Carles Salvadó

El patronat de la Fundació puntCAT ha escollit Carles Salvadó, en representació de la ISOC-CAT, nou president del puntCAT

15 desembre 2017

Les votacions del patronat de la Fundació puntCAT per escollir nou president es van dur a terme ahir la tarda, dia 14 de desembre. En Salvador Alegret, fins ahir president de l’entitat, va cedir la presidència a Carles Salvadó, en representació de la SOC-CAT, amb l’objectiu d’encarar una nova i il·lusionant etapa a la Fundació.

15 desembre 2017
Comerç local Taradell

L’Agrupació de Botiguers de Taradell ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi.

27 novembre 2017
NadalpuntCAT

Per celebrar la bona acollida que ha tingut el programa Comerç local entre els diversos municipis de Catalunya, la Fundació puntCAT ha fet una selecció d’aquests municipis i sorteja un lot de Nadal entre totes les persones que es facin una foto comprant a les seves botigues.

16 novembre 2017
La Fundació puntCAT participa a la jornada "Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)"

Aquest divendres 17 de novembre La Fundació puntCAT paticipa a la jornada «Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)» organitzada per ESADE i patrocinada per ICANN i CORE Association.

15 novembre 2017
Biblio(r)evolució

La Fundació Jaume Bofill a través del projecte Educació Demà aborda reptes i millores educatives concretes a Catalunya de forma oberta i col·laborativa amb tota la comunitat. En aquest context s’acaba de llançar una crida a les escoles de Catalunya sota el nom de «biblio(r)evolució». Aquesta iniciativa consisteix a atraure Centres Escolars que vulguin impulsar un debat sobre possibles usos de la biblioteca perquè siguin espais de futur i es converteixin en models per connectar els alumnes amb el patrimoni cultural que els envolta.

Websalpunt.cat
10 novembre 2017
Inscripcions obertes per la 8a edició de Webs al punt .cat

Fins al 15 de gener, els alumnes de 5è i 6è de primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior poden inscriure’s a la vuitena edició del certamen Webs al Punt.

24 octubre 2017
Signatura conveni Comerçlocal.cat Agramunt

L’Ajuntament d’Agramunt i la Unió de Botiguers i Industrials han signat un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Els comerciants d’Agramunt que registrin un domini .cat obtindran un lloc web gratuït per donar visibilitat del seu negoci a la xarxa. El lloc web presència que s’ofereix als comerciants conté informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis, oferint així una primera incursió al món digital.

10 octubre 2017
Xavier Breil, director general de Dictapp

En Xavier Breil és professor de català a Secundària. Davant la necessitat de millorar l’ortografia dels seus alumnes i detectar i classificar els errors més comuns va crear Dictapp, una aplicació que ajuda a professors i alumnes a treballar l’ortografia dins i fora de l’aula.

05 octubre 2017
comerç local Cervera

L’Associació de comerciants Endavant Cervera signa un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Els comerciants de Cervera que registrin un domini .cat obtindran un lloc web gratuït per donar visibilitat del seu negoci a la xarxa. El lloc web presència que s’ofereix als comerciants conté informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis. Oferint així una primera incursió al món digital

02 octubre 2017

La Fundació puntCAT condemna els darrers atacs contra la llibertat d’expressió dins i fora de l’àmbit d’Internet. Creiem que durant els darrers dies, especialment durant la jornada de l’1 d’octubre, s’han vulnerat els drets democràtics del poble català, amb l’ús desproporcionat de la força per part dels cossos policials de l’estat, contra una manifestació i democràtica.

22 setembre 2017

El nostre Director d’Innovació i Sistemes d’Informació, en Pep Masoliver, ha estat deixat en llibertat el 22 de setembre, després de més de 60 hores de detenció, acusat dels càrrecs de malversació de fons, prevaricació i desobediència.

20 setembre 2017

La Fundació puntCAT vol manifestar la seva màxima repulsa, indignació i reprovació per les accions que darrerament ha estat patint amb successius manaments judicials, escorcolls i finalment la detenció del nostre Director d’Innovació i Sistemes d’Informació, en Pep Masoliver.

16 setembre 2017
lliberat

Internet constitueix una de les més grans expressions de llibertat i pluralisme universal. Davant els requeriments de la justícia espanyola que reclamen actuacions que restringeixen aquesta missió fundacional, ens veiem obligats a fer accions que no compartim

Pàgines