Destaquem

El Consorci per a la Normalització Lingüística i la Fundació puntCAT impulsen mesures per estendre l’ús del català a l’empresa i al comerç local

Les sessions conjuntes de sensibilització són el plat fort de l’acord de col·laboració

25 juliol 2019

La presidenta del Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL), Ester Franquesa, i el president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, signen un conveni de col·laboració per al foment de l’ús del català en entorns digitals en l’àmbit de l’empresa i del comerç local.

28 juny 2019
subscripció gratuïta EL TEMPS | Fundació puntCAT

La revista EL TEMPS fa 35 anys i vol celebrar el seu aniversari amb els seguidors i usuaris del domini .cat. Per aquest motiu ofereix una subscripció digital gratuïta de sis mesos.

08 juliol 2019
Desprotegides, malgrat tot | Fundació puntCAT

En el mig any que portem, 3 dones han mort a Catalunya en situació de violència masclista.