13 març 2017

La Fundació PuntCAT i el TERMCAT, el Centre de Terminologia de la llengua catalana, activen una iniciativa de col·laboració per posar a l’abast dels professionals que ho vulguin la terminologia sectorial.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és posar a disposició dels usuaris els recursos terminològics proporcionats pel TERMCAT, amb la terminologia organitzada per sectors professionals, per garantir la disponibilitat de la terminologia catalana en tots els àmbits de coneixement i d'activitat i per afavorir-ne l'ús.

07 març 2017

La Fundació puntCAT va presentar el concurs Webs al Punt a la fira Youth Mobile (YOMO) que es va celebrar en la passada edició del Mobile World Congress.

06 març 2017

La Fundació puntCAT promou amb aquesta gira per tot el territori un programa la capacitació digital dels botiguers que vulguin tenir el seu comerç connectat a la xarxa per a donar-se a conèixer i augmentar els seus clients potencials.

22 desembre 2016

El projecte comerçlocal.cat, destinat a botiguers i botigueres de comerços que vulguin tenir la seva primera pàgina web en català, ha ajudat a entrar en el món digital a 225 comerços durant els seus primers dos mesos d’implementació.

18 novembre 2016

Avui finalitza l’estada del programa comerçlocal.cat a Girona. En els 27 dies d’actuació a la ciutat, més de 150 comerços locals han aprofitat aquest projecte per tenir el seu primer lloc web a internet.

02 novembre 2016

Per què li ha semblat interessant acollir i donar suport al programa comerçlocal.cat a la seva ciutat?

25 octubre 2016

Un cop transcorreguts els 10 dies d’implementació del programa comerçlocal.cat a la ciutat de Girona l’acollida ha estat un èxit. Més de 70 comerços han demanat  el servei i ja tenen el seu primer lloc web de presència a la xarxa, amb informació bàsica de l’establiment.

29 setembre 2016
Grup d'escolars

El propòsit de la iniciativa és el de contribuir que tots els infants i joves gaudeixin d’un aprenentatge rellevant i amb sentit. En el context del segle 21, això implica una revisió de metodologies i pràctiques pedagògiques que treballin per aconseguir aquest objectiu.

05 setembre 2016
Trajectòries sociolingüístiques dels adolescents catalans

La publicació de la recerca sobre les trajectòries sociolingüístiques dels joves catalans en la seva transició educativa [1] deixa en evidencia una realitat desagradable: l’ús del català entre els més joves pateix un retrocés, malgrat la creixent institucionalització de la llengua.

Domini.cat
Llengua
30 juny 2016

El domini .cat és un domini innovador, trencador i en constant evolució. És per això que aquest estiu et presentem la promoció més sorprenent que hem fet fins ara: a més a més del domini .cat al millor preu, ara també pots tenir el teu web amb .cat per 0€!

Es tracta d’un web presència ideal per a que puguis iniciar la teva estratègia digital. Però si encara vols anar més enllà, pots triar entre tots els packs que t’oferim per a desenvolupar un web amb totes les prestacions. Hi ha 4 packs per a triar.

Empreses
Software
23 juny 2016
Drupal Summer Barcelona

L’any passat us vam convidar a les sessions d’iniciació a Drupal organitzades per la comunitat catalana de Drupal (Drupal.cat). Aquest any, tornem a apostar per aquest sistema de gestió de continguts basat en programari lliure.

Per això us volem convidar a la Drupal Summer Barcelona que tindrà lloc els propers 8, 9 i 10 de juliol al Citilab de Cornellà.

El món dels dominis
25 maig 2016

El 21 de maig es van complir dos mesos des que es van activar les primeres pàgines web amb l'extensió .barcelona. Ja hi ha 5.082 dominis .barcelona registrats.

Llengua
24 maig 2016

Mai tenir una pàgina web havia estat tant fàcil. La Fundació puntCAT, coherents amb el nostre compromís amb la presència de la llengua catalana a Internet, hem dissenyat un servei per augmentar el nombre de pàgines web en català.

Pàgines