Lliurament de guardons del concurs Webs al punt .cat al CosmoCaixa

Websalpunt.cat
07 maig 2015

El certamen reconeix, entre d’altres, un web que orienta els alumnes per afrontar les Proves d’Accés a la Universitat, una aplicació mòbil del joc “Enfonsar la flota” i un web periodístic dedicat a la informació tecnològica

Software
05 maig 2015

Segon curs de les sessions formatives que ha engegat la Fundació puntCAT per fomentar el coneixement de les noves tecnologies entre els ciutadans.

Geolocalització
15 abril 2015

El 2014 ha estat l’any amb major número de .cat donats d’alta de la història, amb un increment de més de 12.000 dominis actius

Altres
15 maig 2015

Us comuniquem que gràcies a la campanya “In Catalan, please”, la Fundació puntCAT ha pogut iniciar converses amb l’empresa LinkedIn per assolir que aquesta xarxa social es tradueixi al català. La Fundació puntCAT es desvincula de la promoció de la campanya per tal de centrar-se en les negociacions corresponents.

Volem agrair el suport que heu donat a la campanya, suport que ha estat determinant per iniciar aquestes converses

El món dels dominis
23 abril 2015

Des d'avui i fins al 25 d'abril se celebrarà la setena edició de les conferències Domaining Europe, un esdeveniment que s'organitza anualment a València. Enguany, hi haurà una participació destacada de la Fundació puntCAT, que aportarà el seu coneixement en l'àmbit dels dominis d'Internet.

Llengua
20 abril 2015

Sant Jordi ja està a la cantonada i, abans de recollir la rosa i matar el drac, cal aconseguir un bon llibre per regalar. Des de la Fundació puntCAT, ens decantem per obres escrites o traduïdes al català, però la tria no és gens fàcil.

Domini.cat
01 abril 2015

Ja està aquí la primavera i amb el bon temps arriben també els bons preus. Des d’avui i durant tot el mes d’abril, podeu donar d’alta un nou domini .cat per tan sols 5 euros. Aquesta rebaixa primaveral ha estat possible gràcies a l’acord entre la Fundació puntCAT i diversos registradors de dominis.

Altres
23 març 2015

Cerquem una persona titulada en informàtica o a punt de fer-ho, interessada en el món d'Internet i que tingui ganes de treballar amb nosaltres. Concretament, estarà orientat principalment a tasques de recerca i desenvolupament, centrades en sistemes d'obtenció i recol·lecció d'informació de forma automatitzada, organització de la mateixa i preparació per a una explotació posterior. La resta del temps, complementarà a l'equip de suport tècnic a l'usuari i s'encarregarà del manteniment de les estructures tecnològiques i de programari internes.

Empreses
19 març 2015

Dins del marc de la Catosfera 2015, se celebrarà la sessió “Estratègia .cat. De Catalunya al món”, a càrrec de Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, i de Josep M. Miret, director de Comunicació i responsable de l'estratègia digital del RACC

Empreses
17 març 2015

La Fundació comptarà amb un estand propi, on es repartiran codis promocionals i productes de marxandatge, a més de fomentar els acords i els intercanvis amb altres actors de l’Internet en català.

Totssom
13 març 2015

L’acció ha rebut 58 participants i un total de 652 vots.

Websalpunt.cat
27 febrer 2015

Webs al punt .cat, un concurs que convida a tots els estudiants de territoris de parla catalana a dissenyar un lloc web propi en català

Totssom
18 febrer 2015

Aquesta notícia és una crida als dissenyadors i aficionats al disseny amagats entre els nostres lectors.

Pàgines