Tota la comunicació de la Fundació puntCAT al teu abast

Notes de premsa

“Desprotegides, malgrat tot”, un reportatge interactiu sobre la violència masclista

08 juliol 2019

“Desprotegides, malgrat tot” un reportatge en profunditat, fruit del periodisme d’investigació, que vol evidenciar, a partir de dades públiques, que els recursos econòmics que s’inverteixen per erradicar la violència masclista no són, ni de llarg, suficients. Ni abans de la crisi econòmica, ni ara. És també un treball per repensar la manera com s’aborda aquest problema. En l’última dècada la violència contra les dones no ha disminuït. Cada any es recullen desenes de milers de denúncies per maltractaments i agressions sexuals. I els professionals entrevistats -dedicats a la detecció, atenció i prevenció de la violència masclista- reclamen més recursos i una millor coordinació.

La premsa diu de nosaltres

La Fundació puntCAT aposta per tornar als orígens

Català
21 gener 2019

La Fundació puntCAT vol tornar als orígens i retrobar-se amb els principis fundacionals. Per això, proposa modificar els estatuts per incrementar el nombre actual de patrons –un total de 10- per situar-se entre els 12 i els 18, obrint també la governança de la institució a la comunitat que fa fer possible el domini -68.000 persones i més de 2.000 empreses.