La Fundació puntCAT als mitjans

Recull de notícies publicades als mitjans de comunicació i als portals digitals envers l'activitat de la Fundació puntCAT i el domini .cat

El puntCAT triplica el seu nombre de dominis en 10 anys

Diari digital
17 maig 2018

El domini .cat va néixer el 2008 amb un total de 33.410 dominis, una xifra que s'ha triplicat en 10 anys fins als 107.652 webs que l'utilitzen. Aquesta és una de les principals dades de l'Observatori puntCAT presentades per la Fundació punCAT en el marc del Dia Mundial d'Internet, un estudi que també mostra com des del 2016 el domini s'ha estabilitzat i ha passat d'un creixement anual del 2%.

Llegeix l'article

Els dominis .cat es van multiplicar amb els preparatius del referèndum

Ràdio
17 maig 2018

Els preparatius del referèndum van catapultar el nombre de dominis .cat. Durant els mesos de setembre i octubre se’n van registrar un miler de cop. Ho assegura l’observatori anual de la Fundació puntCAT, que s’ha presentat coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, que és aquest dijous.

Llegeix l'article

La repressió també sotraga el .cat

Premsa en paper
16 maig 2018

El domini .cat ha acusat aquest any els sotracs polítics. La detenció d’un dels membres de l’equip que el gestiona o els escorcolls a la seva seu en el marc de la repressió de l’1-O són alguns dels factors que expliquen que, per primer cop des que es va posar en marxa l’any 2005, la contractació d’aquest sufix que indica catalanitat s’hagi alentit.

Llegeix l'article

El domini «.cat» retrocedeix en nombre de webs pels procediments judicials de l'1-O

16 maig 2018

La Fundació puntCat ha presentat aquest dimecres l'Observatori anual del domini català a internet. El '.cat' va tancar el 2017 amb 110.129 webs amb el domini però fins aquest abril la xifra ha disminuït i, segons les dades facilitades, hi ha 107.652 webs.

Llegeix l'article

El .cat perd dominis per primera vegada en un any de “crisi institucional”

Premsa en paper
16 maig 2018

El domini .cat ha perdut per primera vegada des del seu naixement adreces d'Internet, segons es desprèn del balanç anual de la Fundació puntCAT, presentat aquest dimecres a Barcelona. En total, el nombre de dominis registrats ha passat de 110.129 a 107.652 en un any, 2.477 menys.

Llegeix l'article

La Taula d'entitats i la Fundació puntCAT signen un conveni per digitalitzar el tercer sector

Diari digital
25 abril 2018

La Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya i la Fundació puntCAT van signar aquest conveni el 20 d'abril a la seu de la Taula. Com a experiència de treball conjunt, el 2017 van elaborar la Guia d'Accessibilitat Digital en el marc del projecte m4Social.

27 comerços de Taradell ja tenen el seu web amb domini .cat

29 desembre 2017

L’Agrupació de Botiguers de Taradell i la Fundació puntCAT han fet possible el programa de digitalització Comerç local al municipi. De l’11 al 28 de desembre, 27 comerços de Taradell han aconseguit el seu lloc web en català gràcies al programa Comerç local.

Carles Salvadó és escollit nou president de la Fundació puntCAT

17 desembre 2017

La premsa s'ha fet ressò del nomenament de Carles Salvadó com a president de la Fundació puntCAT. A continuació mostrem el recull de premsa sobre la notícia:

El Punt Avui (digital): Carles Salvadó és escollit nou president de la Fundació puntCAT

Concurs d'Instagram de comerç local amb un lot de Nadal en joc

15 desembre 2017

El programa Comerç local de la Fundació puntCAT ha posat en marxa un Concurs d’Instagram per promocionar la compra en establiments de petit comerç i entre els participants se sortejarà un lot de Nadal. Manlleu és un dels municipis seleccionats, juntament amb Sallent, Hospitalet de l’Infant i Vandellòs, Súria, Guissona, Moià, Cervera i Agramunt.

L’Escola Politècnica aplega més de 120 joves inventors pel Girona Hack Day

07 desembre 2017

El Girona Hack Day ha estat possible pel suport de Fundació.cat, el COEINF i Cdmon, qui han patrocinat l'esdeveniment, han col·laborat plenament en el projecte i han format part del jurat encarregat de valorar els projectes. A més, la Universitat de Girona ha cedit els espais de l'edifici P-II de l'Escola Politècnica Superior.

Pàgines