La Fundació puntCAT participa a la jornada "Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)"

La jornada està organitzada per ESADE i compta amb el patrocini de ICANN, CORE Association i la participació dels gestors dels dominis .eus, .seat i .barcelona

16 novembre 2017

Aquest divendres 17 de novembre La Fundació puntCAT paticipa a la jornada «Estratègies de protecció marcària davant del nou panorama dels noms de domini de primer nivell (TLD)» organitzada per ESADE i patrocinada per ICANN i CORE Association.

15 novembre 2017
Biblio(r)evolució

La Fundació Jaume Bofill a través del projecte Educació Demà aborda reptes i millores educatives concretes a Catalunya de forma oberta i col·laborativa amb tota la comunitat.

Websalpunt.cat
10 novembre 2017
Inscripcions obertes per la 8a edició de Webs al punt .cat

Fins al 15 de gener, els alumnes de 5è i 6è de primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior poden inscriure’s a la vuitena edició del certamen Webs al Punt.

24 octubre 2017
Signatura conveni Comerçlocal.cat Agramunt

L’Ajuntament d’Agramunt i la Unió de Botiguers i Industrials han signat un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Els comerciants d’Agramunt que registrin un domini .cat obtindran un lloc web gratuït per donar visibilitat del seu negoci a la xarxa. El lloc web presència que s’ofereix als comerciants conté informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis, oferint així una primera incursió al món digital.

10 octubre 2017
Xavier Breil, director general de Dictapp

En Xavier Breil és professor de català a Secundària. Davant la necessitat de millorar l’ortografia dels seus alumnes i detectar i classificar els errors més comuns va crear Dictapp, una aplicació que ajuda a professors i alumnes a treballar l’ortografia dins i fora de l’aula.

05 octubre 2017
comerç local Cervera

L’Associació de comerciants Endavant Cervera signa un conveni de col·laboració amb la Fundació puntCAT per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Els comerciants de Cervera que registrin un domini .cat obtindran un lloc web gratuït per donar visibilitat del seu negoci a la xarxa. El lloc web presència que s’ofereix als comerciants conté informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis. Oferint així una primera incursió al món digital

02 octubre 2017

La Fundació puntCAT condemna els darrers atacs contra la llibertat d’expressió dins i fora de l’àmbit d’Internet. Creiem que durant els darrers dies, especialment durant la jornada de l’1 d’octubre, s’han vulnerat els drets democràtics del poble català, amb l’ús desproporcionat de la força per part dels cossos policials de l’estat, contra una manifestació i democràtica.

22 setembre 2017

El nostre Director d’Innovació i Sistemes d’Informació, en Pep Masoliver, ha estat deixat en llibertat el 22 de setembre, després de més de 60 hores de detenció, acusat dels càrrecs de malversació de fons, prevaricació i desobediència.

20 setembre 2017

La Fundació puntCAT vol manifestar la seva màxima repulsa, indignació i reprovació per les accions que darrerament ha estat patint amb successius manaments judicials, escorcolls i finalment la detenció del nostre Director d’Innovació i Sistemes d’Informació, en Pep Masoliver.

16 setembre 2017
lliberat

Internet constitueix una de les més grans expressions de llibertat i pluralisme universal. Davant els requeriments de la justícia espanyola que reclamen actuacions que restringeixen aquesta missió fundacional, ens veiem obligats a fer accions que no compartim

08 setembre 2017
Josep Morell

Volem expressar el nostre condol per la mort del Sr. Josep Morell i Miró, membre del patronat de la Fundació puntCAT, representant la Cambra de Comerç de Barcelona. Des de la Fundació agraïm i ja trobem a faltar la seva excel·lent feina, el seu talant així com la seva dedicació a la institució i a la defensa de la nostra llengua a internet.

06 setembre 2017
lince works

Eduard Soler, Álvaro Muñoz, i David León eren tres estudiants d’enginyeria informàtica que, després de fer un Màster en Videojocs van decidir crear la seva pròpia empresa. Així va néixer Lince Works, un estudi que treballa únicament en videojocs amb alt contingut narratiu per a consola i PC.

Domini.cat
30 agost 2017

La Comissió Delegada de la Fundació puntCAT s’ha reunit amb el Molt Honorable President de la Generalitat, Sr. Carles Puigdemont, per manifestar el suport institucional de la Fundació a la Generalitat de Catalunya

Pàgines