Navega en Català

Navega en català és una campanya que neix amb la voluntat de sensibilitzar els internautes de parla catalana per tal que naveguin en català a Internet i així contribueixin a augmentar la demanda de continguts, productes i serveis a la xarxa d’aquesta llengua.

La Fundació puntCAT, que ha posat en marxa aquesta iniciativa amb la col·laboració de Softcatalà i del Departament de Política Lingüística, ha creat el web navegaencatala.cat, on s’ofereix als usuaris que ho desitgin la possibilitat de configurar els seus navegadors en català.

Així mateix, per tal d’augmentar la repercussió online de la campanya, la Fundació puntCAT ha creat el Giny, un widget que es poden instal·lar tots els webs que ho desitgin. L’eina s’integra al web i recomana automàticament als usuaris que naveguen en altres llengües que ho facin en català.