Creu de Sant Jordi | Fundació puntCAT

Amb la Creu de Sant Jordi es premia la tasca de la Fundació puntCAT en la promoció i cura de la identitat catalana a Internet

Llengua
18 juliol 2018

La Fundació puntCAT rep la Creu de Sant Jordi en reconeixement a la seva tasca de promoció del domini .cat a la xarxa i per haver impulsat la cultura catalana i la normalització de l’ús del català a Internet.

05 juliol 2018
xeviestudi.cat | Fundació puntCAT

En Xevi Masip va fundar el seu propi estudi gairebé sense adonar-se’n. Després de treballar en una gran empresa va decidir començar una carrera professional com a autònom.

19 juny 2018
va.cat | Fundació puntCAT

Us presentem va.cat, el nou servei gratuït creat per Dinahosting i la Fundació puntCAT per enviar arxius amb una capacitat màxima de 2GB. A més a més amb va.cat podràs configurar les condicions de cada enviament.

12 juny 2018
ja.cat | Fundació puntCAT

Et presentem ja.cat, un escurçador de URLs en català desenvolupat per Dinahosting i la Fundació puntCAT. Amb ja.cat podràs personalitzar les teves URLs a més a més de crear enllaços més curts i fàcils de recordar.

11 juny 2018
El conseller Jordi Puigneró visita la Fundació puntCAT

El conseller de Polítiques digitals i Administració pública, Jordi Puigneró, visita la Fundació puntCAT en el seu primer acte oficial.

Domini.cat
17 maig 2018
Observatori puntCAT 2018 | Fundació puntCAT

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2007, any de la seva creació.

04 maig 2018
Seminari Literatur&EinesDigitals | Fundació puntCAT

El seminari Literatura&EinesDigitals, que tindrà lloc del 9 al 13 de juliol de 2018 a l’aula de Tantàgora, proposa diversos recursos per a treballar les competències digitals, literàries i lingüístiques en el marc de la comunitat educativa.

20 abril 2018
signatura conveni Taula tercer sector i Fundació puntcat

La Fundació puntCAT i la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya han signat un conveni de col·laboració per promoure la digitalització i l’enfortiment del Tercer Sector social.

18 abril 2018
sant jordi .cat |Fundació puntCAT

El Sant Jordi és un dels dies més especials de Catalunya i també ho és per la Fundació puntCAT! És per això que sortim al carrer i ens trobareu just davant la Pedrera, al Passeig de Gràcia 91.

13 març 2018
Cateria Ubeda sapiens.cat

A principis de febrer el web sapiens.cat, versió digital de la revista SÀPIENS, va renovar la seva estructura, va incloure noves seccions i una nova imatge. Hem volgut conèixer amb més detall com és el dia a dia de sapiens.cat de la mà de la seva directora, Caterina Úbeda.

07 març 2018
Carles Salvado

Ens trobem davant d’un moment de reptes i oportunitats. Catalunya viu un període polític i cultural excepcional. Des de la Fundació puntCAT encarem aquesta situació amb la major fermesa possible. I és que, tal i com ens marquen els nostres estatuts, l’entitat és i serà un referent en la promoció de la cultura catalana a Internet i la defensa de la xarxa lliure.

26 febrer 2018
La Fundació puntCAT incorpora 2 nous patrons

La Fundació puntCAT ha celebrat una reunió extraordinària del patronat de l’entitat aprovant i donant la benvinguda a dues noves incorporacions com a patrons de la Fundació: Joan Camp Fontcuberta, en representació a l’AMIC, l’Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació, i Albert Pont i Serrano, en representació al Cercle Català de Negocis. Amb la incorporació d’aquestes dues associacions es pretén reforçar el caràcter associatiu del territori representat al .CAT.

22 febrer 2018
esTICenllaçat

La Fundació puntCAT ha signat un conveni de col·laboració amb el amb el CTecno (Cercle Tecnològic de Catalunya) i la Fundació real dreams amb la finalitat de participar al projecte esTICenllaçat.

Pàgines