Expansió de la Xarxa Oberta -EXO-

Ajuts puntCAT
16 desembre 2010

L'Obra Social de la Fundació puntCAT, a través dels Ajuts puntCAT, dóna suport a projectes innovadors que potenciïn la Societat de la Informació en l'àmbit catalanoparlant, que beneficiïn el màxim de persones possible i que no tinguin ànim de lucre; lliurant fins a 20.000€ per cada projecte. La 1a. convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 16 de desembre de 2010 i set entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per a desenvolupar els seus projectes.

L'Associació per a l'Expansió de la Xarxa Oberta ha estat una d'elles. Al vídeo ens expliquen quina és la seva tasca i en què consisteix el projecte que desenvoluparan amb l'Ajut puntCAT 2010: un equip de desplegament ràpid de cobertura WiFi d'acord amb el model de Xarxa Oberta.