Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

21 comerços de Guissona ja tenen el seu web en català

La gira del programa comerçlocal.cat finalitza la seva estada d’una setmana a Guissona

28 juny 2017

L’Associació de Comerciants de Guissona en col·laboració amb la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització comerçlocal.cat al municipi.

Del 19 al 23 de juny, una vintena de comerços de Guissona han aconseguit el seu lloc web en català gràcies al programa comerçlocal.cat. La proposta ha tingut molt bona rebuda per part dels comerciants, ja que amb només una setmana s’han registrat 21 dominis .cat.

La premsa diu de nosaltres

L'ABIC de Moià s'uneix a un programa de digitalització per promoure el comerç

Diari digital
01 juliol 2017

L'Agrupació de Botiguers i Comerciants de Moià i la Fundació puntCAT han signat un conveni de col·laboració perquè els comerços que ho vulguin puguin acollir-se al programa comerçlocal.cat (fins al 10 de juliol), amb què se'ls ajudarà a crear la seva pàgina web i a tenir presència digital.

Llegeix l'article sencer