Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

El Govern distingeix la Fundació puntCAT amb la Creu de Sant Jordi

Amb la Creu de Sant Jordi es premia la tasca de la Fundació puntCAT en la promoció i cura de la identitat catalana a Internet

Català
17 juliol 2018

Aquest matí, la portaveu de la Generalitat de Catalunya, Elsa Artadi, ha anunciat el llistat de personalitats i entitats guanyadores de la Creu de Sant Jordi 2018. Entre les entitats premiades s’hi troba la Fundació puntCAT, que rep la Creu de Sant Jordi en reconeixement a la seva tasca de promoció del domini .cat a la xarxa i per haver impulsat la cultura catalana i la normalització de l’ús del català en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació.

La premsa diu de nosaltres

Lleida és la província amb més possibilitats de creixement pel domini .cat

Diari digital
26 novembre 2018

La presència de dominis .cat es troba repartida per tot el món amb una concentració del 88% dels dominis dins del territori de parla catalana.