La Fundació puntCAT als mitjans

Recull de notícies publicades als mitjans de comunicació i als portals digitals envers l'activitat de la Fundació puntCAT i el domini .cat

El domini .cat ja suma 113.000 dominis registrats

17 maig 2017

Coincidint amb el Dia Internacional d'Internet, la Fundació puntCAT presenta l'Observatori puntCAT, una anàlisi infogràfica de l'evolució del domini .cat. Aquesta publicació es presentarà cada 17 de maig i té la voluntat de créixer i ampliar la seva informació, incloent-hi els resultats de nous estudis que la Fundació està duent a terme sobre la demanda del català a la xarxa.

El domini .barcelona a Fan News Club

18 desembre 2015

El portal Fan News Club es fa ressò del domini .barcelona i de la seva imminent aplicació a la xarxa, que podrà començar-se a preregistrar a partir del 12 de gener.

Llegeix l'article sencer

El programa d'speed monitoring' impulsat per la Fundació puntCAT a El Economista

18 desembre 2015

El programa d'speed monitoring' que impulsa la Fundación puntCAT juntament amb Nominalia té el seu espai a ElEconomista.es, que presenta la nota de premsa on s'explica en què consisteix el curs.

La Gira del .cat a Via Empresa

26 novembre 2015

Via Empresa recull els objectius de La Gira del .cat, campanya organitzada per la Fundació puntCAT.

La iniciativa de la Fundació puntCAT, La Gira del .cat, al 324

24 novembre 2015

La web de la CCMA presenta la iniciativa de la Fundació puntCAT, La Gira del .cat i els seus objectius, amb informacions de l'ACN.

La presentación de La Gira del .cat a l'ACN

23 novembre 2015

El portal de l'ACN mostra una imatge de Toni Serrat, regidor de Serveis de l'Ajuntament de Vic, i Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, a la presentació de La Gira del .cat a Vic.

La Gira del .cat i el seu inici a Vic a Nació Digital

23 novembre 2015

El portal Nació Digital presenta la situació del domini .cat i es fa ressò de la campanya de la Fundació puntCAT, La Gira del .cat.

La situació de dominis a Osona i la Gira del .cat, a VilaWeb

19 novembre 2015

L'article de VilaWeb exposa la situació de les empreses a Osona, per a seguidament presentar la proposta de la Fundació puntCAT: La Gira del .cat, que iniciarà el seu recorregut a Vic.

La sisena edició de webs al punt.cat a Ycom Generació Digital

20 octubre 2015

El portal Ycom Generació Digital explica en aquest article la sisena edició del concurs webs al punt.cat que organitza la Fundació puntCAT per a estudiants d'ESO, Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior.

L'aniversari de puntCAT a RAC1

18 setembre 2015