Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

27 comerços de Taradell ja tenen el seu web amb domini .cat

La gira del programa Comerç local finalitza la seva estada a Taradell després de 3 setmanes

29 desembre 2017

De l’11 al 28 de desembre, 27 comerços de Taradell han aconseguit el seu lloc web en català gràcies al programa Comerç local. Dels comerços que han volgut participar al programa de digitalització, 22 d’ells no tenien presència a Internet amb el seu negoci, i han aprofitat l’ocasió per registrar el seu domini .cat i aconseguir un web presència gratuïtament.

La premsa diu de nosaltres

27 comerços de Taradell ja tenen el seu web amb domini .cat

29 desembre 2017

L’Agrupació de Botiguers de Taradell i la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització Comerç local al municipi. De l’11 al 28 de desembre, 27 comerços de Taradell han aconseguit el seu lloc web en català gràcies al programa Comerç local.

Llegeix l'article