Noms de domini

Llibre
01 abril 2011
Imatge de la portada del llibre Noms de domini
Portda del llibre Noms de domini, d'Albert Agustinoy, editat per la Fundació puntCAT

Aquest és un llibre que pretén servir com a guia per a qualsevol persona que hagi de registrar o gestionar noms de dominis. Per aquesta raó, inclou les normes principals que haurà de tenir en compte en el moment de fer el registre o la gestió, però també, per exemple, en el cas que es plantegi qualsevol tipus de conflicte entre un nom de domini i els drets d'una tercera persona.

Així doncs, aquesta obra presenta les disposicions contractuals principals que qualsevol titular d'un nom de domini ha d'acceptar quan es registra, les polítiques de gestió de dominis i les normes de resolució de conflictes que es poden plantejar quan a la tinenç i ús d'un nom de domini.

Aquestes normes s'han completat amb comentaris, per aclarir conceptes tècnics i conèixer la interpretació que n'han fet tant els experts com els tribunals que les han aplicades.

Pots llegir aquest llibre en línia des del visualitzador d'aquí sota i també descarregar-vos el PDF.

Publicacions relacionades

Fitxers