Renova el teu .cat amb descompte!

Aconsegueix el teu codi de descompte fins al 15 d'octubre

Domini.cat
01 octubre 2019
Renova el teu .cat amb descompte | Fundació puntCAT

Amb motiu de la Diada Nacional del País Valencià, puntCAT regala codis de descompte per renovar el teu domini .cat!

Com puc aconseguir el codi?
Entra a descomptes.fundacio.cat i respon correctament a la pregunta que hi trobaràs. Comparteix la promoció a xarxes socials o subscriu-te al butlletí i rebràs el codi al correu electrònic amb el que vas registrar el teu domini. Tens fins al 15 d'octubre, que no se t’escapi!

Fins quan puc fer servir el codi?
El codi és vàlid fins al 31 de desembre de 2019 i el pots fer servir per renovar el domini amb els registradors que participen a la promoció.

Què passa si encara no em toca renovar el domini?
Si tens un codi de descompte però no has de renovar el domini fins d’aquí uns mesos, pots demanar la renovació abans del 31 de desembre i aquesta no s’activarà fins que et caduqui el domini .cat. Així no perdràs mai dies de validesa del teu domini.

Tens cap pregunta?
Escriu-nos a suport@domini.cat i t’ajudarem!