Destaquem

Els ajuts, que estaven dotats amb 160.000€, ara s’amplien a 180.000€

12 febrer 2019

Vinton Cerf, guanyador del 30è Premi Internacional Catalunya, i la Fundació puntCAT creen la Distinció Vinton Cerf, amb una dotació de 20.000€, en el marc de la convocatòria oberta de projectes. La finalitat de la Distinció és reconèixer i potenciar les activitats de recerca relacionades amb el desenvolupament d’Internet i la innovació digital en els territoris de parla catalana.

21 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

El proper 28 de gener, la Fundació puntCAT obre la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic.

28 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Avui, la Fundació puntCAT ha obert la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. La recepció de projectes finalitza el proper 28 de març.