Amb l'objectiu d'apropar la comunitat internauta catalanoparlant a un ús avançat de les darreres tecnologies i de normalitzar la llengua catalana en el món d'Internet i de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, la Fundació puntCAT posa a disposició de tothom les següents publicacions

Leave blank for all. Otherwise, the first selected term will be the default instead of "Any".
Firmes, d'aquí i de fora, que confien en .cat per adreçar-se al seu mercat
30 gener 2014
La Fundació puntCAT va ser present a la taula rodona de cloenda de l'Exposició “El català llengua d’Europa”, organitzada pel Departament de Cultura a Girona, sota el t´tiol "Català, espai digital".
El Barça comparteix la seva estratègai en línia amb nosaltres
06 juny 2013
La Fundació puntCAT ha realitzat una conferència al saló bizbarcelona 2013, adreçat a PIMES, juntament amb el FC Barcelona, per ajudar-les a apropar-se als seus clients mitjançat el .cat.
Infografia
17 maig 2013
La Fundació puntCAT ha publicat una interessant infografia sobre l'estat de salut del domini .cat, set anys després de la seva posada en marxa.
24 gener 2013
Per a pal·liar la situació anòmala de la ela geminada en l'entorn digital donem suport al Grup de Treball per a la Normalització Tipogràfica de la Ela Geminada.
29 novembre 2012
El Màster en Community Manager d'Initec ens va convidar a exposar als seus alumnes l'estratègia 2.0 desenvolupada per la Fundació puntCAT fins aleshores.
05 octubre 2012
Hem participat a l'International Summit for Community Wireless Networks, amb els experts que treballen en projectes de xarxes sense fil comunitàries.
29 setembre 2012
Ponència de la Fundació puntCAT en el marc de la Catosfera, la jornada més veterana que aplega els blogaires de parla catalana.
14 juny 2012
El domini .cat ofereix certes avantatges per a segmentar el mercat catalanoparlant i facilitar l’apropament als clients, tot parlant-los en la seva llengua i sense renunciar a cap altre domini.
21 maig 2012
En el marc del Seminari de Màrqueting estratègic realitzat a Valls (l'Alt Camp), vam realitzar aquesta presentació sobre els avantatges que ofereix el domini .cat per a segmentar el mercat catalanoparlant i facilitar l’apropament als clients.
14 desembre 2011
.cat és la gran gesta de la societat civil catalanoparlant: aconseguir un domini d'Internet propi que situa la nostra comunitat a primera línia mundial sense necessitat d'un estat propi.
Imatge de la portada del llibre Noms de domini
01 abril 2011
Aquest llibre, escrit per Albert Agustinoy i editat per la Fundació puntCAT, pretén servir com a guia per a qualsevol persona que hagi de registrar o gestionar noms de dominis.
03 febrer 2011
La Fundació puntCAT ofereix gratuïtament el llibre IPv6 per a tothom. Guia d'ús i aplicació per a diversos entorns, que explica com fer servir el nou protocol d'Internet.