Premis Webs al punt .cat | Fundació puntCAT

Geografia i tradicions catalanes, l’evolució de la industria, una botiga de roba feta a mà, un web d’intercanvi de favors i un buscador de paraules són alguns dels guanyadors d’enguany

Websalpunt.cat
24 maig 2019

El 21 de maig es va celebrar l’acte de lliurament de premis de la 9ª edició del concurs Webs a punt .cat, un projecte que fomenta la creació digital entre alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius

16 maig 2019
Observatori puntCAT 2019 | Fundació puntCAT

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat.

15 maig 2019
Conveni Fundació puntCAT i Acadèmia del Cinema Català

Amb l'objectiu de promoure al màxim possible l'ús del domini .cat, que l'Acadèmia del Cinema Català va adoptar en el seu entorn web des de la seva constitució i en tots els seus projectes i aplicacions, la Fundació puntCAT oferirà un paq

Websalpunt.cat
06 maig 2019
Finalistes webs al punt .cat 2019 | Fundació puntCAT

El jurat de Webs al punt .cat ja ha seleccionat els finalistes de les diverses categories de l'edició d'enguany. El nivell dels participants ha sigut molt alt i han participat més grups que mai. En total aquest any han participat 1002 grups formats per 2869 alumnes de diversos municipis dels Països Catalans.

06 maig 2019
Conveni Fundació puntCAT i RETAILcat

El president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, i el president de la RETAILcat, Joan Carles Calbet, signen un conveni de col·laboració per a fomentar el projecte elteunegoci.cat i aconseguir una major presència digital en català de les micro i petites empreses, comerços i autònoms de Catalunya.

29 abril 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

El passat 28 de gener, la Fundació puntCAT va obrir la convocatòria de projectes per a aquelles entitats sense ànim de lucre que necessitessin un ajut per a desenvolupar projectes amb contingut o estructura digital. Un total de 102 entitats van presentar 111 projectes dins dels terminis fixats per la convocatòria, dels quals 83 complien els requisits demanats a les bases del ajuts.

12 abril 2019
La Fundació puntCAT busca nou director/a general

El patronat de la Fundació puntCAT ha obert un procés de selecció per cobrir la plaça de director/a general de puntCAT que permeti liderar l’entitat i executar l’estratègia marcada pels propers anys.

29 març 2019

Ahir, 28 de març va finalitzar el període d’inscripció de la Convocatòria oberta de projectes. Hem rebut més de 100 inscripcions d’entitats sense ànim de lucre per aconseguir finançament pel seu projecte digital.

En els propers dies es farà una primera selecció dels projectes rebuts, dels quals es descartaran aquells que no hagin presentat tota la documentació i/o que no s’adaptin a algun dels punts esmentats a la base de la convocatòria.

25 març 2019
Vinton Cerf | Fundació puntCAT

En motiu del Premi Internacional Catalunya a Vinton Cerf, la Fundació puntCAT ha organitzat un dinar en reconeixement a la seva tasca. Aquesta trobada, informal i amistosa, té un valor molt especial. Servirà per intercanviar visions i repassar el transcurs de la història d’Internet.

20 març 2019
elteunegoci.cat | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT ha signat convenis de col·laboració amb diversos Ajuntaments i Associacions de comerciants per portar a terme el programa elteunegoci.cat als seus municipis. En els propers dies, puntCAT es desplaçarà a Sentmenat, Sabadell, Sant Cugat i Mora d’Ebre per atendre a tots aquells negocis que desitgin fer-se una pàgina web amb domini .cat.

04 març 2019
Associació Guies catalans del món

Recordeu els acudits que comencen amb “un alemany, un holandès i un italià es troben...”? Doncs bé, aquesta història té un inici similar, però no es tracta de cap acudit. En Pep de Berlin, la Vanessa d’Holanda i la Maria de Roma tenien clar que volien fer alguna cosa pel turisme en català a l'exterior, així que es van unir per treballar en un projecte comú i el 2012 van crear l’Associació de guies catalans del món.

12 febrer 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Vinton Cerf, guanyador del 30è Premi Internacional Catalunya, i la Fundació puntCAT creen la Distinció Vinton Cerf, amb una dotació de 20.000€, en el marc de la convocatòria oberta de projectes. La finalitat de la Distinció és reconèixer i potenciar les activitats de recerca relacionades amb el desenvolupament d’Internet i la innovació digital en els territoris de parla catalana.

28 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Avui, la Fundació puntCAT ha obert la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. La recepció de projectes finalitza el proper 28 de març.

Les entitats que sol·licitin aquests ajuts hauran de ser entitats públiques o privades sense ànim de lucre que tinguin la seva seu en l’àmbit territorial del català i que siguin propietàries d’un domini .cat i tinguin l’opció en els seus webs d’escollir continguts en català.

Pàgines