Funcionament i valoració del Jurat

Ajuts puntCAT
14 desembre 2011

A l'acte de lliurament dels Ajuts puntCAT 2011, Jordi Iparraguirre, director de la Fundació puntCAT, explica el procés seguit per a escollir els projectes guanyadors dels Ajuts. A més a més, tres membres del Jurat fan la seva valoració de la convocatòria 2011 d'aquests ajuts.

L'Obra Social de la Fundació puntCAT, a través d'aquests ajuts, dóna suport a projectes innovadors que potenciïn la Societat de la Informació en l'àmbit catalanoparlant, que beneficiïn el màxim de persones possible i que no tinguin ànim de lucre; lliurant fins a 20.000€ per cada projecte.

La 2a. convocatòria dels Ajuts puntCAT s'ha lliurat a 14 de desembre de 2011 i tres entitats han rebut la dotació econòmica de la Fundació puntCAT per a desenvolupar els seus projectes: Fundació Planeta Imaginari, Pimpampum.cat i Planol.info.