Curs de “Community management”, amb Jaume Pla i l’Armand Zoroa

Cinquena sessió de formació que organitza la Fundació puntCAT

Domini.cat
15 setembre 2015

Els propers dies 1 i 2 d’octubre (de 09.30h a 13.30h) tindrà lloc la cinquena sessió formativa que organitza enguany la Fundació puntCAT. Es tracta d’un curs de “Community management, que se celebrarà a la seu de la Fundació (C/ Aribau, 230-240, 7a planta, Barcelona).  

L'objectiu de la sessió, que anirà a càrrec dels periodistes especialitzats en Internet Jaume Pla i Armand Zoroa, és que els alumnes rebin unes primeres indicacions sobre com gestionar xarxes socials de la manera més eficient. Es tractaran qüestions com les diferències entre les diferents plataformes, continguts i estratègia i també s’ensenyarà a fer servir l’eina de gestió Hootsuite.

El curs disposa de fins a sis places gratuïtes per a estudiants i per a persones a l'atur i vuit places de pagament, sent el cost de la sessió de 30 euros (*). A més de la formació, tots els estudiants disposaran d'un domini .cat de franc. És important que els alumnes recordin que hauran de portar el seu ordinador portàtil els dies de classe.

Per optar a les places gratuïtes cal enviar un correu a comunicacio@domini.cat demanant la plaça i adjuntant còpia del DNI i del certificat de l’atur o carnet universitari. L’assignació de places gratuïtes es farà per estricte ordre d’arribada de la documentació sol·licitada.

Per optar a les places de pagament, caldrà enviar el justificant de la transferència a l’adreça comunicacio@domini.cat. L’assignació de les vuit places de pagament es farà per estricte ordre d’arribada dels comprovants bancaris. Quan l’assignació de places sigui definitiva, es contactarà els assistents per demanar-los les dades necessàries per donar d’alta els serveis a l’empresa registradora.

(*) El número de compte per a fer la transferència per inscriure-us al curs és de La Caixa, l'IBAN és ES5921003000192201758284. Recordeu indicar al concepte de la transferència el vostre nom i cognom i la paraula "Community".