Associació Guies catalans del món

Parlem amb la Maria Hernandez, una de les fundadores de l’Associació de guies catalans del món

04 març 2019

Recordeu els acudits que comencen amb “un alemany, un holandès i un italià es troben...”? Doncs bé, aquesta història té un inici similar, però no es tracta de cap acudit. En Pep de Berlin, la Vanessa d’Holanda i la Maria de Roma tenien clar que volien fer alguna cosa pel turisme en català a l'exterior, així que es van unir per treballar en un projecte comú i el 2012 van crear l’Associació de guies catalans del món.

12 febrer 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Vinton Cerf, guanyador del 30è Premi Internacional Catalunya, i la Fundació puntCAT creen la Distinció Vinton Cerf, amb una dotació de 20.000€, en el marc de la convocatòria oberta de projectes

28 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

Avui, la Fundació puntCAT ha obert la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. La recepció de projectes finalitza el proper 28 de març.

21 gener 2019
Convocatòria oberta projectes | Fundació puntCAT

El proper 28 de gener, la Fundació puntCAT obre la convocatòria de projectes amb contingut o estructura digital que tinguin ambició disruptiva, tracció col·laborativa o caràcter estratègic. Els projectes presentats hauran de pertànyer a l’àmbit TIC, al de Llengua, Cultura i Societat o bé a Serveis i Infraestructures Estratègiques. La recepció de projectes finalitzarà el 28 de març.

18 desembre 2018
el Detallista | Fundació puntCAT

La Lídia i en Narcís són detallistes de mena, tant que fa un temps van decidir deixar les seves feines i començar un projecte de capses gourmet de regal i experiències gastronòmiques anomenat el Detallista.

11 desembre 2018
La Fundació puntCAT i la Coordinadora Catalana de Fundacions signen un conveni de col·laboració

El president de la Fundació puntCAT, Carles Salvadó, i el president de la Coordinadora Catalana de Fundacions, Pere-A. Fàbregas Vidal, han signat un conveni de col·laboració per fomentar l’adopció i l’ús del domini .cat entre els associats de la CCF.

31 octubre 2018
Fundació puntCAT amb el Govern de les Illes Balears | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT es reuneix amb Bel Busquets, Vicepresidenta del Govern i Consellera d'Innovació, Recerca i Turisme; Llorenç Huguet, rector de la Universitat de les Illes Balears; Carmen Palomino, Consellera de Modernització i Funció Pública i en Josep de Lluís, president de l’Obra Cultural Balear

23 octubre 2018

Avui ha tingut lloc la VII edició del lliurament dels premis Pompeu Fabra 2018 al Teatre Nacional de Catalunya. La consellera Laura Borràs ha fet entrega a les 214 entitats que formen part del Cens d'entitats de foment de la llengua catalana d'un reconeixement especial del premi Pompeu Fabra. Carles Salvadó, president de puntCAT, ha recollit el premi i ha agraït aquest gran reconeixement.

Aquest guardó posa de manifest la tasca que porta desenvolupant puntCAT des del seu naixement l'any 2006 en la promoció i normalització del català a Internet.

17 octubre 2018
Catosfera 2018 | Fundació puntCAT

Aquesta edició presenta un programa divers que permetrà posar el focus en diferents temàtiques amb noms de gran rellevància i que recorda l'impacte que va tenir l'1 d'octubre de l'any passat en tres taules rodones sobre periodisme, censura a Internet i drets civils i xarxes socials.

10 octubre 2018
El Govern impulsa el .cat | Fundació puntCAT

Des de la Fundació puntCAT, entitat privada sense ànim de lucre gestionada per entitats no governamentals, ens plau compartir amb tota la comunitat de parla catalana que la Generalitat de Catalunya ha anunciat que en les properes setmanes aprovarà un acord de Govern per impulsar el .cat com a domini propi de Catalunya.

26 setembre 2018
Entrevista Maria Rosa Ferré | Fundació puntCAT

La Maria Rosa és de Vilafranca del Penedès, fa 6 anys la caixa d’estalvis on treballava va tancar i es va quedar a l’atur. Sempre li havia agradat la fotografia i escriure, així que, quan es va quedar sense feina, el seu fill li va regalar una càmera digital i li va obrir un bloc. A partir d’aquí, la Maria Rosa va començar la segona etapa de la seva vida, als 61 anys.

17 setembre 2018
Entrevista Xavi Méndez | Fundació puntCAT

En Xavi és dissenyador i viu a Igualada. L’any 2010 va marxar a viure a Edinburgh per re-enfocar la seva carrera professional. Allà va néixer la idea de crear l’agenda de cultura laCULTURAL. Al maig de 2011 aquesta idea es va fer realitat, i avui en dia es pot veure tota la oferta cultural d’Igualada al web igualadacultural.cat.

10 setembre 2018
El domini .barcelona baixa de preu! | Fundació puntCAT

L’Ajuntament de Barcelona vol que el domini .barcelona sigui accessible a tota la ciutadania del l’àrea metropolitana. Per aquest motiu ha decidit baixar el preu de venta del domini de la ciutat. La reducció de preu és permanent i efectiva des del 10 de setembre de 2018pots consultar els preus actualitzats dels diversos registradors que ofereixen el domini .barcelona a la comparativa de preu.

Pàgines