Ajuts puntCAT

La Fundació puntCAT ha potenciat iniciatives innovadores que ajuden a millorar la Societat de la Informació catalanoparlant. Ha estat dins el marc dels Ajuts puntCAT, un programa d'ajudes que es va portar a terme els anys 2010 i 2011 per a la concessió de subvencions econòmiques a projectes sense ànim de lucre desenvolupats per persones jurídiques o nanoempreses. Les deu iniciatives premiades van ser escollides per un jurat d'experts, el qual va prioritzar les que beneficiessin el màxim de persones possible, ajudessin a reduir la barrera fisicosensorial (accessibilitat), potenciessin la generació de continguts i/o desenvolupessin aplicacions o serveis basant-se en dades obertes. Totes les iniciatives s'han desenvolupat seguint el programa presentat al concurs obert per la Fundació puntCAT i són a la lliure disposició de tothom qui estigui interessat. Si vols conèixer els projectes guanyadors i beneficiar-te'n, hi accediràs des dels següents enllaços:

• Trofeu dels Ajuts puntCAT

• Imatge dels Ajuts puntCAT de la Fundació puntCAT

• Els guanyadors dels Ajuts puntCAT 2010 acompanyats pel President i el Director de la Fundació puntCAT

• Els guardons dels Ajuts puntCAT 2011 moments abans de ser lliurats als guanyadors

• Els guanyadors dels Ajuts puntCAT 2011 acompanyats pel President i el Director de la Fundació puntCAT.

Jurat

Un comitè tècnic de reconeguts professionals en els diferents àmbits del món de les TIC va ser l'encarregat d'avaluar els projectes:

• Benjamí Villoslada

Bitòleg

• Francesc Oliveras

Jurat 2011

Consultor TIC en eines i serveis d'administració electrònica

• Ismael Peña-López

Jurat 2010

Professor d'Estudis de Dret i Ciència Política a la Universitat Oberta de Catalunya

• Joan Manel Gómez Sanz

Director d'Operacions del CESICAT

• Jordi Masias i Muntada

Soci Director d’AGTIC

• Jordi Vilà

Jurat 2011

Físic per la UB

• Luigi Ceccaroni

Jurat 2010

Investigador sènior a Barcelona Digital

• Nacho Alamillo

Jurat 2010-2011

Advocat i auditor certificat per ISACA.

Director General d'Astrea La Infopista Jurídica S.L.

• Pilar Dellunde i Clavé

Jurat 2010-2011

Doctora en Lògica Matemàtica. Professora Titular de la UAB. Investigadora vinculada a l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA-CSIC).

• Salvador Alegret

Ex-president de la Fundació puntCAT