Fundació puntCAT amb el Govern de les Illes Balears | Fundació puntCAT

La jornada de la Fundació puntCAT a Mallorca serveix per presentar els projectes de puntCAT a les diverses entitats i trobar noves vies de col·laboració

31 octubre 2018

La Fundació puntCAT es reuneix amb Bel Busquets, Vicepresidenta del Govern i Consellera d'Innovació, Recerca i Turisme; Llorenç Huguet, rector de la Universitat de les Illes Balears; Carmen Palomino, Consellera de Modernització i Funció Pública i en Josep de Lluís, president de l’Obra Cultural Balear

23 octubre 2018

Avui ha tingut lloc la VII edició del lliurament dels premis Pompeu Fabra 2018 al Teatre Nacional de Catalunya. La consellera Laura Borràs ha fet entrega a les 214 entitats que formen part del Cens d'entitats de foment de la llengua catalana d'un reconeixement especial del premi Pompeu Fabra.

17 octubre 2018
Catosfera 2018 | Fundació puntCAT

Aquesta edició presenta un programa divers que permetrà posar el focus en diferents temàtiques amb noms de gran rellevància i que recorda l'impacte que va tenir l'1 d'octubre de l'any passat en tres taules rodones sobre periodisme, censura a Internet i drets civils i xarxes socials.

09 octubre 2018
El Govern impulsa el .cat | Fundació puntCAT

Des de la Fundació puntCAT, entitat privada sense ànim de lucre gestionada per entitats no governamentals, ens plau compartir amb tota la comunitat de parla catalana que la Generalitat de Catalunya ha anunciat que en les properes setmanes aprovarà un acord de Govern per impulsar el .cat com a domini propi de Catalunya.

26 setembre 2018
Entrevista Maria Rosa Ferré | Fundació puntCAT

La Maria Rosa és de Vilafranca del Penedès, fa 6 anys la caixa d’estalvis on treballava va tancar i es va quedar a l’atur. Sempre li havia agradat la fotografia i escriure, així que, quan es va quedar sense feina, el seu fill li va regalar una càmera digital i li va obrir un bloc. A partir d’aquí, la Maria Rosa va començar la segona etapa de la seva vida, als 61 anys.

17 setembre 2018
Entrevista Xavi Méndez | Fundació puntCAT

En Xavi és dissenyador i viu a Igualada. L’any 2010 va marxar a viure a Edinburgh per re-enfocar la seva carrera professional. Allà va néixer la idea de crear l’agenda de cultura laCULTURAL. Al maig de 2011 aquesta idea es va fer realitat, i avui en dia es pot veure tota la oferta cultural d’Igualada al web igualadacultural.cat.

10 setembre 2018
El domini .barcelona baixa de preu! | Fundació puntCAT

L’Ajuntament de Barcelona vol que el domini .barcelona sigui accessible a tota la ciutadania del l’àrea metropolitana. Per aquest motiu ha decidit baixar el preu de venta del domini de la ciutat. La reducció de preu és permanent i efectiva des del 10 de setembre de 2018, pots consultar els preus actualitzats dels diversos registradors que ofereixen el domini .barcelona a la comparativa de preu.

Domini.cat
06 setembre 2018
Entrevista Antoni Palmarola | Fundació puntCAT

L’Antoni Palmarola té 66 anys i viu a Barcelona. En un viatge a Donostia va topar-se amb el carrer 31 d’agost i es va preguntar si totes les dates del calendaris tindrien el seu carrer en algun lloc del món. Quatre anys més tard va crear cronovies.cat, un web on recopila totes les plaques de carrers amb nom de data i n’explica la seva referència històrica.

30 agost 2018
Entrevista Tasta Llibres | Fundació puntCAT

En Manel, en Joel i en Joan són estudiants d’enginyeria amb moltes ganes d’emprendre. Junts ja han creat la consultoria informàtica Onabitz i ara comencen un nou projecte, Tasta Llibres, una subscripció literària en català on els usuaris rebran un llibre nou cada mes. Una oportunitat per descobrir nous títols i autors catalans.

21 agost 2018
Entrevista Guies.cat | Fundació puntCAT

L'Albert i l'Eduard ens presenten Guies.cat, un projecte que ha engegat amb molta força i que segur, molt aviat, ens ajudarà a viatjar en català a qualsevol racó del món.

Llengua
18 juliol 2018
Creu de Sant Jordi | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT rep la Creu de Sant Jordi en reconeixement a la seva tasca de promoció del domini .cat a la xarxa i per haver impulsat la cultura catalana i la normalització de l’ús del català a Internet.

05 juliol 2018
xeviestudi.cat | Fundació puntCAT

En Xevi Masip va fundar el seu propi estudi gairebé sense adonar-se’n. Després de treballar en una gran empresa va decidir començar una carrera professional com a autònom. Més tard va trobar un local on establir-se i, degut al volum de projectes que li arribaven, va passar de treballar com a freelance a gestionar tot un equip a Xevi Estudi.

19 juny 2018
va.cat | Fundació puntCAT

Us presentem va.cat, el nou servei gratuït creat per Dinahosting i la Fundació puntCAT per enviar arxius amb una capacitat màxima de 2GB. A més a més amb va.cat podràs configurar les condicions de cada enviament.

Pàgines