Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

Vinton Cerf, pare d'Internet, i la Fundació puntCAT es retroben 14 anys després de la creació del .cat

25 març 2019

El lliurament del Premi Internacional Catalunya a Vinton Cerf , que tindrà lloc avui a les 19h al Palau de la Generalitat, posa en valor la tasca desenvolupada per Vinton en el camp d’Internet i en la seva figura clau per a l’aprovació del .cat l’any 2005. El guardonat ha fet donació d’una part de la dotació d’aquest Premi a la Fundació PuntCAT perquè potenciï la tasca de promoció del Català a Internet en els territoris de parla catalana feta fins ara i també perquè continuï essent un model d’èxit per a la resta de dominis culturals de primer nivell creats posteriorment al .cat.

La premsa diu de nosaltres

La Fundació puntCAT aposta per tornar als orígens

Català
21 gener 2019

La Fundació puntCAT vol tornar als orígens i retrobar-se amb els principis fundacionals. Per això, proposa modificar els estatuts per incrementar el nombre actual de patrons –un total de 10- per situar-se entre els 12 i els 18, obrint també la governança de la institució a la comunitat que fa fer possible el domini -68.000 persones i més de 2.000 empreses.