IPv6 per a tothom

Llibre
03 febrer 2011

La Fundació puntCAT ofereix gratuïtament el llibre IPv6 per a tothom. Guia d'ús i aplicació per a diversos entorns, que explica de forma senzilla però precisa com fer servir el nou protocol sobre el qual funciona Internet. Una bona ajuda per als professionals i particulars que s’hauran d’enfrontar al canvi i la coexistència de les dues versions del protocol IP.

Resultat del llarg compromís de la Fundació puntCAT pel lideratge tecnològic, el domini .cat està preparat des del seu inici (febrer de 2006) per acceptar en els DNS adreces IPv4 i IPv6. Adoptant i oferint de la manera més simple possible les darreres tecnologies disponibles, fem del .cat el millor domini, el nostre domini de referència.