Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

La Fundació puntCAT incorpora 2 nous patrons

Joan Camp Fontcuberta, en representació a l’AMIC i Albert Pont i Serrano, en representació al Cercle Català de Negocis, són els dos nous patrons de l’entitat

26 febrer 2018

La Fundació puntCAT ha celebrat una reunió extraordinària del patronat de l’entitat aprovant i donant la benvinguda a dues noves incorporacions com a patrons de la Fundació: Joan Camp Fontcuberta, en representació a l’AMIC, l’Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació, i Albert Pont i Serrano, en representació al Cercle Català de Negocis. Amb la incorporació d’aquestes dues associacions es pretén reforçar el caràcter associatiu del territori representat al .CAT.

La premsa diu de nosaltres

27 comerços de Taradell ja tenen el seu web amb domini .cat

29 desembre 2017

L’Agrupació de Botiguers de Taradell i la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització Comerç local al municipi. De l’11 al 28 de desembre, 27 comerços de Taradell han aconseguit el seu lloc web en català gràcies al programa Comerç local.

Llegeix l'article