Entrevista lotsdenadal.cat | Fundació .cat

Parlem amb l’Anna Llorens, membre de l'equip de lotsdenadal.cat

04 desembre 2019

Comença desembre, s’acosta el Nadal, toca comprar regals per a la família, amics... A la feina tornen a fer l’amic invisible i t’ha tocat just el que no volies que et toqués. Clar que també té les seves coses bones! Paga extra per alguns afortunats o la panera de Nadal per altres.

26 novembre 2019
Correu electrònic .cat

El correu electrònic és una de les dades de contacte més utilitzades a tots els nivells. Una eina de comunicació que et pot ajudar a identificar el teu negoci, el teu perfil professional o la teva marca personal a Internet.

25 novembre 2019
La Fundació .cat d'adhereix a la iniciativa 5G Barcelona

Avui, el president de la Fundació .cat, Carles Salvadó, i el CEO de Mobile World Capital Barcelona, Carlos Grau, han firmat l’adhesió de .cat a 5G Barcelona, iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, Mobile

Domini.cat
04 novembre 2019
Renova el teu .cat amb descompte | Fundació puntCAT

Amb motiu de la Diada Nacional de la Catalunya Nord, puntCAT regala codis de descompte per renovar el teu domini .cat! Aconsegueix el teu codi de descompte fins al 18 de novembre.

29 octubre 2019
Dominis 1 o 2 caràcters | Fundació puntCAT

Des de .cat hem obert el període de registre d'uns dominis molt especials: 1 o 2 caràcters. Són especials perquè són limitats i també segueixen un procés de registre diferent de la resta de dominis.

22 octubre 2019
Oferta de feina de l'equip de sistemes

La Fundació puntCAT ha obert un procés de selecció per ampliar l'equip de sistemes. La persona que estem buscant ha de participar i donar suport als diversos equips i projectes de puntCAT. Entre aquests, destaquen el desenvolupament del sistema d'intel·ligència de negoci (BI), el manteniment de la infraestructura dels dominis .cat i .barcelona, així com la col·laboració en els projectes de recerca i desenvolupament que duem a terme.

18 octubre 2019
Web Tsunami Democràtic

La Fundació puntCAT manifesta una total disconformitat amb les ordres emeses avui per l’Audiència Nacional mitjançant les quals s’ha requerit als operadors de telecomunicacions espanyols bloquejar l’accés al web del domini TsunamiDemocratic.cat.

Mentre la resta de ciutadans europeus poden accedir-hi lliurement, Espanya agafa unes maneres més pròpies de països on la democràcia i els drets fonamentals no són els seus trets diferencials.

14 octubre 2019

La Fundació puntCAT defensa la llibertat d'expressió i lluita pel dret a decidir, com a única manera que permet assegurar el manteniment i futur de la nostra llengua i la nostra cultura davant les amenaces globals polítiques i tecnològiques que ens envolten. Llengua, Cultura i Internet són el nostre ADN.

09 octubre 2019
Formació wordpress entitats | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT ofereix dues sessions de formació bàsica de Wordpress per a entitats. Aquesta formació es troba dins del marc del projecte esTICenllaçat, impulsat per Ctecno i la Fundación Migranodearena, que compta amb la col·laboració de la Fundació puntCAT.

08 octubre 2019
Ada Lovelace | Fundació puntCAT

Des de l’any 2009, el segon dimarts d’octubre se celebra el dia d’Ada Lovelace, la primera programadora de la història. Una data que serveix per reconèixer la figura de la dona dins la ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (STEM).

26 setembre 2019
Entrevista samarreta.cat | Fundació puntCAT

En Jordi Costa ens parla del seu projecte samarreta.cat. Una idea que va sorgir després d'una manifestació a Brussel·les i que no ha parat de créixer en els darrers 10 anys.

25 juliol 2019
El Consorci per a la Normalització Lingüística i la Fundació puntCAT impulsen mesures per estendre l’ús del català a l’empresa i al comerç local

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) i la Fundació puntCAT signen un conveni de col·laboració per al foment de l’ús del català en entorns digitals en l’àmbit de l’empresa i del comerç local.

08 juliol 2019
Desprotegides, malgrat tot | Fundació puntCAT

En el mig any que portem, 3 dones han mort a Catalunya en situació de violència masclista. Es calcula que una de cada 16 dones ha passat per un fet greu el darrer any (en total, 201.210).

Pàgines