Destaquem

El Govern impulsa el .cat | Fundació puntCAT

L’acord de Govern s’aprovarà aquest mes d’octubre i servirà per oficialitzar l’adopció del domini .cat per part de les administracions catalanes

09 octubre 2018

Des de la Fundació puntCAT, entitat privada sense ànim de lucre gestionada per entitats no governamentals, ens plau compartir amb tota la comunitat de parla catalana que la Generalitat de Catalunya ha anunciat que en les properes setmanes aprovarà un acord de Govern per impulsar el .cat com a domini propi de Catalunya.

26 setembre 2018
Entrevista Maria Rosa Ferré | Fundació puntCAT

La Maria Rosa és de Vilafranca del Penedès, fa 6 anys la caixa d’estalvis on treballava va tancar i es va quedar a l’atur. Sempre li havia agradat la fotografia i escriure, així que, quan es va quedar sense feina, el seu fill li va regalar una càmera digital i li va obrir un bloc. A partir d’aquí, la Maria Rosa va començar la segona etapa de la seva vida, als 61 anys.

17 setembre 2018
Entrevista Xavi Méndez | Fundació puntCAT

En Xavi és dissenyador i viu a Igualada. L’any 2010 va marxar a viure a Edinburgh per re-enfocar la seva carrera professional. Allà va néixer la idea de crear l’agenda de cultura laCULTURAL. Al maig de 2011 aquesta idea es va fer realitat, i avui en dia es pot veure tota la oferta cultural d’Igualada al web igualadacultural.cat.