Envia els teus arxius amb va.cat

Descobreix el nou servei gratuït de .cat per enviar arxius de fins a 2GB

19 juny 2018
va.cat | Fundació puntCAT

Us presentem va.cat, el nou servei gratuït creat per Dinahosting i la Fundació puntCAT per enviar arxius amb una capacitat màxima de 2GB. A més a més amb va.cat podràs configurar les condicions de cada enviament:

- Pots enviar d'un a 4 arxius mentre no superin els 2GB en total.

- Pots enviar els teus arxius a tantes persones com vulguis, només necessites posar els seus correus electrònics.

- Acompanya el teu enviament amb un missatge per a que els teus contactes sàpiguen què els estàs enviant.

- Tria si vols que els arxius siguin públics, estiguin xifrats o que vagin protegits amb una contrasenya.

- Tria quan vols que caduqui la data de descàrrega dels arxius. Pot triar entre 1 i 15 dies.

- Pots triar si vols que s’ho puguin descarregar tantes vegades com vulguin o limitar les descàrregues entre 1 i 20 vegades.

La propera vegada que vulguis enviar arxius pesats als teus contactes ho podràs fer amb va.cat!