Destaquem

La Fundació puntCAT i la Coordinadora Catalana de Fundacions signen un conveni de col·laboració

L’acord servirà per a fomentar l’adopció i l’ús del domini entre els més de 600 associats a la Coordinadora Catalana de Fundacions (CCF)

11 desembre 2018

El president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, i el president de la Coordinadora Catalana de Fundacions, Pere-A. Fàbregas Vidal, han signat un conveni de col·laboració per fomentar l’adopció i l’ús del domini .cat entre els associats de la CCF.

17 octubre 2018
Catosfera 2018 | Fundació puntCAT

Aquesta edició presenta un programa divers que permetrà posar el focus en diferents temàtiques amb noms de gran rellevància i que recorda l'impacte que va tenir l'1 d'octubre de l'any passat en tres taules rodones sobre periodisme, censura a Internet i drets civils i xarxes socials.

23 octubre 2018

Avui ha tingut lloc la VII edició del lliurament dels premis Pompeu Fabra 2018 al Teatre Nacional de Catalunya. La consellera Laura Borràs ha fet entrega a les 214 entitats que formen part del Cens d'entitats de foment de la llengua catalana d'un reconeixement especial del premi Pompeu Fabra.

31 octubre 2018
Fundació puntCAT amb el Govern de les Illes Balears | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT es reuneix amb Bel Busquets, Vicepresidenta del Govern i Consellera d'Innovació, Recerca i Turisme; Llorenç Huguet, rector de la Universitat de les Illes Balears; Carmen Palomino, Consellera de Modernització i Funció Pública i en Josep de Lluís, president de l’Obra Cultural Balear