Menció Honorífica Festibity | Fundació puntCAT

El projecte Sparkle, HumanITCare i l’expresident de FIB Alumni Albert Herrero, també han sigut reconeguts amb les Mencions Festibity

03 juny 2019

Enguany la Festibity ha premiat la Fundació puntCAT amb la Menció Honorífica, per impulsar activament la promoció de les TIC gràcies a iniciatives d’impuls al negoci i a la divulgació d’Internet.

03 juny 2019
elteunegoci.cat a Berga | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT i l’Agència de Desenvolupament de Berga han firmat un conveni de col·laboració per portar a terme el programa elteunegoci.cat al municipi.

Websalpunt.cat
24 maig 2019
Premis Webs al punt .cat | Fundació puntCAT

El 21 de maig es va celebrar l’acte de lliurament de premis de la 9ª edició del concurs Webs a punt .cat, un projecte que fomenta la creació digital entre alumnes de 5è i 6è de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius

16 maig 2019
Observatori puntCAT 2019 | Fundació puntCAT

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat. Aquest estudi és una anàlisi infogràfica de les dades més rellevants del domini durant el darrer any i permet comparar l’evolució del .cat des del 2005, any de la seva creació.

L’estudi s’ha presentat al Col·legi d’Arquitectes de Catalunya davant dels principals actors del .cat (Patronat de la Fundació, registradors, entitats del sector, l’Administració,  entre d’altres).

15 maig 2019
Conveni Fundació puntCAT i Acadèmia del Cinema Català

Amb l'objectiu de promoure al màxim possible l'ús del domini .cat, que l'Acadèmia del Cinema Català va adoptar en el seu entorn web des de la seva constitució i en tots els seus projectes i aplicacions, la Fundació puntCAT oferirà un paquet especial als membres acadèmics que inclou el registre durant dos anys d’un domini .cat, juntament amb altres serveis avantatjosos a un preu competitiu que en faciliti la seva adopció per part dels i les professionals del nostre cinema.

Websalpunt.cat
06 maig 2019
Finalistes webs al punt .cat 2019 | Fundació puntCAT

El jurat de Webs al punt .cat ja ha seleccionat els finalistes de les diverses categories de l'edició d'enguany. El nivell dels participants ha sigut molt alt i han participat més grups que mai. En total aquest any han participat 1002 grups formats per 2869 alumnes de diversos municipis dels Països Catalans.

06 maig 2019
Conveni Fundació puntCAT i RETAILcat

El president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, i el president de la RETAILcat, Joan Carles Calbet, signen un conveni de col·laboració per a fomentar el projecte elteunegoci.cat i aconseguir una major presència digital en català de les micro i petites empreses, comerços i autònoms de Catalunya.

29 abril 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

El passat 28 de gener, la Fundació puntCAT va obrir la convocatòria de projectes per a aquelles entitats sense ànim de lucre que necessitessin un ajut per a desenvolupar projectes amb contingut o estructura digital. Un total de 102 entitats van presentar 111 projectes dins dels terminis fixats per la convocatòria, dels quals 83 complien els requisits demanats a les bases del ajuts.

12 abril 2019
La Fundació puntCAT busca nou director/a general

El patronat de la Fundació puntCAT ha obert un procés de selecció per cobrir la plaça de director/a general de puntCAT que permeti liderar l’entitat i executar l’estratègia marcada pels propers anys.

29 març 2019

Ahir, 28 de març va finalitzar el període d’inscripció de la Convocatòria oberta de projectes. Hem rebut més de 100 inscripcions d’entitats sense ànim de lucre per aconseguir finançament pel seu projecte digital.

En els propers dies es farà una primera selecció dels projectes rebuts, dels quals es descartaran aquells que no hagin presentat tota la documentació i/o que no s’adaptin a algun dels punts esmentats a la base de la convocatòria.

25 març 2019
Vinton Cerf | Fundació puntCAT

En motiu del Premi Internacional Catalunya a Vinton Cerf, la Fundació puntCAT ha organitzat un dinar en reconeixement a la seva tasca. Aquesta trobada, informal i amistosa, té un valor molt especial. Servirà per intercanviar visions i repassar el transcurs de la història d’Internet.

20 març 2019
elteunegoci.cat | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT ha signat convenis de col·laboració amb diversos Ajuntaments i Associacions de comerciants per portar a terme el programa elteunegoci.cat als seus municipis. En els propers dies, puntCAT es desplaçarà a Sentmenat, Sabadell, Sant Cugat i Mora d’Ebre per atendre a tots aquells negocis que desitgin fer-se una pàgina web amb domini .cat.

04 març 2019
Associació Guies catalans del món

Recordeu els acudits que comencen amb “un alemany, un holandès i un italià es troben...”? Doncs bé, aquesta història té un inici similar, però no es tracta de cap acudit. En Pep de Berlin, la Vanessa d’Holanda i la Maria de Roma tenien clar que volien fer alguna cosa pel turisme en català a l'exterior, així que es van unir per treballar en un projecte comú i el 2012 van crear l’Associació de guies catalans del món.

Pàgines