Destaquem

Creu de Sant Jordi | Fundació puntCAT

Amb la Creu de Sant Jordi es premia la tasca de la Fundació puntCAT en la promoció i cura de la identitat catalana a Internet

Llengua
18 juliol 2018

La Fundació puntCAT rep la Creu de Sant Jordi en reconeixement a la seva tasca de promoció del domini .cat a la xarxa i per haver impulsat la cultura catalana i la normalització de l’ús del català a Internet.

19 juny 2018
va.cat | Fundació puntCAT

Us presentem va.cat, el nou servei gratuït creat per Dinahosting i la Fundació puntCAT per enviar arxius amb una capacitat màxima de 2GB. A més a més amb va.cat podràs configurar les condicions de cada enviament.

05 juliol 2018
xeviestudi.cat | Fundació puntCAT

En Xevi Masip va fundar el seu propi estudi gairebé sense adonar-se’n. Després de treballar en una gran empresa va decidir començar una carrera professional com a autònom.