21 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

El proper 28 de gener, la Fundació puntCAT obre la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic.

31 octubre 2018
Fundació puntCAT amb el Govern de les Illes Balears | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT es reuneix amb Bel Busquets, Vicepresidenta del Govern i Consellera d'Innovació, Recerca i Turisme; Llorenç Huguet, rector de la Universitat de les Illes Balears; Carmen Palomino, Consellera de Modernització i Funció Pública i en Josep de Lluís, president de l’Obra Cultural Balear

23 octubre 2018

Avui ha tingut lloc la VII edició del lliurament dels premis Pompeu Fabra 2018 al Teatre Nacional de Catalunya. La consellera Laura Borràs ha fet entrega a les 214 entitats que formen part del Cens d'entitats de foment de la llengua catalana d'un reconeixement especial del premi Pompeu Fabra.