Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant s'adhereix al programa Comerçlocal.cat

Del 7 al 23 de juny els comerciants que ho vulguin podran obtenir un lloc web de presentació del seu negoci en català

Ajuts puntCAT
07 juny 2017

L’Associació de Comerços de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors i l’Associació de Restauració i Hoteleria de la Vall de Llors i la Fundació puntCAT han signat un conveni per tal que els comerços del municipi s’acullin al programa Comerçlocal.cat del 7 al 23 de juny.

Els comerciants i restauradors de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant que vulguin participar d’aquesta campanya podran concertar una visita trucant al telèfon gratuït 900 866 192 o bé a través del lloc web www.comerçlocal.cat o escrivint al correu info@comerçlocal.cat.

Un cop feta la cita, un equip de professionals de la Fundació puntCAT visitarà el comerç per desenvolupar el lloc web in situ, en català, deixant-lo dissenyat i operatiu durant la mateixa visita.  Pel preu d’adquisició del domini .cat el comerciant obtindrà un lloc web presència gratuït.

Aquesta acció representa pel comerciant una primera incursió al món digital, amb informació bàsica de l’establiment i dels seus productes o serveis.

La premsa diu de nosaltres

El domini .cat ja suma 113.000 dominis registrats

17 maig 2017

Coincidint amb el Dia Internacional d'Internet, la Fundació puntCAT presenta l'Observatori puntCAT, una anàlisi infogràfica de l'evolució del domini .cat. Aquesta publicació es presentarà cada 17 de maig i té la voluntat de créixer i ampliar la seva informació, incloent-hi els resultats de nous estudis que la Fundació està duent a terme sobre la demanda del català a la xarxa.

Llegeix l'article sencer