El teu negoci .cat

El teu negoci .cat | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT posa en marxa el programa de capacitació digital elteunegoci.cat dirigit als petits comerciants de Catalunya.

Els comerciants que ho vulguin podran obtenir un lloc web de presentació del seu negoci en català. El programa també està dirigit a ajuntaments que el vulguin implementar al seu municipi.

Segons diversos informes sobre l’estat d’implantació de les TIC a Catalunya, només 3 de cada 10 empreses de menys de 10 treballadors té lloc web. Aquesta circumstància es dóna per manca de temps, de recursos, o per desconeixement de les eines de desenvolupament web, així com de les possibilitats i avantatges que internet pot aportar al negoci.L’escletxa digital comporta desavantatges competitius pels petits comerços i representa una barrera per la normalització lingüística del català a l’entorn digital.

El programa elteunegoci.cat vol impulsar una major presa de consciència de la importància de tenir presència en línia i de les oportunitats que Internet ofereix als comerciants per a desenvolupar el seu negoci.

Per a participar d’aquest programa de digitalització es pot concertar una cita trucant al telèfon gratuït 900 866192 o a través del lloc web www.elteunegoci.cat. Un cop feta la cita, un equip de professionals de la Fundació puntCAT visitarà el comerç per desenvolupar el lloc web in situ, en català, deixant-lo dissenyat i operatiu durant la mateixa visita.  El comerciant obtindrà un lloc web fàcilment editable i correu electrònic personalitzat.

El programa també està obert a ajuntaments i associacions de comerços que es vulguin afegir a la iniciativa. El programa elteunegoci.cat, desplega una presència intensiva de l’equip de la Fundació puntCAT durant un període determinat de temps al municipi que ho sol·liciti.

Enllaç