Destaquem

Entrevista lotsdenadal.cat | Fundació .cat

Parlem amb l’Anna Llorens, membre de l'equip de lotsdenadal.cat

04 desembre 2019

Comença desembre, s’acosta el Nadal, toca comprar regals per a la família, amics... A la feina tornen a fer l’amic invisible i t’ha tocat just el que no volies que et toqués. Clar que també té les seves coses bones! Paga extra per alguns afortunats o la panera de Nadal per altres.

26 novembre 2019
Correu electrònic .cat

El correu electrònic és una de les dades de contacte més utilitzades a tots els nivells. Una eina de comunicació que et pot ajudar a identificar el teu negoci, el teu perfil professional o la teva marca personal a Internet.

25 novembre 2019
La Fundació .cat d'adhereix a la iniciativa 5G Barcelona

Avui, el president de la Fundació .cat, Carles Salvadó, i el CEO de Mobile World Capital Barcelona, Carlos Grau, han firmat l’adhesió de .cat a 5G Barcelona, iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, Mobile