La Fundació puntCAT als mitjans

Recull de notícies publicades als mitjans de comunicació i als portals digitals envers l'activitat de la Fundació puntCAT i el domini .cat

L'ABIC de Moià s'uneix a un programa de digitalització per promoure el comerç

01 juliol 2017

L'Agrupació de Botiguers i Comerciants de Moià i la Fundació puntCAT han signat un conveni de col·laboració perquè els comerços que ho vulguin puguin acollir-se al programa comerçlocal.cat (fins al 10 de juliol), amb què se'ls ajudarà a crear la seva pàgina web i a tenir presència digital.

21 comerços de Guissona ja tenen el seu web en català

30 juny 2017

La versió impresa de La Mañana es fa ressó de la gira del programa comerçlocal.cat a Guissona.

Moià s'uneix al programa de digitalització comerçlocal.cat

30 juny 2017

L'Agrupació de Botiguers i Comerciants de Moià i la Fundació puntCAT han signat un conveni per tal que els comerços del municipi s'acullin al programa comerçlocal.cat del 29 de juny al 10 de juliol. La iniciativa compta també amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya a través de la Direcció de Política Lingüística del Departament de Cultura, la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital del Departament de la Presidència i el Consorci de Comerç d'Artesania i Moda del Departament d'Empresa i Coneixement.

Una vintena de comerços de Manlleu, interessats en crear el seu web amb la Fundació puntCAT

30 juny 2017

L’Ajuntament de Manlleu, El MAB i l’Associació de Comerciants del Mercat Municipal de Manlleu han signat un conveni de cooperació amb la Fundació puntCAT, per portar a terme el programa comerçlocal.cat al municipi. Raquel Adroher és la responsable del projecte de comerç local de la Fundació puntCAT i explica que actualment ja han signat ja set convenis amb diversos municipis.

El domini .cat ja suma 113.000 dominis registrats

17 maig 2017

Coincidint amb el Dia Internacional d'Internet, la Fundació puntCAT presenta l'Observatori puntCAT, una anàlisi infogràfica de l'evolució del domini .cat. Aquesta publicació es presentarà cada 17 de maig i té la voluntat de créixer i ampliar la seva informació, incloent-hi els resultats de nous estudis que la Fundació està duent a terme sobre la demanda del català a la xarxa.

El domini .barcelona a Fan News Club

18 desembre 2015

El portal Fan News Club es fa ressò del domini .barcelona i de la seva imminent aplicació a la xarxa, que podrà començar-se a preregistrar a partir del 12 de gener.

Llegeix l'article sencer

El programa d'speed monitoring' impulsat per la Fundació puntCAT a El Economista

18 desembre 2015

El programa d'speed monitoring' que impulsa la Fundación puntCAT juntament amb Nominalia té el seu espai a ElEconomista.es, que presenta la nota de premsa on s'explica en què consisteix el curs.

La Gira del .cat a Via Empresa

26 novembre 2015

Via Empresa recull els objectius de La Gira del .cat, campanya organitzada per la Fundació puntCAT.

La iniciativa de la Fundació puntCAT, La Gira del .cat, al 324

24 novembre 2015

La web de la CCMA presenta la iniciativa de la Fundació puntCAT, La Gira del .cat i els seus objectius, amb informacions de l'ACN.

La presentación de La Gira del .cat a l'ACN

23 novembre 2015

El portal de l'ACN mostra una imatge de Toni Serrat, regidor de Serveis de l'Ajuntament de Vic, i Santi Ribera, director de la Fundació puntCAT, a la presentació de La Gira del .cat a Vic.

Pàgines