerçlocal.cat, destinat a botiguers i botigueres de comerços que vulguin tenir la seva primera pàgina web en català, ha ajudat a entrar en el món digital a 225 comerços durant els seus primers dos mesos d’implementació.

22 desembre 2016

El concurs Webs al Punt.cat ha estat seleccionat per participar a la fira YOMO, una iniciativa dirigida a estudiants d'entre 10 i 16 anys que vol promoure les vocacions professionals en l'àmbit de la ciència i la tecnologia. La Fundació puntCAT ha estat seleccionada per presentar el concurs dirigit a alumnes de ESO, Batxillerat i Grau Mitjà i Superior que celebra la seva setena edició l'any 2017.

22 desembre 2016

La Fundació puntCAT, entitat que gestiona el domini .barcelona, presenta una col·laboració amb la Fundació La Roda d’Accions Culturals i del Lleure per la qual destinarà 5 euros per cada domini .barcelona registrat per a col·laborar amb projectes socials de la ciutat.

Pàgines