Acte de lliurament - Resum

Ajuts puntCAT
16 desembre 2010

L'Obra Social de la Fundació puntCAT, a través dels Ajuts puntCAT, dóna suport a projectes innovadors que potenciïn la Societat de la Informació en l'àmbit catalanoparlant, que beneficiïn el màxim de persones possible i que no tinguin ànim de lucre; lliurant fins a 20.000€ per cada projecte.

La 1a. convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 16 de desembre de 2010 i set entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per a desenvolupar els seus projectes: La 1a. convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 16 de desembre de 2010 i set entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per desenvolupar els seus projectes: Amical Viquipèdia, Amics de la Lectura i dels Llibres, Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona, Fundació Comtal, Guifi.net, Associació Tecnologia per a Tothom i Associació per a l'Expansió de la Xarxa Oberta.