14 octubre 2019

La Fundació puntCAT defensa la llibertat d'expressió i lluita pel dret a decidir, com a única manera que permet assegurar el manteniment i futur de la nostra llengua i la nostra cultura davant les amenaces globals polítiques i tecnològiques que ens envolten. Llengua, Cultura i Internet són el nostre ADN.

08 octubre 2019
Ada Lovelace | Fundació puntCAT

Des de l’any 2009, el segon dimarts d’octubre se celebra el dia d’Ada Lovelace, la primera programadora de la història. Una data que serveix per reconèixer la figura de la dona dins la ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (STEM).

Domini.cat
01 octubre 2019
Renova el teu .cat amb descompte | Fundació puntCAT

Amb motiu de la Diada Nacional del País Valencià, puntCAT regala codis de descompte per renovar el teu domini .cat! Aconsegueix el teu codi de descompte fins al 15 d'octubre.

26 setembre 2019
Entrevista samarreta.cat | Fundació puntCAT

En Jordi Costa ens parla del seu projecte samarreta.cat. Una idea que va sorgir després d'una manifestació a Brussel·les i que no ha parat de créixer en els darrers 10 anys.

25 juliol 2019
El Consorci per a la Normalització Lingüística i la Fundació puntCAT impulsen mesures per estendre l’ús del català a l’empresa i al comerç local

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) i la Fundació puntCAT signen un conveni de col·laboració per al foment de l’ús del català en entorns digitals en l’àmbit de l’empresa i del comerç local.

08 juliol 2019
Desprotegides, malgrat tot | Fundació puntCAT

En el mig any que portem, 3 dones han mort a Catalunya en situació de violència masclista. Es calcula que una de cada 16 dones ha passat per un fet greu el darrer any (en total, 201.210).

28 juny 2019
subscripció gratuïta EL TEMPS | Fundació puntCAT

La revista EL TEMPS fa 35 anys i vol celebrar el seu aniversari amb els seguidors i usuaris del domini .cat. Per aquest motiu ofereix una subscripció digital gratuïta de sis mesos.

03 juny 2019
elteunegoci.cat a Berga | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT i l’Agència de Desenvolupament de Berga han firmat un conveni de col·laboració per portar a terme el programa elteunegoci.cat al municipi. Fruit de l’acord, el 17 de juny, .cat es desplaça a Berga per atendre a tots aquells negocis que desitgen fer-se una pàgina web amb .cat. En aquesta sessió, d’una durada de 2 hores, també es configura el Google Analytics i Google My Business.

03 juny 2019
Menció Honorífica Festibity | Fundació puntCAT

Enguany la Festibity ha premiat la Fundació puntCAT amb la Menció Honorífica, per impulsar activament la promoció de les TIC gràcies a iniciatives d’impuls al negoci i a la divulgació d’Internet.

Websalpunt.cat
24 maig 2019
Premis Webs al punt .cat | Fundació puntCAT

El 21 de maig es va celebrar l’acte de lliurament de premis de la 9ª edició del concurs Webs a punt .cat, un projecte que fomenta la creació digital entre alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius

16 maig 2019
Observatori puntCAT 2019 | Fundació puntCAT

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2005, any de la seva creació.

L’estudi s’ha presentat al Col·legi d’Arquitectes de Catalunya davant dels principals actors del .cat (Patronat de la Fundació, registradors, entitats del sector, l’Administració,  entre d’altres).

Pàgines