La Fundació puntCAT busca nou director/a general

La convocatòria està oberta fins a finals d'abril

12 abril 2019

El patronat de la Fundació puntCAT ha obert un procés de selecció per cobrir la plaça de director/a general de puntCAT que permeti liderar l’entitat i executar l’estratègia marcada pels propers anys.

29 març 2019

Ahir, 28 de març va finalitzar el període d’inscripció de la Convocatòria oberta de projectes. Hem rebut més de 100 inscripcions d’entitats sense ànim de lucre per aconseguir finançament pel seu projecte digital.

25 març 2019
Vinton Cerf | Fundació puntCAT

En motiu del Premi Internacional Catalunya a Vinton Cerf, la Fundació puntCAT ha organitzat un dinar en reconeixement a la seva tasca. Aquesta trobada, informal i amistosa, té un valor molt especial. Servirà per intercanviar visions i repassar el transcurs de la història d’Internet.

20 març 2019
elteunegoci.cat | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT ha signat convenis de col·laboració amb diversos Ajuntaments i Associacions de comerciants per portar a terme el programa elteunegoci.cat als seus municipis. En els propers dies, puntCAT es desplaçarà a Sentmenat, Sabadell, Sant Cugat i Mora d’Ebre per atendre a tots aquells negocis que desitgin fer-se una pàgina web amb domini .cat.

04 març 2019
Associació Guies catalans del món

Recordeu els acudits que comencen amb “un alemany, un holandès i un italià es troben...”? Doncs bé, aquesta història té un inici similar, però no es tracta de cap acudit. En Pep de Berlin, la Vanessa d’Holanda i la Maria de Roma tenien clar que volien fer alguna cosa pel turisme en català a l'exterior, així que es van unir per treballar en un projecte comú i el 2012 van crear l’Associació de guies catalans del món.

12 febrer 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Vinton Cerf, guanyador del 30è Premi Internacional Catalunya, i la Fundació puntCAT creen la Distinció Vinton Cerf, amb una dotació de 20.000€, en el marc de la convocatòria oberta de projectes. La finalitat de la Distinció és reconèixer i potenciar les activitats de recerca relacionades amb el desenvolupament d’Internet i la innovació digital en els territoris de parla catalana.

28 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Avui, la Fundació puntCAT ha obert la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. La recepció de projectes finalitza el proper 28 de març.

Les entitats que sol·licitin aquests ajuts hauran de ser entitats públiques o privades sense ànim de lucre que tinguin la seva seu en l’àmbit territorial del català i que siguin propietàries d’un domini .cat i tinguin l’opció en els seus webs d’escollir continguts en català.

21 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

El proper 28 de gener, la Fundació puntCAT obre la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. Els projectes presentats hauran de pertànyer a l’àmbit TIC, al de Llengua, Cultura i Societat o bé a Serveis i Infraestructures Estratègiques. La recepció de projectes finalitzarà el 28 de març.

18 desembre 2018
el Detallista | Fundació puntCAT

La Lídia i en Narcís són detallistes de mena, tant que fa un temps van decidir deixar les seves feines i començar un projecte de capses gourmet de regal i experiències gastronòmiques anomenat el Detallista.

11 desembre 2018
La Fundació puntCAT i la Coordinadora Catalana de Fundacions signen un conveni de col·laboració

El president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, i el president de la Coordinadora Catalana de Fundacions, Pere-A. Fàbregas Vidal, han signat un conveni de col·laboració per fomentar l’adopció i l’ús del domini .cat entre els associats de la CCF.

31 octubre 2018
Fundació puntCAT amb el Govern de les Illes Balears | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT es reuneix amb Bel Busquets, Vicepresidenta del Govern i Consellera d'Innovació, Recerca i Turisme; Llorenç Huguet, rector de la Universitat de les Illes Balears; Carmen Palomino, Consellera de Modernització i Funció Pública i en Josep de Lluís, president de l’Obra Cultural Balear

23 octubre 2018

Avui ha tingut lloc la VII edició del lliurament dels premis Pompeu Fabra 2018 al Teatre Nacional de Catalunya. La consellera Laura Borràs ha fet entrega a les 214 entitats que formen part del Cens d'entitats de foment de la llengua catalana d'un reconeixement especial del premi Pompeu Fabra. Carles Salvadó, president de puntCAT, ha recollit el premi i ha agraït aquest gran reconeixement.

Aquest guardó posa de manifest la tasca que porta desenvolupant puntCAT des del seu naixement l'any 2006 en la promoció i normalització del català a Internet.

17 octubre 2018
Catosfera 2018 | Fundació puntCAT

Aquesta edició presenta un programa divers que permetrà posar el focus en diferents temàtiques amb noms de gran rellevància i que recorda l'impacte que va tenir l'1 d'octubre de l'any passat en tres taules rodones sobre periodisme, censura a Internet i drets civils i xarxes socials.

Pàgines