Professionals .cat

Professionals .cat és un projecte dirigit als professionals i autònoms que vulguin tenir el seu primer web presència a Internet. L’objectiu d’aquest nou programa és dotar de visibilitat i de competitivitat els professionals del territori a l’hora que fer créixer la presència de la llengua catalana en l’àmbit professional en l’entorn digital.

La Fundació puntCAT ofereix als professionals un lloc web presència gratuït i el seu allotjament als servidor durant un any pel preu de l’adquisició del domini .cat. Un equip tècnic de la Fundació elaborarà el web presència en català, amb disseny responsiu i informació bàsica del negoci: descripció des serveis, imatges, geolocalització, dades de contacte i enllaços a xarxes socials per a qui ho desitgi.

Aquest servei també compta amb la col·laboració de TermCAT que posa a disposició dels professionals terminologia específica per a cada sector.

Professionals.cat compta també la col·laboració de la Generalitat de Catalunya a través de la Direcció de Política Lingüística del Departament de Cultura, la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital del Departament de la Presidència i el Consorci de Comerç Artesania i Moda del Departament d’Empresa i Coneixement.

Si vols més informació visita el web de professionals.cat o truca al telèfon gratuït 900 866 192  i concerta una visita.