Notícies > La Fundació .cat incorpora 2 nous patrons

La Fundació .cat incorpora 2 nous patrons

26 febrer 2018

La Fundació .cat ha celebrat una reunió extraordinària del patronat de l’entitat aprovant i donant la benvinguda a dues noves incorporacions com a patrons de la Fundació: Joan Camp Fontcuberta, en representació a l’AMIC, l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació, i Albert Pont i Serrano, en representació al Cercle Català de Negocis. Amb la incorporació d’aquestes dues associacions es pretén reforçar el caràcter associatiu del territori representat al .CAT.

“La decisió d’ampliació de fins a 10 patrons permetrà enfortir l’òrgan de governança de l’entitat i seguir vetllant pel compliment de la missió fundacional del .CAT”, comenta Carles Salvadó, president de la Fundació .cat. I afegeix que “aquestes dues noves incorporacions tenen uns perfils molt dinàmics a la xarxa i sobretot, estan molt implicats en la difusió i els mitjans de comunicació”.

Per la seva banda, Joan Camp, vocal d’AMIC i nou vocal al Patronat del .CAT, apunta que “la presència de l’AMIC al patronat de la Fundació .cat jugarà un paper important, ja que l’AMIC és l’associació més representativa dels mitjans digitals catalans, i el seu àmbit d’actuació abasta la totalitat dels Països Catalans, que és també el principal àmbit d’actuació de la Fundació .cat. Aquest fet pot generar una excel·lent capil·laritat entre la Fundació i el territori, a través de les 302 capçaleres de la nostra associació. L’AMIC, juntament amb el representant de la CCMA a la Fundació, cobriran la quota de mitjans de comunicació al patronat, que anirà des de la proximitat geogràfica o temàtica de l’AMIC, fins a la globalitat de la CCMA”.

Albert Pont, president del Cercle Català de Negocis, també es mostra molt il·lusionat davant la seva entrada al patronat i comenta que “l’actual context requereix de projectes com aquest per garantir la plena digitalització de l’empresa i la societat catalana”.

Aquest nou patronat encara una etapa de reptes i il·lusió, amb alguns objectius ben clars:
– Reforçar la tasca fundacional del .CAT i la seva presència entre les institucions senyeres del país i revisar els actuals estatuts.
– Realitzar el Pla d’Acció de la Fundació .cat 2018 – 2019.
– Promocionar i fer difusió del domini .cat i el català a Internet.

A més d’aquests nous membres, el patronat està format per Carles Salvadó, en representació d’ISOC-CAT (president); Salvador Alegret, en representació a l’Institut d’Estudis Catalans (vicepresident); Saül Gordillo, en representació a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (secretari); Joan Ramon Barrera, en representació al CTecno (tresorer); Carles Riba, en representació a la Coordinadora de Centres d’Estudis de Parla Catalana (Vocal); Sergio Jerez, en representació del Futbol Club Barcelona (vocal); Joan Abellà, en representació a la Federació Llull  (vocal); Joan Anton Ferré, en representació a la Universitat Rovira Virgili (vocal); Albert Pont, en representació al Cercle Català de Negocis (vocal) i en Joan Camp, en representació a l’AMIC (vocal).

Rep les notícies que més t’interessin!

Escull els temes que més t’apassionen i rebràs un resum de noticies setmanal.