Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

La Fundació puntCAT dóna suport institucional a la Generalitat de Catalunya

La Fundació puntCAT s’ofereix per gestionar el domini de país .ct, en cas d’un “SÍ” el proper 1 d’octubre

30 agost 2017

La Comissió Delegada de la Fundació puntCAT s’ha reunit amb el Molt Honorable President de la Generalitat, Sr. Carles Puigdemont, per manifestar el suport institucional de la Fundació a la Generalitat de Catalunya en la seva qualitat d’entitat promotora de la llengua i la cultura catalana a Internet, així com dels valors democràtics més bàsics de la societat.

La premsa diu de nosaltres

La Fundació puntCAT s'ofereix per gestionar el domini web de dues lletres propi d'un estat independent

30 agost 2017

Si en el referèndum previst pel proper 1 d'octubre guanya el 'Sí', caldrà concretar molts serrells per edificar un nou estat català. Un d'aquest és el domini web de dues lletres que necessita qualsevol estat. Per això, la Fundació puntCAT ja s'ha ofert per poder gestionar aquest domini. L'entitat es va reunir aquest dimarts amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, per explicar-li la seva voluntat d'encarregar-se d'aquest afer.