Doble promoció de tardor 2x1 i 1x2: el .cat torna a baixar preus

13 octubre 2014
Baner promocio tardor 2014
Promoció tardor 2014

La Fundació puntCAT ha posat en marxa una doble promoció de tardor per tal de facilitar el registre de dominis .cat. La campanya, que romandrà operativa fins al 31 de desembre, permet registrar dos .cat pel preu d’un (2x1) i un .cat per dos anys pel preu d’un any (1x2).

Sis registradors de dominis s’han adherit a la iniciativa i ofereixen la possibilitat d’aprofitar o bé la promoció 2x1, o bé la promoció 1x2, o bé les dues. En aquest enllaç, disposeu del llistat de registradors que participen a la campanya.

Aquesta doble promoció de la Fundació puntCAT posa novament de manifest que el preu ha deixat de ser un impediment en el registre d’un domini .cat, que ha igualat costos amb altres dominis de major antiguitat, com poden ser el .es i el .com.