Memòria dels primers 5 anys de .cat

Llibre
14 desembre 2011

.cat és la gran gesta de la societat civil catalanoparlant: aconseguir un domini d'Internet propi que situa la nostra comunitat a la primera línia mundial sense necessitat d'un estat propi. Ja des del seu naixement, .cat ha copsat l'atenció internacional per ser un domini únic al món i tecnològicament capdavanter. Al llarg dels anys de la seva curta vida, .cat ha estat un domini d'èxit, un model a seguir dins la indústria dels dominis d'Internet.

Si voleu saber per què, aquí teniu la memòria del primer quinquenni del domini .cat. Hi trobareu tota la història i el creixement dels primers cinc anys d'aquest domini de primer nivell, gestionat per una fundació privada sense ànim de lucre, que reinverteix els beneficis d'operació en potenciar la Societat de la Informació catalanoparlant i normalitza l'ús del català a Internet i les TIC