Tecnologia per a Tothom -TxT-

Ajuts puntCAT
16 desembre 2010

L'Obra Social de la Fundació puntCAT, a través dels Ajuts puntCAT, dóna suport a projectes innovadors que potenciïn la Societat de la Informació en l'àmbit catalanoparlant, que beneficiïn el màxim de persones possible i que no tinguin ànim de lucre; lliurant fins a 20.000€ per cada projecte.

La 1a. convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 16 de desembre de 2010 i set entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per a desenvolupar els seus projectes.
L'Associació Tecnologia per a Tothom ha estat una d'elles. Al vídeo ens expliquen quina és la seva tasca i en què consisteix el projecte que desenvoluparan amb l'Ajut puntCAT 2010: la creació d'un lloc web 2.0 per fer possible la reutilització de material informàtic i l'intercanvi de coneixements directe entre persones i organitzacions socials.