Renova el teu .cat amb descompte | Fundació puntCAT

Aconsegueix el teu codi de descompte fins al 23 de setembre

Domini.cat
16 setembre 2019

Amb motiu de la Diada de Catalunya, puntCAT regala codis de descompte per renovar el teu domini .cat! Aconsegueix el teu codi de descompte fins al 23 de setembre.

25 juliol 2019
El Consorci per a la Normalització Lingüística i la Fundació puntCAT impulsen mesures per estendre l’ús del català a l’empresa i al comerç local

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) i la Fundació puntCAT signen un conveni de col·laboració per al foment de l’ús del català en entorns digitals en l’àmbit de l’empresa i del comerç local.

08 juliol 2019
Desprotegides, malgrat tot | Fundació puntCAT

En el mig any que portem, 3 dones han mort a Catalunya en situació de violència masclista. Es calcula que una de cada 16 dones ha passat per un fet greu el darrer any (en total, 201.210).

28 juny 2019
subscripció gratuïta EL TEMPS | Fundació puntCAT

La revista EL TEMPS fa 35 anys i vol celebrar el seu aniversari amb els seguidors i usuaris del domini .cat. Per aquest motiu ofereix una subscripció digital gratuïta de sis mesos.

03 juny 2019
elteunegoci.cat a Berga | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT i l’Agència de Desenvolupament de Berga han firmat un conveni de col·laboració per portar a terme el programa elteunegoci.cat al municipi. Fruit de l’acord, el 17 de juny, .cat es desplaça a Berga per atendre a tots aquells negocis que desitgen fer-se una pàgina web amb .cat. En aquesta sessió, d’una durada de 2 hores, també es configura el Google Analytics i Google My Business.

03 juny 2019
Menció Honorífica Festibity | Fundació puntCAT

Enguany la Festibity ha premiat la Fundació puntCAT amb la Menció Honorífica, per impulsar activament la promoció de les TIC gràcies a iniciatives d’impuls al negoci i a la divulgació d’Internet.

Websalpunt.cat
24 maig 2019
Premis Webs al punt .cat | Fundació puntCAT

El 21 de maig es va celebrar l’acte de lliurament de premis de la 9ª edició del concurs Webs a punt .cat, un projecte que fomenta la creació digital entre alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius

16 maig 2019
Observatori puntCAT 2019 | Fundació puntCAT

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2005, any de la seva creació.

L’estudi s’ha presentat al Col·legi d’Arquitectes de Catalunya davant dels principals actors del .cat (Patronat de la Fundació, registradors, entitats del sector, l’Administració,  entre d’altres).

15 maig 2019
Conveni Fundació puntCAT i Acadèmia del Cinema Català

Amb l'objectiu de promoure al màxim possible l'ús del domini .cat, que l'Acadèmia del Cinema Català va adoptar en el seu entorn web des de la seva constitució i en tots els seus projectes i aplicacions, la Fundació puntCAT oferirà un paquet especial als membres acadèmics que inclou el registre durant dos anys d’un domini .cat, juntament amb altres serveis avantatjosos a un preu competitiu que en faciliti la seva adopció per part dels i les professionals del nostre cinema.

Websalpunt.cat
06 maig 2019
Finalistes webs al punt .cat 2019 | Fundació puntCAT

El jurat de Webs al punt .cat ja ha seleccionat els finalistes de les diverses categories de l'edició d'enguany. El nivell dels participants ha sigut molt alt i han participat més grups que mai. En total aquest any han participat 1002 grups formats per 2869 alumnes de diversos municipis dels Països Catalans.

06 maig 2019
Conveni Fundació puntCAT i RETAILcat

El president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, i el president de la RETAILcat, Joan Carles Calbet, signen un conveni de col·laboració per a fomentar el projecte elteunegoci.cat i aconseguir una major presència digital en català de les micro i petites empreses, comerços i autònoms de Catalunya.

29 abril 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

El passat 28 de gener, la Fundació puntCAT va obrir la convocatòria de projectes per a aquelles entitats sense ànim de lucre que necessitessin un ajut per a desenvolupar projectes amb contingut o estructura digital. Un total de 102 entitats van presentar 111 projectes dins dels terminis fixats per la convocatòria, dels quals 83 complien els requisits demanats a les bases del ajuts.

12 abril 2019
La Fundació puntCAT busca nou director/a general

El patronat de la Fundació puntCAT ha obert un procés de selecció per cobrir la plaça de director/a general de puntCAT que permeti liderar l’entitat i executar l’estratègia marcada pels propers anys.

Pàgines