Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

El domini .cat es fidelitza i s’internacionalitza

El .cat ja suma 107.652 dominis distribuïts en més de 90 països d’arreu del món

Observatori puntCAT
17 maig 2018

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2007, any de la seva creació.

L’estudi s’ha presentat a Barcelona davant dels principals actors del .cat (Patronat de la Fundació, registradors, l’Administració, entitats del sector, entre d’altres).

La premsa diu de nosaltres

Puigneró impulsarà una llei per protegir els drets i els deures digitals dels ciutadans

Diari digital
Català
06 juny 2018

El conseller de Polítiques digitals i Administració pública, Jordi Puigneró, ha anunciat aquest dimecres la creació d'una llei per protegir els drets i els deures digitals dels ciutadans de Catalunya. En la seva primera visita oficial com a titular del departament, Puigneró ha visitat la seu de la Fundació puntCAT i els ha fet arribar el suport del Govern després de la "repressió policial i judicial que va patir l'organisme abans de l'1-O".