Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

El domini .cat es fidelitza i s’internacionalitza

El .cat ja suma 107.652 dominis distribuïts en més de 90 països d’arreu del món

Observatori puntCAT
17 maig 2018

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2007, any de la seva creació.

L’estudi s’ha presentat a Barcelona davant dels principals actors del .cat (Patronat de la Fundació, registradors, l’Administració, entitats del sector, entre d’altres).

La premsa diu de nosaltres

El puntCAT triplica el seu nombre de dominis en 10 anys

Diari digital
17 maig 2018

El domini .cat va néixer el 2008 amb un total de 33.410 dominis, una xifra que s'ha triplicat en 10 anys fins als 107.652 webs que l'utilitzen. Aquesta és una de les principals dades de l'Observatori puntCAT presentades per la Fundació punCAT en el marc del Dia Mundial d'Internet, un estudi que també mostra com des del 2016 el domini s'ha estabilitzat i ha passat d'un creixement anual del 2%.

Llegeix l'article