Nosaltres també som .cat

Domini.cat
29 desembre 2011

Diverses personalitat populars del país ens expliquen perquè són .cat.
Hi ha molt motius per ser-ho i cadascú té els seus...

El domini .cat és la gran gesta de la societat civil catalanoparlant, un domini d'Internet propi que situa la nostra comunitat a primera línia mundial sense necessitat d'un estat propi. Una forma ben clara de dir-li al món qui som i una porta d'accés a la nostra comunitat que permet a tothom adreçar-se'ns en la nostra llengua. Ja des del seu naixement, .cat ha copsat l'atenció internacional per ser un domini únic al món, tecnològicament capdavanter, que incorpora les darreres millores tecnològiques i es manté líder en seguretat any rere any. A més a més, obre camí a una Internet més humana; és gestionat per una fundació privada sense ànim de lucre que reinverteix els seus beneficis en potenciar la Societat de la Informació. Per això, entre d'altres, és un model a seguir dins la indústria dels dominis d'Internet.

A casa nostra .cat és cada dia més visible arreu; ja som més de 50.000 dominis i no parem de créixer, no només en dominis sinó sobretot en qualitat, aportant el major nombre de documents a la xarxa de entre tots els dominis genèrics del món. .cat és un domini útil al servei de la seua comunitat.

I tu, tens el teu motiu per a ser .cat?
Doncs si ets "puntcatista", surt de "l'armàrius" i explica-ho!