Ignasi Melià ARDITS

Entrevistem a l’Ignasi Melià, fundador d’ARDITS, una marca de roba feta a Catalunya que ven a tot el món a través d’Internet

12 juliol 2017

Fins fa poc l’Ignasi Melià treballava en la logística d’automoció. Fa un parell d’anys va començar el seu propi projecte: ARDITS, un marca de roba i complements que s'inspira en el surf i el Mediterrani. Des del mes de maig ARDITS ja compta amb una botiga online i està 100% activa.

27 juny 2017
Gira comerç local Vendellòs i l'Hospitalet de l'Infant

L’Associació de Comerços de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors i l’Associació de Restauració i Hoteleria de la Vall de Llors en col·laboració amb la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització comerçlocal.cat al municipi.

12 juny 2017
laincorrecta.cat

Volem conèixer empreses, entitats i persones que aposten pel domini .cat a l’hora de donar-se a conèixer al món digital. En aquest article entrevistem a la Valentina Planas de La incorrecta, una empresa jove que entén d’una manera molt personal la figura del corrector lingüístic. L’empresa està formada per una filòloga catalana, una dissenyadora gràfica i una traductora, o el que és el mateix, les germanes Valentina i Júlia Planas i la Roser Bauza.

05 juliol 2017
gira comerç local juny

Durant el mes de juny el programa comerçlocal.cat ha estat present en diversos municipis de Catalunya com Guissona i Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, on més de 50 comerços han aconseguit el seu web en català.

07 juny 2017
L’Hospitalet de l’Infant i Vandellòs s'adhereixen al programa Comerçlocal.cat

L’Associació de comerços, el Gremi de Restauradors i Hotelers de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i la Fundació puntCAT han signat un conveni per tal que els comerços del municipi s’acullin al programa Comerçlocal.cat del 7 al 23 de juny.

Websalpunt.cat
30 maig 2017
guanyadors webs al punt cat 2017

Divendres 26 de maig es va celebrar l'acte de lliurament de premis de la 7a edició del concurs Webs al punt, un projecte que fomenta la creació digital entre els alumnes de ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

19 maig 2017
Oferta feina tecnic suport sistemes

La Fundació puntCAT obre un procés de selecció per contractar un/a tècnic de suport de sistemes

17 maig 2017

Coincidint amb el Dia Internacional d’Internet la Fundació puntCAT presenta l’Observatori puntCAT, una anàlisi infogràfica de l’evolució del domini .cat. Aquesta publicació es presentarà cada 17 de maig i té la voluntat de créixer i ampliar la seva informació, incloent-hi els resultats de nous estudis que la Fundació està duent a terme sobre la demanda del català a la xarxa.

Websalpunt.cat
15 maig 2017
guanyadors webs al punt cat 2017

Aquest dilluns 15 de maig s’han publicat els guanyadors de les diverses categories de la darrera edició del concurs Webs al punt .cat. El nivell dels participants ha sigut molt alt i ha costat molt triar un sol guanyador en algunes categories.

08 maig 2017
54 comerços sallent web catala

Durant aquestes 4 setmanes 54 comerços han demanat el seu lloc web en català. El programa ha tingut molt bona rebuda entre els comerciants i botiguers de Sallent, fins al punt que s’ha prorrogat l’acció una setmana més del previst per a poder donar resposta a totes les peticions.

03 maig 2017
Fundació puntcat amb el pacte nacional pel referèndum

La Fundació puntCAT anuncia la seva adhesió al Pacte Nacional pel Referèndum, en compliment de l’acord aprovat el passat 26 d’abril en la primera reunió del patronat de la Fundació després del nomenament de Manel Sanromà com a nou president de l’entitat.

Aquesta és la primera de les accions que emprèn la Fundació puntCAT sota el nou equip directiu per posicionar-se amb la societat catalana i el procés que s’hi està duent a terme, amb la voluntat de “posar la Fundació al servei del país en aquest moment tan important”.

28 abril 2017

Aquest Sant Jordi vam voler apostar per la poesia i la literatura al món digital. Per aquest motiu vam organitzar un recital de poesia a la parada de la Fundació puntCAT al Passeig de Gràcia.

Llengua
26 abril 2017
trobada cens enitats foment llengua catalana

L’acte va comptar amb la intervenció de Carles Salvadó en representació de la Fundació puntCAT, que va explicar les tasques que fa l’entitat pel foment de la llengua catalana en l’entorn tecnològic.

Pàgines