Formació puntCAT

Formacio puntCAT

Un programa de formació gratuïta que vol donar eines i coneixements per a la creació de llocs web i aplicacions o altres necessitats relacionades amb el món d’Internet i les noves tecnologies. Les sessions formatives són impartides a través de webinars per professionals experts en cadascuna de les matèries a treballar. Es treballa des d’un nivell bàsic i introductori fins a un nivell més avançat, per tal d’adaptar-se als diversos graus de coneixement dels assistents.

Amb el projecte Formació puntCAT es vol ajudar als usuaris d’Internet a tenir més eines per resoldre les seves necessitats a la xarxa.

Totes les sessions es poden veure al canal de Youtube de la Fundació puntCAT. Si vols informació sobre les properes sessions de Formació puntCAT escriu a formacio@fundacio.cat.