Destaquem

Desprotegides, malgrat tot | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT ha acompanyat digitalment tot el procés de creació del reportatge

08 juliol 2019

En el mig any que portem, 3 dones han mort a Catalunya en situació de violència masclista. Es calcula que una de cada 16 dones ha passat per un fet greu el darrer any (en total, 201.210).  Més de 75 mil han patit fets molt greus. 23 mil es van atrevir a denunciar-ho, iniciant processos judicials d’un parell d’anys. D'aquestes, 5.200 dones van demanar ordres de protecció, però els jutjats catalans només van concedir-ne la meitat.

03 juny 2019
elteunegoci.cat a Berga | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT i l’Agència de Desenvolupament de Berga han firmat un conveni de col·laboració per portar a terme el programa elteunegoci.cat al municipi.

28 juny 2019
subscripció gratuïta EL TEMPS | Fundació puntCAT

La revista EL TEMPS fa 35 anys i vol celebrar el seu aniversari amb els seguidors i usuaris del domini .cat. Per aquest motiu ofereix una subscripció digital gratuïta de sis mesos.