Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

La Fundació puntCAT llança una convocatòria oberta de projectes que tinguin contingut o estructura digital

La convocatòria s’obrirà el 28 de gener i tancarà el 28 de març

Ajuts puntCAT
21 gener 2019

El proper 28 de gener, la Fundació puntCAT obre la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. Els projectes presentats hauran de pertànyer a l’àmbit TIC, al de Llengua, Cultura i Societat o bé a Serveis i Infraestructures Estratègiques. La recepció de projectes finalitzarà el 28 de març.

La premsa diu de nosaltres

La Fundació puntCAT aposta per tornar als orígens

Català
21 gener 2019

La Fundació puntCAT vol tornar als orígens i retrobar-se amb els principis fundacionals. Per això, proposa modificar els estatuts per incrementar el nombre actual de patrons –un total de 10- per situar-se entre els 12 i els 18, obrint també la governança de la institució a la comunitat que fa fer possible el domini -68.000 persones i més de 2.000 empreses.