Dotació .cat

Et dediques a la docència i tens un projecte educatiu que necessita web? La Fundació .cat et regala domini i hosting per un any.

La Fundació .cat dins del seu compromís de potenciar la societat digital catalanoparlant, porta anys realitzant programes d’ajuda i col·laboració amb el sistema educatiu. Aquest any volem continuar oferint una dotació tècnica a tot el professorat dels territoris de parla catalana que necessiti crear pàgines web en el marc del seu programa educatiu.

Què és la dotació?

És un paquet tècnic que ofereix la Fundació .cat juntament amb Nominalia, Dinahosting i Don Dominio com a partners tecnològics. L’objectiu és col·laborar amb els docents que necessiten disposar d’un allotjament i un domini .cat en català per realitzar projectes web a l’aula amb els seus alumnes.

Enguany, gràcies a la col·laboració amb els registradors Dinahosting, Don Dominio i Nominalia, podem oferir un total de 3.000 dotacions.

La dotació no inclou el servei de suport o ajuda en la creació de pàgines web.

Què és la dotació?

A qui va dirigida?

A docents de tots els territoris de parla catalana dels següents nivells:

• Últim cicle de primària (5è i 6è)
  • ESO
  • Batxillerat
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior
  • Formació especial per adults
docents de tots els territoris de parla catalana

Requisits

• Ser docent d’algun centre dels territoris de parla catalana
  • Aportar un correu electrònic vinculat al sistema educatiu (exemple @xtec.cat, @edu.gva.es, etc) o al centre (això ho necessitem per validar el professorat)
  • Demanar la dotació per a webs amb finalitats educatives exclusivament
  • Donar d’alta un domini de nova creació i que no afecti a marques registrades
requisits dotació .cat

Procés i termini

Es podrà demanar la dotació al llarg de tot el curs acadèmic 2022/23. Es concediran a les sol·licituds vàlides fins a esgotar el nombre de dotacions disponibles, amb un màxim de 10 paquets per docent, sempre i quan s’utilitzin amb finalitats educatives.

La Fundació .cat avaluarà cadascuna d’elles i enviarà un correu a totes les sol·licituds vàlides explicant el procés per donar d’alta del paquet de domini .cat i allotjament al web de Don Dominio, Nominalia o Dinahosting, com a  partners tecnològics. Els registradors s’encarregaran de l’alta dels paquets i de proveir els serveis de panell de control i suport tècnic.

A més, tots els projectes web desenvolupats per l’alumnat podran participar als Premis Wapps, així com qualsevol altre projecte web que no hagi sol·licitat la dotació.

Les sol·licituds estan obertes fins a esgotar el nombre de dotacions disponibles.

Per a més informació ens podeu escriure a dotacio@fundacio.cat

Dotació .cat

Tens més preguntes?

Consulta les FAQS del projecte i resol qualsevol dubte que t’hagi pogut sorgir.