08 juliol 2019
Desprotegides, malgrat tot | Fundació puntCAT

En el mig any que portem, 3 dones han mort a Catalunya en situació de violència masclista. Es calcula que una de cada 16 dones ha passat per un fet greu el darrer any (en total, 201.210).

16 maig 2019
Observatori puntCAT 2019 | Fundació puntCAT

Coincidint amb el Dia Mundial d’Internet, la Fundació puntCAT ha presentat l’Observatori anual del domini .cat.

26 setembre 2019
Entrevista samarreta.cat | Fundació puntCAT

En Jordi Costa ens parla del seu projecte samarreta.cat. Una idea que va sorgir després d'una manifestació a Brussel·les i que no ha parat de créixer en els darrers 10 anys.

14 octubre 2019

La Fundació puntCAT defensa la llibertat d'expressió i lluita pel dret a decidir, com a única manera que permet assegurar el manteniment i futur de la nostra llengua i la nostra cultura davant les amenaces globals polítiques i tecnològiques que ens envolten.