Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

El Govern distingeix la Fundació puntCAT amb la Creu de Sant Jordi

Amb la Creu de Sant Jordi es premia la tasca de la Fundació puntCAT en la promoció i cura de la identitat catalana a Internet

Català
17 juliol 2018

Aquest matí, la portaveu de la Generalitat de Catalunya, Elsa Artadi, ha anunciat el llistat de personalitats i entitats guanyadores de la Creu de Sant Jordi 2018. Entre les entitats premiades s’hi troba la Fundació puntCAT, que rep la Creu de Sant Jordi en reconeixement a la seva tasca de promoció del domini .cat a la xarxa i per haver impulsat la cultura catalana i la normalització de l’ús del català en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació.

La premsa diu de nosaltres

La Fundació puntCAT rep la Creu de Sant Jordi

Diari digital
23 juliol 2018

El Govern de la Generalitat de Catalunya reconeix amb la seva distinció la tasca que l'entitat duu a terme en la promoció i la cura de la identitat catalana a Internet.

Llegeix la notícia